 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.37 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Pet Sep 27, 2024 12:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poslovni račun imam pri Intesa, osebni pri NLB, žena pri DH.
Intesa:
plus:
dostop v spletno banko preko kaklukatorčka, v katerega vtakneš kartico in ti izračuna geslo glede na vpisano številko pri prijavi in PIN. Torej brez kakršnekoli dodatne komunikacije. Isto uporabljaš pri potrjevanju plačil. Kasneje sem kupil čitalec akasa AK-CR-03, tako da dostop preko računalnika dela tudi s tem. Ker ta noče brati slovenske osebne, sem kupil še uTrust 2700 R, dela tudi s tem. Aplikacija omogoča pregled transakcij za 10+let nazaj, narejena je intuitivno, tako da brez posebne pomoči hitro najdeš vse.
minus:
dražja od ostalih dveh
NLB:
plus: mobilna banka enostaven vstop preko aplikacije in pina ali prstnega odtisa
minus:
Vstop preko brskalnika,
-uporabniško ime je nekaj čudnega in si ga moraš zapomniti
-rabiš OTP geslo, ki ti ga izračuna (pametni) telefon
-pregled in izpis transakcij omejen na 2 meseca
DH:
plus:-
minus:
-vstop preko rekono, kar za moje pojme neko skrpucalo, nevredno programerja, ki si s svojim delom služi kruh. Čeprav bi dobil vse podatke iz KDP, moraš vsakič na novo vpisati uporabniško ime. Tudi če izbereš dostop s kvalificiranim digitalnim potrdilom, se velikokrat izmisli, da bo poslal sms na telefon in torej ne gre brez telefona.
-neintuitivna spletna stran banke, če ne delaš pogosto, malo pozabiš, kje je kaj in potem iščeš. Kot da bi ustvarjalci nikoli ne videli česa podobnega Intesi. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bostjang Član

Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3466 Aktiv.: 14.64 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Sob Sep 28, 2024 9:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Intesa:
Ne razumem, zakaj so tak način prijave in BankoIN ukinili za fizične osebe, obdržali pa za pravne. Fizične se prijavijo z uporabniškim imenom in withKEY geslom, ki ga izračuna pametni telefon (z aktivno kartico SIM in podatkovno povezavo).
Preko e-pošte so mi odgovorili, da je bila pač taka poslovna odločitev banke. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Brusli Član


Pridružen-a: Tor 24 Nov 2020 12:10 Prispevkov: 187 Aktiv.: 3.37 Kraj: Hrastnik
|
Objavljeno: Sob Sep 28, 2024 7:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi tem vodstvom na raznih bankah zelo rad navil in potrgal ušesa zaradi teh njihovih poslovnih odločitev. Enak problem imam tudi pri banki Sparkasse, ko so iz "poslovnih" razlogov oktobra lani prenehali izdajati kalkulatorčke enkratnih gesel. Pa sem se nekaj časa kregal z njimi in jim skušal dopovedati kakšno neumnost so storili, pa ni nič pomagalo. Kljub temu pa se jim sedaj lahko končno spet smejim v obraz, ker bo ta banda pohlepna kmalu zopet prisiljena kalkulatorčke enkratnih gesel uvesti nazaj, saj bo tako od njih zahtevala nova evropska direktiva PSD3, ki je trenutno v obravnavi. Ta bo zahtevala, da se preverjanje strank omogoči tudi na način, ki ne zahteva ene same tehnologije oz. z drugimi besedami (pametnega) mobilnega telefona.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A52023PC0366 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.23
|
Objavljeno: Ned Sep 29, 2024 6:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Slovenske banke so ostale v času in s ponudbo in storitvami. Tu nimaš kaj. N26 ali pa revolut imajo bolj človeku prijazen sistem. N26 ima celo brezplačen račun.
Sam sem precej bolj srečen, ko se ne rabim ukvarjati s raznoraznimi kalkulatorčki, rekonami in ostalimi brezveznimi preverjanji za plačilo ene brezvezne položnice, spremembe limita pa so plačljive in ostale neumnosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5528 Aktiv.: 24.06 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Ned Sep 29, 2024 9:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne N26 ne Revolut (vsaj ne, da bi vedel) ne moreta/znata brati QR kod na nasih UPNjih ... Glede preostalega se pa kar strinjam.
Lp G _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.23
|
Objavljeno: Pon Sep 30, 2024 1:11 am Naslov sporočila: |
|
|
Naši so res posebni, dela pa bp s SI računi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.14 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Pon Sep 30, 2024 6:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
Ne N26 ne Revolut (vsaj ne, da bi vedel) ne moreta/znata brati QR kod na nasih UPNjih ... Glede preostalega se pa kar strinjam.
Lp G |
N26 zna prebrati QR kodo iz naše položnice. Edino datum plačila vnese današnji dan _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5528 Aktiv.: 24.06 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Tor Okt 01, 2024 8:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za info - moram (spet) sprobati, nazadnje, ko sem se s tem igral, ni šlo ...
(to mi je še eden od zadnjih razlogov, da imam še Sparkasse ...)
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marans Član

Pridružen-a: Čet 01 Dec 2022 21:36 Prispevkov: 27 Aktiv.: 0.87
|
Objavljeno: Sre Okt 02, 2024 7:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
Ne N26 ne Revolut (vsaj ne, da bi vedel) ne moreta/znata brati QR kod na nasih UPNjih ... Glede preostalega se pa kar strinjam.
|
Sem pri tretji (tuji) banki in ker se službeno ukvarjam z UPN QR, sem si naredil skripto, da mi prebere QR kode, shrani v CSV. Sikulix pa potem podatke iz CSV vnese v spletno banko. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1441 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Sre Okt 02, 2024 7:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za N26 lahko potrdim, da bere QR kodo na UPNju. Ima tudi optično branje TRR številke. Oboje dela zadovoljivo.
Težave ima pa s šumniki v nazivu prejemnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bostjang Član

Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3466 Aktiv.: 14.64 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Čet Apr 17, 2025 2:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brusli je napisal/a: |
Ta bo zahtevala, da se preverjanje strank omogoči tudi na način, ki ne zahteva ene same tehnologije oz. z drugimi besedami (pametnega) mobilnega telefona. |
Tu je še PSR (Payment Services Regulation), kjer v 88. členu to eksplicitno piše.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/?uri=CELEX:52023PC0367 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dorijan Član



Pridružen-a: Ned 22 Jun 2008 10:48 Prispevkov: 2564 Aktiv.: 12.40 Kraj: južnoprimorska
|
Objavljeno: Čet Apr 17, 2025 9:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
bostjang je napisal/a: |
Intesa:
Ne razumem, zakaj so tak način prijave in BankoIN ukinili za fizične osebe, obdržali pa za pravne. Fizične se prijavijo z uporabniškim imenom in withKEY geslom, ki ga izračuna pametni telefon (z aktivno kartico SIM in podatkovno povezavo).
Preko e-pošte so mi odgovorili, da je bila pač taka poslovna odločitev banke. |
Tudi preglednost je postala obupna. Kot da je stran narejena samo za pametne telefone. imam 34" zaslon pa uporablja samo srednjih 20% širine in na njemu vidim manj kot 10 transakcij.
Prej sem lahko videl tabelo za 50+ ,
ahko sem dal bančno direktno v presnosnik z čitalcem in je vse delalo BP. _________________ Če nekaj deluje, razstavi in ugotovi zakaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5528 Aktiv.: 24.06 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Čet Apr 17, 2025 9:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ma za poslovno Intesa zdaj, ko smo menjali (kredit, pa tudi pogoje, so dali precej boljse kot nasa stara banka), nasa tajnica vsa srecna ugotavlja, kaj vse lahko pocne kar se prej ni dalo. Na SKB je kar nekako slo, po zdruzitvi pa ... Kaos ...
Lp, G _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tunek30 Član

Pridružen-a: Pon 25 Sep 2017 13:28 Prispevkov: 46 Aktiv.: 0.49 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Apr 27, 2025 9:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
Ma za poslovno Intesa zdaj, ko smo menjali (kredit, pa tudi pogoje, so dali precej boljse kot nasa stara banka), nasa tajnica vsa srecna ugotavlja, kaj vse lahko pocne kar se prej ni dalo. Na SKB je kar nekako slo, po zdruzitvi pa ... Kaos ...
Lp, G |
Tudi sam opažam to, akr ti praviš. SKB oziroma OTP banka je obup in pri spletnih plačilih je problematična, saj ni varnosti. Namreč zgodilo se je, da je ob 3:00 uri ponoči bilo v razmaku 30 minut vdorov kar 7 in izvedenih transakcij, kljub temu, da bi morala biti zaščita. Našel sem kje je bil izvršen vdor in opozoril banko. A niso blokirali ampak so čakali na reklamacijo v pisni obliki. Postavlja se vprašanje in na tega nikoli nisem dobil odgovora in to je kako je lahko prišlo do tega.
Intesa ima rešen problem pri spletnih naročilih z pozivom lastnika kartice, da napiše geslo. Kolikor sem videl je to v primerih, ko si izvršil plačilo z svojo kartico na drugem računalniku. Zato je v teh primerih bolje, da plačuješ na istem računalniku.
Mislim, da je OTP BANKA obup nad obupi in ni zanesljiva banka več. Tudi vodenje je neko čudno in nepregledno. Očitno nekaj mutijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bostjang Član

Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3466 Aktiv.: 14.64 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Pon Apr 28, 2025 10:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Ali ta banka nima dvofaktorske avtentikacije oz. potrjevanja plačil? Samo klikneš in je plačano?
Iz stare Intese sem navajen, da moram vpisati enkratno geslo za prijavo in za vsako plačilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 491 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|