www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Merjenje kapacitete akumulatorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
servisant
Član
Član



Pridružen-a: Čet 13 Okt 2005 16:05
Prispevkov: 31
Aktiv.: 0.13
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 09, 2007 10:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sailor je napisal/a:
Matjaz, vcasih so trgovci prodajali tkzv. "suho-polnjene" akumulatorje,
v katere je bilo potrebno pred uporabo naliti destilirano vodo.
Ali danes tega ni vec?
gl, DD+


V suho polnjene (DC) baterije je bilo potrebno naliti elektrolit (H2S04) ki si ga dobil zraven v steklenici. Take baterije so še vedno kar razširjene za motorna kolesa

Lp J.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.95
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 09, 2007 11:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

matjay je napisal/a:
Kapaciteto akumulatorja se meri, tako, da se ustrezen upor glede na kapacitivnost priklopi nanj in nato meri tok in padec napetosti v časovni enoti. Prikaz je bil včasih kazalčni instrument, ki je imel ustrezno skalo. Danes je to običajno displey. Ampak princip je enak. Doma imam še en tak instrument.

Matjaz, prosim, ali lahko doma pogledas oznako tega tvojega instrumenta?
Morda imas tudi kaksno knjizico ali pa navodila zraven?
Rad bi nasel algoritem (formulo) za izracun preostale kapacitete.
gl, DD+
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matjay
Član
Član



Pridružen-a: Pon 06 Dec 2004 22:07
Prispevkov: 537
Aktiv.: 2.27
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 10, 2007 8:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Popoldne bom poiskal doma instrument.

LP
Matjay
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matjay
Član
Član



Pridružen-a: Pon 06 Dec 2004 22:07
Prispevkov: 537
Aktiv.: 2.27
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 10, 2007 7:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem preiskal staro kramo. Instrument je iskra AS100, na katerega se natikajo različni upori, glede na velikost akumulatorja. Na žalost je za merjenje vsake celice posebej. Kot je bilo včasih. Mislim, da je za v smeti, povozil ga je čas. Svetujem obisk conrada in mogoče ogled starih elektorjev, sigurno je bila objavljena kakšna shema na to temo. Algoritem kaj naj instrument sploh zmeri, bi pa dobil iz karakteristi akumulatorja. Max dovoljen tok, tok polnjenja i.t.d.

LP
Matjay
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.95
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 10, 2007 7:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za info Matjaz!
Spet mi je ena nada padla v vodo ... HI!
Elektorjev zal nimam, Gogle pa tudi
ne pokaze kaj uporabnega.
gl, DD+
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
david_db
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Apr 2006 11:19
Prispevkov: 104
Aktiv.: 0.45
Kraj: Vidim morje

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 15, 2007 8:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Danes zjutraj se vsedem v avto obrnem ključ in nič.

Pa smo tam.

lp
David
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 15, 2007 10:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem že mislil, da bo pri meni isto ... voltmeter je kazal le 11,2V na 6 let starem akuju.
Ampak je vseeno kresnil BP. Very Happy
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.95
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 15, 2007 3:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

david_db je napisal/a:
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Danes zjutraj se vsedem v avto obrnem ključ in nič.

Pa smo tam.

lp
David

David, ali lahko pomeris:
1. napetost na klemah akuja
2. napetost med + klemo in maso nekje na motorju
3. isto kot pod 2., vendar s prizganimi lucmi
gl, DD+
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ch4N93
Član
Član



Pridružen-a: Tor 21 Jun 2005 0:21
Prispevkov: 58
Aktiv.: 0.24
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 16, 2007 10:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tako ste me "sprovocirali", da sem pomeril še svoj akumulator, ki je rahlo zatajil že pred dvema letoma. Zaradi nizkih temperatur, pomanjkanja elektrolita ter 3-dnevne neuporabe se je izpraznil do te mere, da je notranja lučka samo tlela in ne svetila.
Takrat sem dolil destilirano vodo, ter ga polnil čez noč, po tistem pa nimam nobenih težav.
Avto: Škoda Felicia 1.3 Bencin letnik 95
Akumulator: Vesna Starter 50 Ah, letnica neznana (na akumulatorju je neka številka P10003398, vendar ne vem ali je to datum izdelave ali pa kaka serijska)


rezultati meritev:
napetost med priključkoma: 12,52 V

pri vklopljenih dolgih lučeh ter ventilatorju na 1:
napetost med priključkoma: 11,48 V
padec napetosti med priključkom ter kablom-klemo (+ pol): cca. 0,5 mV
padec napetosti med priključkom ter kablom-klemo (- pol): cca. 1 mV
padec napetosti med minus priključkom ter karoserijo (prvi vijak, ki sem ga zagledal) : cca. 121 mV

Mislim, da še bo zdržal nekaj časa, čeprav če je tista številka datum izdelave (33 teden leta 98 ), je že precej star.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.95
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 17, 2007 7:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lepo da si se okorajzil in se lepse, da si tudi napisal!
Upam, da si to meril pri ugasnjenem motorju ....
--------------------------------------------------------
Opisa tvojih prvih dveh meritev zal ne razumem,
ampak, vazna je tretja meritev
t.j. padec napetosti med -klemo Akuja in sasijo.

Po obcutku se mi zdi malo velik,
ali pa je Skoda sparala s presekom povezovalne zice?

Pri moji Opel Corsi s vsemi prizganimi lucmi
je padec napetosti se vedno manjsi od 20 mV.
(ali lahko se kdo pomeri na svojem avtu?)

Poskusi pogledati, ce imas dober kontakt
na -klemi in masi na sasiji,
malce zategni, pa izmeri ce je kaj razlike?

Na splosno pa: kapo dol pred tvojim AKUjem!
gl, DD+
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ch4N93
Član
Član



Pridružen-a: Tor 21 Jun 2005 0:21
Prispevkov: 58
Aktiv.: 0.24
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 17, 2007 8:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

padec napetosti med priključkom ter kablom-klemo (+ pol):

S tem je mišljeno merjenje padca napetosti med priključkom na akumulatorju ter med priključno klemo. Za to meritev sem se odločil, ker je jur napisal, da so velikokrat problemi ravno s stikom akumulatorja ter kleme (razna nečistoča, oksidacija). Seveda sem pa meril pri ugasnjenem motorju.

Bom pa še preveril spoj na karoserijo (ob priliki Smile ), meril sem namreč včeraj zvečer ob ne ravno najboljših svetlobnih pogojih.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
david_db
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Apr 2006 11:19
Prispevkov: 104
Aktiv.: 0.45
Kraj: Vidim morje

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 18, 2007 11:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sailor je napisal/a:
david_db je napisal/a:
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Danes zjutraj se vsedem v avto obrnem ključ in nič.

Pa smo tam.

lp
David

David, ali lahko pomeris:
1. napetost na klemah akuja
2. napetost med + klemo in maso nekje na motorju
3. isto kot pod 2., vendar s prizganimi lucmi
gl, DD+


Sorry, ej
Sem bil tako zaseden,da nisem bil nič na netu odkar sem napisal sporočilo. Accu sem pa zamenjal včeraj zvečer. Vse kar ti lahko povem, ja da je ko sem dal kontakt je imel napetost okoli 8V, to sem pogledal na BoardComputer, Vm nisem niti vzel v roke.
Zdaj imam accu na mizi v delavnici, pa ga bom nafilal. Ampak v avto ne gre več. Od 14 let starega avta zahtevam da vžge vsakič ko obrnem ključ, tudi ko stoji 1x mesec 7 dni na mrazu brez premikanja (stalna praksa) - služben voz.

Če ti lahko zdaj kaj pomerim preden ga nafilam povej.


lp
David
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.95
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 18, 2007 1:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:

Zdaj imam accu na mizi v delavnici, pa ga bom nafilal. Ampak v avto ne gre več. Od 14 let starega avta zahtevam da vžge vsakič ko obrnem ključ, tudi ko stoji 1x mesec 7 dni na mrazu brez premikanja (stalna praksa) - služben voz.

Če ti lahko zdaj kaj pomerim preden ga nafilam povej.


lp
David

Prav si se odlocil David.
Vsak dan, ko ti je AKU delal preko garancijskega roka, ti je bil poklonjen.
Stari AKU pa lahko raziskujes, ce se ti da;
drugace pa se ga resi v skladu s predpisi.
gl, DD++
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Stran 4 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group