 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3411 Aktiv.: 14.91 Kraj: slo
|
Objavljeno: Pon Maj 20, 2013 6:28 am Naslov sporočila: |
|
|
Pri Twingu sta po dobrem letu odpovedala oba prednja kolesna ležaja, ne več original, seveda. Kolega ugotavlja, da je pri ležajih pomembno, kako je vpet pokrov, ki ščiti kuglice pred vdorom vode.
Pri ležajih, ki zdržijo dolgo, je ta pokrov vpet tako, da drsi po notranjem obroču.
Pri ležajih, ki so (pre)hitro hin, pa tako, da drsi po zunanjem obroču, kjer je obodna hitrost večja; zaradi tega se naredi ravno prav prostora da voda vdre med kuglice in adijo ležaj. _________________ ___ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4227 Aktiv.: 17.79 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Pon Maj 20, 2013 7:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Saj to so enkrat celo v reviji VIP napisali: ista firma dela 14 dni v karton "original reno", 14 dni pa zase. Valeo brisalci - za enega "original reno" dobiš štiri Valeo, razlika pa je seveda da na njem NE piše renault, kar ga seveda naredi slabšega, saj ni originalni namreč, original na mojem renoju so ravno valeo |
to je nekaj najbolj normalnega in to delajo vsi ... ležaji SKF , napenjalci GATES , elektronika VALEO ......
tisto kar od njih kupiš v kartonu ''Renault'' je le od njih potrjena roba različnih proizvajalcev kar obsega ponavadi dodatne preizkuse kvalitete na sarže vhodnega materiala ...
In tudi proizvajalci so različni , razlog je ta da vsaka firma hoče nekak ''backup'' se pravi da niso izključno odvisni od enega poddobavitelja razlog je malo driblanja - konkurenca med poddobaviteljema , drugi mogoče prav tako važen pa je mala razlika v materialu. Namreč če se enemu poddobavitelju spelje proizvodni proces v +/- (zaradi napačnega vhodnega materiala , zaradi napak v izdelavi , zaradi nestabilne proizvodnje stavke , zaradi vremenskih razmer , potresi , tsunami) ima delež še vedno zagotovljen iz drugega vira
---------------------------------------------------------
aja pa dobro je včasih kakšna navodila prebrat oziroma meti nekaj prakse s popravili , sicer se pa učiš na napakah ...včasih je drago _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.55 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pon Maj 20, 2013 2:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
LinuxFuter je napisal/a: |
A ti kako čudno poceni ali obnovljeno robo notri daješ? |
Firme niti niso "cudne" (res pa nikjer ne pise "renault"), je pa tudi res, da vcasih vozim kot kak stari ata, vcasih pa kot na WRC-ju.
Ampak po drugi strani - z dvema fiestama sem delal kot svinja z mehom (skupno 190k km), pa nisem menjal niti ene stvari na podvozju. Razen enega kolesnega lezaja, katerega sem unicil med menjavo zavornih oblog, in pa enega amortizerja, katerega sem zvil na racelandu na tistem robniku na koncu ciljne ravnine. Pa sem pogosteje ravnal platisca kot menjeval pnevmatike.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.39 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 20, 2013 2:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Avto se ti kvari, ker te ima rad in kar sam poskrbi, da dobi malo čohanja po podvozju  _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.55 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pon Maj 20, 2013 8:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
po podvozju sem ga se najmanj cohal. Menjal sem samo krogelni zglob, volansko spono, koncnik, gumice stabilizatorja, lezaj z diskom, en komplet zavornih oblog , zice rocne zavore in manseto volanske spone (in tesnilo - semering polgredi, ce lahko to stejem se pod podvozje), pa zdejle me cakata se dva koncnika, dva krogelna zgloba, silen bloka in stirje amortizerji. V letu in pol (30k km) je bilo na podvozju samo to hin.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 59.88 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Pon Maj 20, 2013 9:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
zok je napisal/a: |
po podvozju sem ga se najmanj cohal. Menjal sem samo krogelni zglob, volansko spono, koncnik, gumice stabilizatorja, lezaj z diskom, en komplet zavornih oblog , zice rocne zavore in manseto volanske spone (in tesnilo - semering polgredi, ce lahko to stejem se pod podvozje), pa zdejle me cakata se dva koncnika, dva krogelna zgloba, silen bloka in stirje amortizerji. V letu in pol (30k km) je bilo na podvozju samo to hin.  |
Ahhh, nehaj no. Pojdi v trgovino, pa lepo iz rezervnih delov sestavi nov avto,.... _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dusanst Član

Pridružen-a: Tor 09 Apr 2013 8:21 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.19 Kraj: Dolenjske toplice
|
Objavljeno: Pon Maj 20, 2013 11:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po vsem slišanem si jaz od tebe avta tudi sposodil ne bi - kaj šele kupil  _________________ LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elektrobum Član

Pridružen-a: Ned 13 Nov 2011 19:04 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.87 Kraj: Mb
|
Objavljeno: Ned Jan 11, 2015 9:24 am Naslov sporočila: |
|
|
zdravo,
Iščem in iščem ter ne najdem, ključa za menjavo svečk, imam pa clio 2 1.2 16V storia, letnik 2007
če ve kdo kam se obrnt, prosim za nasvet |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.55 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Ned Jan 11, 2015 11:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glej, da bo imel v sredini gumijast obroc, ki prime svecko da jo lahko potegnes iz luknje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.94
|
Objavljeno: Ned Jan 11, 2015 11:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz si pomagam z cevko za bencin, ki jo nataknem na odvito svečko in potem izvlečem. Tudi ko svečke vstavljam, jih prvo nataknem na cev in privijem z roko. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.69 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Mar 31, 2016 12:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
marec 2016
Zanima me, če v navodilih za clio 2 1.9 dti piše na koliko kilometrov se menja zobati jermen? Kje najdem navodila v digitalni obliki?
Zdaj sem šel brat navodila za Škodo Felicijo 1,6lx pa tudi ni definirano kdaj se ga menja. Ali ima tale WV motor kakšne varnostne zažčite, če pride do strganja jermena? Kje lahko preverim podatke, koliko kilometrov naj bi bilo zagarantiranih?
Ali je samo škripanje jermena tisti zadnji alarem za menjavo jermena? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2222 Aktiv.: 10.67 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Čet Mar 31, 2016 12:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsi novejši motorji so interfere tipa.
Kar pomeni če se jermen strga bo en drag zvok.
Načeloma se jermen menja na 5let ali 100kkm oz kar pride prej. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Obelix Član

Pridružen-a: Pon 19 Maj 2008 13:59 Prispevkov: 1881 Aktiv.: 9.02 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Mar 31, 2016 12:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za Clio 1,9 DTI je menjava zobatega jermena na 75.000 km (ne dam pa roko v ogenj za ta podatek).
Edino varovanje pred strganjem zobatega jermena je dober zobati jermen  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.69 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Mar 31, 2016 1:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
airwolf je napisal/a: |
Vsi novejši motorji so interfere tipa.
Kar pomeni če se jermen strga bo en drag zvok.
Načeloma se jermen menja na 5let ali 100kkm oz kar pride prej. |
Hmm, ta od cliota potem ni zdržal toliko, po mojem niti 75k prevoženih km. Samo sem se pogovarjal s sosedom, ki ima opel astro 1,9 dizel caravan. Mu je jermen vtrgalo na avtocesti 30k km preden je bil plan za menjavo. Sam je tudi mislil, da je avto za odpis, pa je potem naredil samo veliki servis, ki ga je koštal reci piši samo 250€, se pravi črpalka hladilne tekočine, napenjalec jermena in jermen. Zakaj samo? Za našega Cliota so hoteli imeti za servisu 1000€. Sedaj ima njegova astra na števcu že blizu 400k prevoženih km se pravi je takrat od okvare na jermenu naredila najmanj 250k km, seveda z velikimi servisi.
Aja govora je o letnikih 2000, če je to kakšna prelomnica? Takrat so širše začeli vgrajevat računalnike vanje.
Nazadnje urejal/a kobranka Čet Mar 31, 2016 1:08 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 11 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|