www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Preobremenitev motorja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
piki007
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 19 Okt 2007 9:23
Prispevkov: 7
Aktiv.: 0.03
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 21, 2008 12:47 pm    Naslov sporočila:  Preobremenitev motorja Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

Za pogon 0,37kW motorja imam frekvenčni pretvornik Hitachi L200(enofaz. nap.). Ta motor pa med obratovanjem včasih kar ustavi-ne zmore obremenitve. Je morda kakšna možnost v frekvenčnem pretvorniku, s katero bi bilo mogoče ta problem odpraviti? Trenutno deluje z 70Hz(ne gre za konstantno delovanje-motor deluje le po kakšne 20s) Za zagon sem malo popravil karakteristiko navora, pri končni hitrosti pa ne vem kaj narediti??

Hvala
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.95
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 21, 2008 12:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je frekvenčnik enofazen, potem je tudi izhodna napetost fazna - torej 230V med fazami. Preveri kako je vezan motor. V tvojem primeru bi bil potreben motor za napetost 240V v trikotu. (motor mora biti vezan v trikot - prevzeta vezava za male motorje je običajno zvezda. So pa grajeni za 240/400V. Če je tako, ga veži v trikot)
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
piki007
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 19 Okt 2007 9:23
Prispevkov: 7
Aktiv.: 0.03
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 21, 2008 1:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Torej, če prav razumem, lahko motor vežem v trikot (zvišam navor), kljub temu, da je pravilna vezava(glede na izhodno napetost frekvenčnika)zvezda?

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
piki007
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 19 Okt 2007 9:23
Prispevkov: 7
Aktiv.: 0.03
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 21, 2008 1:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poprava: motor je vezan v trikot!
Kakšen drug predlog?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.88
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 21, 2008 7:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Močnejši motor.

Že zdaj ti obratuje na 70Hz, še več in ga že lahko uniči. Sicer sem že videl motorje za črpalke, ki so obratovali na 110Hz, vendar ne vem, če še obratujejo...vse je odvisno od izolacije, pravtako je dobro imeti termično zaščito motorja.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.22
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 21, 2008 8:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odvisno, kaj ti poganja...malo več napiši...a si spreminjal rampo? acceleration/deceleration time?
Lahko, da ti ne doseže zadostnih obratov za to rampo...kaj pa ti frekvenčnik izpiše za eno napako?

_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 21, 2008 11:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče imaš preveč limitiran tok?

70 Hz za klasične motorje ni noben problem. V proizvodnji sem naredil kar precej predelav kjer so taki motorji (0.37 pa vse do 15 kW) trajno delovali 24/7 od 25 do 95 Hz (nekaj ur z eno, nekaj ur pa z drugo frekvenco). Problem se je pojavil pri nizkih frekvencah, kjer pa je zadevo potem rešil dodatni ventilator.

Za zaščito proti pregrevanju pa so mi v firmi TIBA kjer sem naročal motorje, v glave navitij vgradili po 3 termo stikala za 95 stopinj, ki sem jih vezal zaporedno in direkt na ENABLE signal frekvenčnika.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.22
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 22, 2008 12:03 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Soglašam z Iztokom...tudi jaz termično vedno vežem na ENABLE... če ima FP posebej za priklop termične, še toliko bolje...no, napaka se ponavadi izpiše na displayu FP in sicer THY, če je termična zaščita aktivirana... (FP je npr. control tehnique)
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.95
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 22, 2008 12:03 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ElGrigon je napisal/a:
Močnejši motor.

Že zdaj ti obratuje na 70Hz, še več in ga že lahko uniči. Sicer sem že videl motorje za črpalke, ki so obratovali na 110Hz, vendar ne vem, če še obratujejo...vse je odvisno od izolacije, pravtako je dobro imeti termično zaščito motorja.


Dvig frekvence ne predstavlja kakega večjega električnega problema. Problem je običajno konstrukcijske narave. (večji vrtljaji) Večji problem - kot je že napisal Iztok predstavlja frekvenca nižja od 50Hz. Če gre za motor, ki je močno obremenjen bo potreboval dodaten exsteren ventilator.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
piki007
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 19 Okt 2007 9:23
Prispevkov: 7
Aktiv.: 0.03
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 22, 2008 1:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

En teden mi tam človek razlaga, da motor ustavi pri končnih obratih, danes pa mi pravi da vedno ustavi, ko starta napravo.-torej je problem v zagonu.

Zvišal sem navorno karakteristiko(Ročno ojačanje momenta(A042)-20%) pri 1% nazivne frekvence(A043). Upam da bo problem rešen. Pa čas pospeševanja je nastavljen na 2s. Javi pa napako E02(če je tam gospodu še kaj za verjeti)-prevelik tok pri pojemanju!?

Je še kakšna druga možnost, kako povečati navor pri zagonu motorja s frekvenčnikom?

aha...motor prek reduktorja poganja polža, ki iz nekega silosa spravlja gips-obremenitev je precej tudi odvisna od vlažnosti gipsa!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.22
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 23, 2008 11:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

_Ta anpaka je pri temu frekvenčniku prevelik zagonski tok...ali pa ti nekje prebije na maso....
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Sergej
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Avg 2006 19:43
Prispevkov: 280
Aktiv.: 1.22

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 24, 2008 1:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je problem pri zagonu, je možno, da ti obvisi v sedlu. V tem primeru je problem v konstrukciji in imaš malo možnosti. Praktično lahko samo povečaš upornost rotorja in to tako, da enostavno postružiš kratkostični obroč. Vendar moraš upoštevat, da s tem tudi premakneš delovno točko - spremeniš celotno karakteristiko in seveda to, da je pot nazaj samo nov rotor. Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
promehanik
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Jul 2003 23:41
Prispevkov: 611
Aktiv.: 2.58

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 24, 2008 4:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je prevelik zagonski tok, poizkusi povečati čas pospeševanja.

lp, prom
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 491 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group