 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
piki007 Neznanec


Pridružen-a: Pet 19 Okt 2007 9:23 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.03 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Pon Jan 21, 2008 12:47 pm Naslov sporočila: Preobremenitev motorja |
|
|
Pozdravljeni.
Za pogon 0,37kW motorja imam frekvenčni pretvornik Hitachi L200(enofaz. nap.). Ta motor pa med obratovanjem včasih kar ustavi-ne zmore obremenitve. Je morda kakšna možnost v frekvenčnem pretvorniku, s katero bi bilo mogoče ta problem odpraviti? Trenutno deluje z 70Hz(ne gre za konstantno delovanje-motor deluje le po kakšne 20s) Za zagon sem malo popravil karakteristiko navora, pri končni hitrosti pa ne vem kaj narediti??
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Jan 21, 2008 12:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je frekvenčnik enofazen, potem je tudi izhodna napetost fazna - torej 230V med fazami. Preveri kako je vezan motor. V tvojem primeru bi bil potreben motor za napetost 240V v trikotu. (motor mora biti vezan v trikot - prevzeta vezava za male motorje je običajno zvezda. So pa grajeni za 240/400V. Če je tako, ga veži v trikot) _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piki007 Neznanec


Pridružen-a: Pet 19 Okt 2007 9:23 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.03 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Pon Jan 21, 2008 1:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Torej, če prav razumem, lahko motor vežem v trikot (zvišam navor), kljub temu, da je pravilna vezava(glede na izhodno napetost frekvenčnika)zvezda?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piki007 Neznanec


Pridružen-a: Pet 19 Okt 2007 9:23 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.03 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Pon Jan 21, 2008 1:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poprava: motor je vezan v trikot!
Kakšen drug predlog? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.88 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pon Jan 21, 2008 7:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Močnejši motor.
Že zdaj ti obratuje na 70Hz, še več in ga že lahko uniči. Sicer sem že videl motorje za črpalke, ki so obratovali na 110Hz, vendar ne vem, če še obratujejo...vse je odvisno od izolacije, pravtako je dobro imeti termično zaščito motorja. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.22 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Jan 21, 2008 8:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odvisno, kaj ti poganja...malo več napiši...a si spreminjal rampo? acceleration/deceleration time?
Lahko, da ti ne doseže zadostnih obratov za to rampo...kaj pa ti frekvenčnik izpiše za eno napako? _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Jan 21, 2008 11:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče imaš preveč limitiran tok?
70 Hz za klasične motorje ni noben problem. V proizvodnji sem naredil kar precej predelav kjer so taki motorji (0.37 pa vse do 15 kW) trajno delovali 24/7 od 25 do 95 Hz (nekaj ur z eno, nekaj ur pa z drugo frekvenco). Problem se je pojavil pri nizkih frekvencah, kjer pa je zadevo potem rešil dodatni ventilator.
Za zaščito proti pregrevanju pa so mi v firmi TIBA kjer sem naročal motorje, v glave navitij vgradili po 3 termo stikala za 95 stopinj, ki sem jih vezal zaporedno in direkt na ENABLE signal frekvenčnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.22 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Tor Jan 22, 2008 12:03 am Naslov sporočila: |
|
|
Soglašam z Iztokom...tudi jaz termično vedno vežem na ENABLE... če ima FP posebej za priklop termične, še toliko bolje...no, napaka se ponavadi izpiše na displayu FP in sicer THY, če je termična zaščita aktivirana... (FP je npr. control tehnique) _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Jan 22, 2008 12:03 am Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
Močnejši motor.
Že zdaj ti obratuje na 70Hz, še več in ga že lahko uniči. Sicer sem že videl motorje za črpalke, ki so obratovali na 110Hz, vendar ne vem, če še obratujejo...vse je odvisno od izolacije, pravtako je dobro imeti termično zaščito motorja. |
Dvig frekvence ne predstavlja kakega večjega električnega problema. Problem je običajno konstrukcijske narave. (večji vrtljaji) Večji problem - kot je že napisal Iztok predstavlja frekvenca nižja od 50Hz. Če gre za motor, ki je močno obremenjen bo potreboval dodaten exsteren ventilator. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piki007 Neznanec


Pridružen-a: Pet 19 Okt 2007 9:23 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.03 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Tor Jan 22, 2008 1:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
En teden mi tam človek razlaga, da motor ustavi pri končnih obratih, danes pa mi pravi da vedno ustavi, ko starta napravo.-torej je problem v zagonu.
Zvišal sem navorno karakteristiko(Ročno ojačanje momenta(A042)-20%) pri 1% nazivne frekvence(A043). Upam da bo problem rešen. Pa čas pospeševanja je nastavljen na 2s. Javi pa napako E02(če je tam gospodu še kaj za verjeti)-prevelik tok pri pojemanju!?
Je še kakšna druga možnost, kako povečati navor pri zagonu motorja s frekvenčnikom?
aha...motor prek reduktorja poganja polža, ki iz nekega silosa spravlja gips-obremenitev je precej tudi odvisna od vlažnosti gipsa! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.22 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Sre Jan 23, 2008 11:57 am Naslov sporočila: |
|
|
_Ta anpaka je pri temu frekvenčniku prevelik zagonski tok...ali pa ti nekje prebije na maso.... _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sergej Član

Pridružen-a: Tor 29 Avg 2006 19:43 Prispevkov: 280 Aktiv.: 1.22
|
Objavljeno: Čet Jan 24, 2008 1:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je problem pri zagonu, je možno, da ti obvisi v sedlu. V tem primeru je problem v konstrukciji in imaš malo možnosti. Praktično lahko samo povečaš upornost rotorja in to tako, da enostavno postružiš kratkostični obroč. Vendar moraš upoštevat, da s tem tudi premakneš delovno točko - spremeniš celotno karakteristiko in seveda to, da je pot nazaj samo nov rotor.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
promehanik Član

Pridružen-a: Tor 29 Jul 2003 23:41 Prispevkov: 611 Aktiv.: 2.58
|
Objavljeno: Čet Jan 24, 2008 4:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je prevelik zagonski tok, poizkusi povečati čas pospeševanja.
lp, prom |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 491 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|