 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Rokic Član

Pridružen-a: Pet 28 Sep 2007 0:22 Prispevkov: 128 Aktiv.: 0.59 Kraj: Okolica Gorice
|
Objavljeno: Sob Jan 26, 2008 11:03 pm Naslov sporočila: Elektromotor -stik? |
|
|
Pozdravljeni!
Zanima me, kako bi ugotovil, če je morda določen elektromotor v stiku.
Še nekaj pri rad zraven izračunal, kar mi ni preveč jasno.
Če izmerim upornost elektromotorja, mi pokaže multimeter 37,5
Napetost pri kateri naj bi elektomotor deloval je 220V. Kako bi izračunal moč?
Šel sem preprosto po enačni P=UI in U=RI, to malo obrnil in dobil vn P=U^2 / R, vendar dobim 1,2kW, kar se mi zdi za takšen motor, ki naj bi poganjal en ventilator, kar pretirano preveč. Kje sem se uštel?
LP Rok |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s59x Član

Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 23:27 Prispevkov: 10 Aktiv.: 0.05 Kraj: Cerkno
|
Objavljeno: Sob Jan 26, 2008 11:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Formule, ki si jih napisal bi veljale za ohmsko breme . npr. grelec, za motor pa moči tako ne moreš izračunati. Izmeril si upornost navitja pri enosmerni napetosti, ki ti ne pove prav dosti o moči motorja.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.51
|
Objavljeno: Sob Jan 26, 2008 11:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preberi tole, pa bo bolj jasno  _________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Rokic Član

Pridružen-a: Pet 28 Sep 2007 0:22 Prispevkov: 128 Aktiv.: 0.59 Kraj: Okolica Gorice
|
Objavljeno: Sob Jan 26, 2008 11:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa glede stika? Kako bi to ugotovil?
Sokrat, za uno kar si podal, bom moral kar malo preštudirat, saj mi nekatere besede in stvari niso kaj preveč jasne  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.94 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Jan 27, 2008 12:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Z metrom lahko precej zanesljivo izmeriš šibkejši 3PH motor. Vzameš stran ploščice (ponavadi so vezani kar v zvezdo) in izmeriš najprej upornost vseh 3. tuljav na območju x1. Med njimi ne sme biti več kot nekaj % razlike. Potem pa še izmeriš na čim višjem območju (npr. xk ) morebitne preboje med tuljavami in proti jedru - ohišju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14677 Aktiv.: 61.79
|
Objavljeno: Ned Jan 27, 2008 1:04 am Naslov sporočila: |
|
|
V pralsi se to izvaja, kot je opisal Iztok. Če se motor pregreva, ter izklaplja bimetal je dobro pomerit tok. Če je le ta simetrično povečan na vseh fazah, potem ne gre nujno za okvaro motorja - možne so mehanske napake, ležaji, jermenice, gonila ... . V koliko je povečan le na eni fazi gre zanesljivo za okvaro navitja - seveda, če so prisotne vse faze. Zelo dober "instrument" je tudi nos. Ko pride do okvare navitja se to lepo zavoha, ko snameš pokrov priključka. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 8 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|