 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Kralj Član


Pridružen-a: Čet 24 Apr 2003 20:18 Prispevkov: 196 Aktiv.: 0.83 Kraj: koroška
|
Objavljeno: Sob Jan 14, 2006 7:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
V Velenju sicer nisem vsak dan, bom pa ob naslednjem obisku tega bencinskega servisa povprašal. Ne vem pa ali mi bodo povedali ali ne. Če je ta akumulator dolgo stal v trgovini pa ne morem vedeti. Možno je da je bil že nekaj časa tam saj tako velik akumulator ne prodajo vsak dan. Trgovec mi je sicer povedal, da ko je bil še on zaposlen v neki trgovini z avtomobilskimi rezervnimi deli se je to nekajkrat zgodilo.
Lep pozdrav _________________ Zakaj ljudje verjemejo, da je na nebu nešteto zvezd, ne da bi jih šteli,
če pa na klopi piše "sveže pleskano" pa morajo preverit? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sailor Član


Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38 Prispevkov: 698 Aktiv.: 2.95 Kraj: Ljubljana-Moste
|
Objavljeno: Pon Jan 30, 2006 9:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zivjo,
naj mi bo oprosceno, ampak jaz sem se vedno radoveden ....
Ali je trgovec povedal, kaksna je bila nadaljna usoda
tistega novega "zanic" 100Ah akumulatorja?
gl, DD+ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
eboc Član

Pridružen-a: Tor 10 Maj 2005 8:42 Prispevkov: 261 Aktiv.: 1.10
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
david_db Član

Pridružen-a: Čet 27 Apr 2006 11:19 Prispevkov: 104 Aktiv.: 0.45 Kraj: Vidim morje
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 2:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meni je pred leti avto odlično vžigal tudi v mrazu, tako da se nisem preveč sekiral zaradi tega. Vsako jutro pozimi je vžigal brez težav. Eno jutro vžge kot vedno BP. Parkiram pred službo. Čez 8h se vsedem v avto in obrnem ključ. Malo zavrti in konec. Se ne premakne več. Prijetno topel zimski dan, zunaj sonce. Nič nisem pusti prižgano. V tistih 8ih urah je šel. Potem sem ga napolnil, ampak je bil dober samo par dni. Potem sem kupil novega.
Od takrat prvi znak, da je švoh užiganje pride nov accu. Raje pol leta prej kot en dan prepozno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.71 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 2:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da bi akumulator krepnil tako na hitro, je precej nenavadno. Prej bi rekel, da ga je kakšen prašič na skrivaj zamenjal za slabega...
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sailor Član


Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38 Prispevkov: 698 Aktiv.: 2.95 Kraj: Ljubljana-Moste
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 3:01 pm Naslov sporočila: AKU tester |
|
|
Zanima me, kako bi se dalo taksen AKU tester
narediti v domaci delavnici pa ga vgraditi v avto?
Kaksni so detalji uporabljenega algoritma?
gl, DD+ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Domenius Član



Pridružen-a: Sre 30 Nov 2005 14:15 Prispevkov: 1188 Aktiv.: 5.02 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 3:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi meni se je to zgodilo. Kar naenkrat zjutraj ni vžgal, oz. je od sebe dal tako malo, da je bil števec komaj osvetljen. Temu naj bi se reklo, da ga je kap. _________________ It's electric! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
eboc Član

Pridružen-a: Tor 10 Maj 2005 8:42 Prispevkov: 261 Aktiv.: 1.10
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 4:18 pm Naslov sporočila: Re: AKU tester |
|
|
@sailor
zal na vprašanja ne znam odgovoriti. Tudi mene zanima kako deluje(kako meri notranjo upornost), bolj zaradi tega, da vidim ce je smiselno stvar imeti, kot pa, da bi stvar sam naredil, saj se za ceno 30 EUR ne splača.
eboc |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
david_db Član

Pridružen-a: Čet 27 Apr 2006 11:19 Prispevkov: 104 Aktiv.: 0.45 Kraj: Vidim morje
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 4:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
jur je napisal/a: |
Da bi akumulator krepnil tako na hitro, je precej nenavadno. Prej bi rekel, da ga je kakšen prašič na skrivaj zamenjal za slabega...
Jur |
Nemogoče. Avto je bil zaklenjen.
Tisto je bilo na Axu, sem se pa na BMWju kar nekaj časa "šlepal" s slabim accujem. Bolj počasi je vžigal, ampak kar nekaj mesecev tako zdržal. No potem sem dal noter enega 100Ah slona in ta dela že kakšnih 5 let brez težav. Hm, verjetno ne bo dolgo
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sailor Član


Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38 Prispevkov: 698 Aktiv.: 2.95 Kraj: Ljubljana-Moste
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 5:17 pm Naslov sporočila: AKU tester |
|
|
@eboc
Imamo pac razlicne poglede in potrebe.
Jaz bi prikaz reziltata testiranja AKUja rad imel pri dnu vetrobranskega stekla.
To bi sicer bila samo ena od dodatnih funkcij "racunalnika",
li bi sicer v osnovi meril hitrost, pa tudi opozarjal na prekoracitev hitrosti.
Torej vecnamenski dodatni "racunalnik".
Potrebno bi bilo "zdruziti sile"
potencialnih interesentov.
gl, DD+ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 8:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
jur je napisal/a: |
Da bi akumulator krepnil tako na hitro, je precej nenavadno. Prej bi rekel, da ga je kakšen prašič na skrivaj zamenjal za slabega... |
Očetu je pred nekaj dnevi akumulator "pobralo" čez noč. Domov se je normalno pripeljal, zjutraj pa je samo nekajkrat obrnil ... Strošek 48€.
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.01 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 8:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da bo to kar normalen pojav. Temperaturne razlike obdelujejo spoje celic in ko je ciklov toplo hladno dovolj enostavno spoj med dvema celicama popusti.. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sailor Član


Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38 Prispevkov: 698 Aktiv.: 2.95 Kraj: Ljubljana-Moste
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 9:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Očetu je pred nekaj dnevi akumulator "pobralo" čez noč. Domov se je normalno pripeljal, zjutraj pa je samo nekajkrat obrnil ... Strošek 48€.
LP, Peter |
Kaj pa taksnole razmisljanje:
Delujoci avtomobilski motor za svoje obratovanje akumulatorja sploh ne potrebuje.
Vso potrebno elektriko, vkljucno tudi za luci namrec dobi iz alternatorja:
akumulator pa je potreben samo pri zagonu motorja.
Ce ti akumulator odpove med voznjo, tega torej sploh ne bos opazil.
Sele pri poskusu naslednjega vziga motorja bos pravzaprav izvedel,
da si zadnjih nekoliko kilometrov prevozil z "mrtvim" akumulatorjem.
V starih casih avtomobili sploh niso imeli akumulatorjev,
motor smo vzigali s "kurblom".
Tudi popularna VESPA nima akumulatorja.
gl, DD+ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matjay Član

Pridružen-a: Pon 06 Dec 2004 22:07 Prispevkov: 537 Aktiv.: 2.27 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 10:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kapaciteto akumulatorja se meri, tako, da se ustrezen upor glede na kapacitivnost priklopi nanj in nato meri tok in padec napetosti v časovni enoti. Prikaz je bil včasih kazalčni instrument, ki je imel ustrezno skalo. Danes je to običajno displey. Ampak princip je enak. Doma imam še en tak instrument. Druga metoda je merjenje gostote elektrolita.
Akumulator odpove n.pr. čez noč, zato ker pridejo plošče v eni ali več celicah v stik. Običajno se v taki celici delajo mehurčki, tudi ko ni porabe. To sploh ni povezano z mrazom.
V avtu med delovanjem se običajno meri padec napetosti na priključnih kablih ali pa bolj enostavno samo napetost.
Problemi so bili včasih, ker je bila regulacija polnjenja v avtu med delovanjem slabo nastavljena in ker so bili pač akumulatorji slabo narejeni. Danes je problem, da lahko akumulator stoji v skladišču ali na pumpi dalj časa in preživi mraz in se preveč izprazni. Potem ga napolnijo, ampak ne za dolgo. Plošče so dejansko mreže v katerih zaprešam nek prah, ki mu sedaj ne vem imena. Ki se useda na dno, če je preveč prazen in tudi elektroliza se ustavi.
Je bilo pa že nekaj napisanega na to temo.
Sem že preveč napisal, zato bom nehal.
LP
Matjay |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sailor Član


Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38 Prispevkov: 698 Aktiv.: 2.95 Kraj: Ljubljana-Moste
|
Objavljeno: Tor Jan 09, 2007 10:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Matjaz, vcasih so trgovci prodajali tkzv. "suho-polnjene" akumulatorje,
v katere je bilo potrebno pred uporabo naliti destilirano vodo.
Ali danes tega ni vec?
gl, DD+ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|