 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sulc Član


Pridružen-a: Pet 28 Jan 2005 20:34 Prispevkov: 473 Aktiv.: 1.99
|
Objavljeno: Pon Okt 22, 2007 11:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Seveda! Če se ga doda dovolj, poraba pade na 0.
_________________ LP Aljaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.67 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pon Okt 22, 2007 12:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
ta video je že bil. Če bi se vsi ravnali po tem, bi v LJ kaj kmalu videl gručo ljudi ki bi porivali vsak svoj avto, ker če bi ga ugasnil vedno ko se ustaviš, bi definitivno izpraznil akku. Pa brez klime---zakaj jo že pol imamo? Pa brez rezervne gume je protizakonito...itd...to je podobno idiotsko kot če bi rekel da bi še najmanj porabil če bi šel peš...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.65 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Okt 22, 2007 12:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aceton je relativno drag. Tak, kot je prikazan v filmu (manicurist solvent) pa je za izgorevanju v avtu vprašljive čistoče. Poleg tega aceton absorbira vodo. Voda pa kot dodatek gorivu ni dobra.
Jur
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.67 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pon Okt 22, 2007 2:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
na splošno so se v letih pojavljali raznorazni dodatki za take namene, ki pa so vsi po vrsti "pogoreli" ---pa ne v motorju, ampak na smetišču pozabe. Vedeti je treba da ko se bo pojavil dodatek, ki RES pomaga, bomo to zelo hitro vedeli vsi po celem svetu ali pa bodo rafinerije celo samo začele to dajati not - kot zdaj dajejo not tisto, kar res pomaga. Vse tiste "top shop" variante a-la "dobavljivo SAMO pri nas" je pa nateg svetovne sorte. Žal je tudi takih dovolj...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.97 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Pon Okt 22, 2007 2:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prej bi rekel, da gre tukaj za reklamo acetona
LP, Jani
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matjazkariz Član


Pridružen-a: Sre 03 Nov 2004 18:09 Prispevkov: 1026 Aktiv.: 4.32
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2007 1:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja pa naj jaz dodam še svoje. Glede dodatkov je tako. Obstajajo dodatki, zaradi katerih avto res manj pije, vendar so dragi in je mešanica potem tako draga, da se ne splača. Avto bo praviloma zaradi takih dodatkov imel večjo moč, kar pri isti prostornini pomeni večji pritisk v cilindru in s tem večjo temperaturo, kar za motor ni dobro (bo krajša življenska doba motorja). Na primer poznam nekoga, ki je v avtomatika dolil eter. Niste še videli hitrejšega avtomatika, vendar samo do drugega ovinka, ko je glavo cilindra izrilo in ojnico zlomilo.
Torej, če so dodatki, zakaj jih pumparji ne dajo noter? Ne, ni skrb, da bi vam avto uničili.
Pri višjih temperaturah (tam okrog 3000K) se dušik, ki ga je v zraku okrog 80%, začne vezati s kisikom in na ta način se tvorijo dušikovi oksidi (NOx), ki pa so vsi po vrsti rakotvorni. Pri dizlih so temperature zelo blizu le teh zato je tam pojav pogostejši. Zaradi teh razlogov so omejena kompresijska rezmerja dizlov nekje na 18:1. Kompresijska razmerja bencinskih motorjev so omejena na okrog 10:1 ter malo več za športne bencinarje. Kompresijsko razmerje omenjam, ker sta izkoristek motorja in s tem poraba direktno povezana. Večje kompresijsko razmerje, večji je izkoristek motorja. Bencinarji imajo izkoristke okrog 35% medtem ko imajo diesel tudi 45%, zelo veliki motorji pa dosegajo tudi 55%. To pomeni koliko procentov kurilne vrednosti goriva se pretvori v koristno mehansko delo. Da se ne bodo našli ljudje, ki bi radi povečali kompresijsko razmerje bencinarju na ekvivalent dizlu z željo izbolšanja izkoristka, naj jih tu ustavim. Če povečaš kompresijsko razmerje bencinarju se kaj hitro zgodi, da prihaja do samovžiga goriva preden bat doseže zgornjo mrtvo točko. Ta pojav se imenuje klenkanje in če imate srečo in se vam to zgodi okrog mrtve točke. Potem bo motor deloval tudi, ko boste ključ vzeli iz ključavnice. Načeloma nič dobrega. Pri diesel motorjih ne pride do samovžiga zaradi dejstva, da ne komprimiramo mešanice ampak čist zrak v katerega komaj v zgornji mrtvi točki vbrizgamo gorivo. Širijo se govorice, če v bencinarja tankaš 100 oktansko gorivo, da je motor bolj močen in prevoziš več. Ni res. Oktansko število pomeni odpornost goriva proti vžigu. Večje je oktansko število, težje se gorivo vžge. Kje to pride prav? Pri športnih avtomobilih z visokim kompresijskim razmerjem (okrog 11), ker njihovi motorji klenkajo, če natankaš navaden 95. V vašem avtu z kompresijskim 9.5 pa 100 oktanski ne bo imel vpliva. Izkoristek in moč sta odvisna od kompresijskega razmerja in kurilne vrednosti goriva in ne od oktanov.
Tako, upam da sem komu podrl kako napačno prepričanje.
Kar se pa porabe v vašem obstoječem avtomobilu tiče, vam pa jaz lahko dam zelo uporaben nasvet. Vse kar potrebujete je lahka noga! Uspeh zagotovljen! Testirano na moji fiesti. Z zmerno težko nogo spije 6 litrov, z lahko pa samo 4,7 litra. 22% prihranek in to brez dodatnih stroškov!
_________________ LP, Matjaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.94 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2007 2:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
V večini imaš prav in si lepo napisal.
Ampak tukaj pa si malce ustrelil mimo ...
matjazkariz je napisal/a: |
... Širijo se govorice, če v bencinarja tankaš 100 oktansko gorivo, da je motor bolj močen in prevoziš več. Ni res. Oktansko število pomeni odpornost goriva proti vžigu. Večje je oktansko število, težje se gorivo vžge. Kje to pride prav? ... |
... pa ne zato, da bi kdo trdil, da je 100 oktanec močnejši ... ampak zato, ker ga sodobna motorna elektronika (self-teach & knock sensor) zaradi večje odpornosti na klenkanje lahko vžiga malce kasneje kot 95 oktanca in s tem izboljša izkoristek goriva ... in zato prihranek. Dokazano in testirano na sodobnih motorjih.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.67 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2007 4:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
jaz bi pa dodal to da pri najnovejših FSI bencinarjih do klenkanja načeloma ne prihaja ker enako kot pri dizlih stiskaš čist zrak in tako kot pri dizlih na koncu špricneš notri bencin. Zato lahko tukaj naredijo večje komresijsko razmerje in s tem večji izkoristek.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matjazkariz Član


Pridružen-a: Sre 03 Nov 2004 18:09 Prispevkov: 1026 Aktiv.: 4.32
|
Objavljeno: Tor Okt 30, 2007 1:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
jaz bi pa dodal to da pri najnovejših FSI bencinarjih do klenkanja načeloma ne prihaja ker enako kot pri dizlih stiskaš čist zrak in tako kot pri dizlih na koncu špricneš notri bencin. |
Zaradi te možnosti potem ne bomo več vozilom z motorjem ki delujejo na Ottov cikel več govoriti bencinarji, ker je očitno možno bencin uporabljati tudi v motorjih z Dieselovim delovnim ciklom.
_________________ LP, Matjaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.67 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Okt 30, 2007 3:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
kaj pa dizelski bencinar?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.51
|
Objavljeno: Tor Okt 30, 2007 4:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
matjazkariz je napisal/a: |
Zaradi te možnosti potem ne bomo več vozilom z motorjem ki delujejo na Ottov cikel več govoriti bencinarji, ker je očitno možno bencin uporabljati tudi v motorjih z Dieselovim delovnim ciklom. |
A potem dizlu tudi ne bomo vec rekli dizel, ker deluje Dieslov motor na mnozico goriv (in prvi sploh ni bil narejen za delovanje na derivate nafte) ?
_________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.67 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Okt 30, 2007 5:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
načeloma je izraz diesel nepravilen---če bi hotel izraziti na kakšno gorivo gre, bi moral reči plinsko olje, kajti to je uradni naziv...diesel je samo tip motorja, enako kot ottov motor. Novi FSI po principu delovanja res ni ottov motor ampak bolj dizlov, s tem da on takrat pač še ni uporabil elektronike...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tiger Član

Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22 Prispevkov: 1161 Aktiv.: 4.89
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 9:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Hi
Pred leti mi je začel avto cukat in nisem vedel kaj je narobe. Nato mi kolega pove, da je z avtom obstal na mejnem prehodu Ljubelj in da je tankal na določeni Petrolovi črpalki in tam sem tankal isti dan tudi jaz. Njegov avto so na servisu pregledali in ugotovili, da ima v bencinu vodo. Ta Petrolov špas ga je stal precej denarja. Nato sem v rezervoar mojega avta vlil pol litra špirita, da se je zmešal z vodo in nekak je potem stvar stekla naprej. Kar se pa tiče diesel goriva, se pa dogaja, da se iz cvička dela nafto z dodajanjem žvepla in če to žveplo ni dodano v pravem razmerju nastanejo hudi problemi na motorjih-visokotlačnih črpalkah. Kdo to dela je pa že druga tema.
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.67 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 10:46 am Naslov sporočila: |
|
|
cviček in nafta sta v bistvu eno in isto, razlika ja samo v tem da je v cvičku rdeča barva. Tako se razpozna in po tem jo tudi carina prepozna ko ti ob cesti kontrolira kaj tankaš je pa res da so novi dizli, predvsem tisti ki imajo navito moč zelo občutljivi na kvaliteto nafte...predvsem šobe se menda dosti hitro zamašijo in strošek je tu...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tiger Član

Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22 Prispevkov: 1161 Aktiv.: 4.89
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 1:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Cviček ima barvo kot prepoznavo za Carino, z žveplom jo pa dstraniš in se potem ne prepozna več, da je to v bistvu kurilno olje.
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 9 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|