www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

kako testirati vžigalno tuljavo
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ferdo
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10
Prispevkov: 354
Aktiv.: 1.49
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 24, 2013 9:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

smatjaz je napisal/a:
Priključi jo na 12V(+), (-) pa prekinjaj. Na izhod daj svečko, kateri ohišje povežeš z (-) som.
če se kaj bliska na svečki je tuljava v redu. Glede na to, da si jo že zamenjal imaš nekaj narobe s platinami in/ali kondenzatorju. Če tega nimaš se nekje okrog tuljave vrti permanenti magnet. Lp M.


Very Happy Vžigalna tuljava za BCS stestirana in je v redu.

Testiral sem tuljavo z motorja ACME AL480. Imela je stik na maso zaradi preobilice cina. Po sanaciji dela tudi na motorju v redu Very Happy .

Prav tako sem poskusno testiral novejši tip vžigalne tuljave z motorja Lombardini LAP490, ki je skozi delovala v redu.

Tuljavi imata ohmsko povsem različne vrednosti, fizično popolnoma različno obliko in dimenzije.
Oba motorja sta vgrajena na starih BCS kosilnicah in sta po pritrditvenih točkah preizkušeno kompatibilna, ter zamenljiva.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
bozon
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Jul 2012 22:39
Prispevkov: 12
Aktiv.: 0.08
Kraj: sežana

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 24, 2013 5:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Spomnim se težav pred leti na kultivatorju na katerem je bil montiran 4T motor-jugo kopija lombardinija.
Ob notranjem obodu vztrajnika (kateri je imel na določenem mestu magnet) je bila pritrjena vžigalna tuljava (enake oblike kot iz Ciklonove slike) povezana s črno žico na belo ohišje,na katerem je bila tudi tipka za ugasnit.
To belo pvc ohišje (cca 50x50) je bilo nameščeno na bloku motorja,iz njega je bila speljana le ena črna žica,masa okoli vijaka ter tipka za izklop.
Vse skupaj je bilo zalito v smolo skozi katero je bil razviden obris kondezatorja.
Razen vžigalne tuljave in te dislocirane bele škatlice ni vžig vseboval nobenih drugih elementov.
Torej-moment iskre vžiga je dirigirala sama vžigalna tuljava..
Da se vrnem k zgoraj omenjenenim težavam: vžigalna tuljava brez priklopljene famozne škatle ni dala iskre,ne glede,če je bila črna žica v zraku ali na masi.
Problem sem odpravil z zamenjavo te bele škatle,žal pa nisem preveril kaj je razen kondezatorja vsebovala..
Enaki motorji z omenjenim vžigom so poganjali tudi generatorje,spomnim se le,da so bili oranžne barve in s Severjevim generatorjem 1,5kW..
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 24, 2013 11:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Samo ena vžigalna tuljava ob kateri se vrti magnet ne more poskrbet niti za iskro še manj pa za točen vžig, ki mora biti v kotno stopinjo točen.
Take točnosti pa od sinusne oblike naboja v eni tuljavi ne moremo dobit, če v trenutku največjega naboja ne pride do sprostitve tega naboja v primarju kar povzroči VN na sekundarni strani za povzročitev iskre na svečki.

Zato so poleg takih tuljav nujne platine (kakršne smo imeli v tomos-u ali puch-u) ali pa sodobnejši elektronski prekinjevalniki s senzorjem.

Obstaja pa še tretja varijanta kakršno je na sliki pripel lucca brassi, ki ima poleg glavne še vzbujalno tuljavo in posebno zarezo ali prožilno ploščico na rotorju kot se jasno vidi na sliki:



Takrat so te tuljave vezane zaporedno in vzbujalna tuljava povzroči v točno določenem trenutku (cca. 5 stopinj pred GMT) nihaj v glavni, da pride do VN in iskre.

Takšne vžigalne tuljave je zato skoraj nemogoče testirat in pomaga le test z novo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4223
Aktiv.: 17.82
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 25, 2013 7:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Takim vžigalnim tuljavam se po ang reče ''magneto''

še ena zanimiva navodila
http://webs2networks.net/weedhopper/cuyuna/CuyunaManualElectrical1.pdf

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 25, 2013 10:35 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz bi samo prosil kakega od administratorjev, da popravi naslov v Kako testirati vžigalno tuljavo, saj je na koncu teme kar nekaj zanimivih podatkov, ki jih bo pod "cinkšpulo" z iskalnikom težje najti.
HVALA!

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Samo1994
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Jul 2012 19:49
Prispevkov: 13
Aktiv.: 0.08
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 16, 2014 5:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Imam eno vprašanje, imamo eno hobi "laksarco", ki noče vžgati. Preveril sem iskro in je praktično ni...vsake toliko se pojavi, vendar je tako slaba da ni variante da vžge mašino.

Na priloženi sliki je vžigalna tuljava in stvar je sledeča. Na tista dva jezička sta priklopljena kabelčka za vklop, oz izklop mašine, vendar ko sem s piskačem poizkusil medsebojno povezavo mi piska- torej je stalna povezava med jezičkoma. Po moji logiki bi moral bit en jeziček masa, drugi pa +, da lahko izklopiš oz prižgeš mašino. Preden naročim novo, vas prosim za potrditel mojega suma, da je zanič.


Hvala



2014-05-09 12.57.19.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  925.79 KB
 Pogledana:  2 krat

2014-05-09 12.57.19.jpg



2014-05-09 12.56.23.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  896.8 KB
 Pogledana:  0 krat

2014-05-09 12.56.23.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.95
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 16, 2014 5:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

shema


t_img_2615.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  55.27 KB
 Pogledana:  27 krat

t_img_2615.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 16, 2014 8:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imaš na Youtube video kako stestirat. Sicer pa pomeri upornosti med železom in VN kablom, ter železom in obema priključkoma. Na priključkih mora biti par ohmov, na izhodu pa nekje okoli 20k. Tako sem jo preveril ravno pred nekaj dnevi in to uspešno.

Pa še en nasvet. Namreč že drugič se je zgodilo, da sem problem rešil z izolirnim trakom. Cel VN kabel oblepi z eno plastjo izolirnega traka, sestavi in preizkusi. Če je možno kabel odvijačiti pa zamenjaj kar le tega. Če to ne bo šlo, menjaj svečko, četudi se zdi, da je ok in preveri ali stikala delujejo.

Že dve zadevi v roku nekaj mesecev sem rešil z ovijanjem kabla oziroma priklopa za svečko. Sem tudi sam sumil tuljave, a so bile povsem ok. Enostavno nekje prebija, a tega seveda ni videti.

Pa pazi, da boš namontiral tuljavo dovolj blizu magnetom.

In ja popravljam napisano z moje strani na začetku teme. Upornost pomaga, samo kolik ja zanesljivo, če ravno ne pokaže, da je zanič je pa vprašanje. Ker kV so kV par V na multimetru pa je nekaj drugega.

Prvi motor s to težavo je bil motor kitajskega generatorja, drugi pa Subaru Robin.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.71
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 16, 2014 9:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@PZUFIC:

https://www.youtube.com/watch?v=Et1AS0yrf8M

Upornost vžigalne tuljave je ena plat medalje. Druga plat je pa prebijanje napetosti v tuljavi sami...

Aprilia RS 125 sem spravil čez 18kRPM z isto tuljavo, kot je na posnetku (mislim da od Yugo-ta in lastnim TCI-jem).

LP

PS: S toploto se hitro zgodi, da tuljava prebije.

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 16, 2014 10:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vsekakor v tem stilu ohm meter ne da zanesljivega rezultata.

Vsekakor bi jaz najprej ovil kabel. Izkušnje čedalje bolj kažejo, da je problem v tem. Oba tako popravljena motorja sta delovala potem dlje časa in ni bilo nobenih težav tudi po ponovnem zagonu. Pri generatorju pravzaprav ni bil problem v kablu, ampak konektorju.

Če pa prav vidim, ima avtor to nesrečo, da samega kabla ni moč ločiti od tuljave.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Samo1994
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Jul 2012 19:49
Prispevkov: 13
Aktiv.: 0.08
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 17, 2014 9:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislm da je problem, ker se je to kosilnico preveč gonilo,in se je res vse skupaj pregrelo, namreč to je bolj za "pletje" kot pa košnja 1-2h v eno.

Drugače sem imel vse razdrto, kabel čisto ločen od kovinskih delov tako da do preboja kabla ni moglo pridt. Sem premeril upornosti in mi med kablom (sem ga odstranil in zmeril direktno na vijaku, ki služi za pritrditev kabla) ter železom in mi pokaže 4,75k. Prav tako do vsakega jezička, ki je za ugasnit. Med železom in jezički pa upornosti praktično ni, oz je enaka kot medsebojna med jezičkoma- 0,1Omega
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 17, 2014 10:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Močno dvomim, da daš lahko kabel stran od kovinskih delov in lahko pri tem še zaženeš koso, razen mogoče z vijačnikom na zaganjalni kroni.

Poizkusi oviti kabel, saj te nič ne stane.

Upornost se mi zdi čudna, upam, da bo Matej kaj več napisal, ker se bolj profesionalno s tem ukvarja. Mogoče bi pomagalo, če bi imel kakšno podobno delujočo tuljavo za primerjavo.

Malce čudno bi bilo, da bi bil vzrok v pregretju. Pri nas prav tako bočna kosa 2KM kitajskega=Ho*er izvora deluje že 3 ali 4 leto. Kosi se pa po 4 ure večino časa na poln plin, pavze pa samo za dolitje in menjavo nitke, pa ni bilo nikoli težav.

Če gre za manjšo ceneno koso pa je vprašanje, če je menjava tuljave smiselna, saj tuljava potem takem stane pol kose.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Samo1994
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Jul 2012 19:49
Prispevkov: 13
Aktiv.: 0.08
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 17, 2014 2:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede ločitve kabla sem imel v mislih tako, da se ni ničesar dotikala- da bi prebijalo na maso. No, oviti mi seveda ni problem, bom probal. Gre se pa za AL-KO FRS 351 Vario koso, vžigalna tuljava pa pride 46€
Drugače pa nikoli ni prav rada delala, po določenem času košnje si jo ugasnil, pa potem ni hotla vžgati, vendar spet po xy času je ratalo. Zdej pa ni šanse da bi jo zagnal.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 17, 2014 2:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://www.bolha.com/stroji-orodja/vrtni-stroji-orodja/kosilnice/kosilnice-na-nitko/kosilnica-na-nitko-alko-frs-351-1293248374.html
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blasny
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Okt 2012 19:13
Prispevkov: 70
Aktiv.: 0.45
Kraj: Tepanjce

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 19, 2014 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tukaj je lepo razloženo kako stestirati vžigalno tuljavo z multimetrom: Troubleshooting Outboard Motor Magneto Ignitions.pdf
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 4 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group