www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

elektromotor z zavoro

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
smuka100
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Feb 2009 11:02
Prispevkov: 47
Aktiv.: 0.24
Kraj: prlekija

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 14, 2010 2:00 pm    Naslov sporočila:  elektromotor z zavoro Odgovori s citatom

Na debelinki je vgrajen 3f ,3kw motor z zavoro in motor občasno gubi moč ,kot da zavora ne bi dokonca odpustila. Motora nisem razdiral pogledal sem za na priključne sponke. Zvezan je v zvezdo . Na priključnicah ima vgrajen "AS" primar 400V izmenične na 190V enosmerne(nevem kako se temu elementu strokovno reče in kje ga je možno kupiti).

Prosim za pomoč!!!!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.93
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 14, 2010 2:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preveri režo med zavorno elektromagnetom ter pritisno ploščico. Takrat ko ni zavrt mora biti reža med 0.40 -0.50. Preveri tudi, da ni vmes prišla kaka nesnaga. Potem magnet ne more postine plošče do konca pritegnit. Prav tako preveri vzmeti. Pogosto se zgodi, da se zlomi vzmet, ki tišči potisno ploščo na zavorno ploščo. Konček vzmeti pride med magnet ter potisno ploščo. Tisti element pod priključkom je verjetno usmerniški mostič.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.22
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 14, 2010 8:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Silvo je napisal/a:
Tisti element pod priključkom je verjetno usmerniški mostič.

Da, pri novejših zavornih motorjih je vgrajen usmerniški mostič (če je zavora za istosmerni tok), vendar ker avtor omenja napetost zavore =190V, je mogoče vgrajen polvalni usmernik, sploh če gre za zavorni motor proizvajalca Sever Subotica ali SEW Eurodrive (včasih se taka izvedba najde tudi pri ostalih proizvajalcih).

Polvalni usmernik, če je proizvodnje Iskra Tovarna polprevodnikov Trbovlje nosi oznako PV 1153 V.

Pripenjam sken dela kataloga Iskra, kjer je opisan ta usmernik. Upor, ki ni označen, ima upornost okoli 2k Omega, se pa omenjeni upor uporablja samo v nekaterih primerih in običajno na vijak z oznako R ni priklopljeno ničesar.

Vendar, če zavora še vsaj približno deluje in uporablja omenjeni usmernik, je le ta brezhiben, saj pri okvari povzroči kratek stik na napajanju in če so zaščite pravilno izvedene, se motor niti zagnal ne bo.

Za nezanesljivo delovanje zavore je največkrat zaslužna umazanija (prah), obraba ali lom vzmeti - nekako v tem vrstnem redu.

Seveda s popravilom ni odlašati, tako delovanje zelo škodi motorju, kot tudi zavori.



PV1153V.gif
 Opis:
 Velikost datoteke:  25.82 KB
 Pogledana:  31 krat

PV1153V.gif


Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.93
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 14, 2010 9:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
...Upor, ki ni označen, ima upornost okoli 2k Omega, se pa omenjeni upor uporablja samo v nekaterih primerih in običajno na vijak z oznako R ni priklopljeno ničesar....


Običajno je namenjen "mehkemu" zaviranju. Recimo to se najde na raznih odlagalnih napravah - pred vsem na starejših izvedbah, kjer še ni bilo frekvenčnikov. (seveda se z zavoro takrat upravlja z ustreznim krmiljenjem)

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Lizard64
Član
Član



Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31
Prispevkov: 558
Aktiv.: 2.99
Kraj: Severna Primorska

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 05, 2012 8:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz imam eno dvigalo na ta sistem in ne vem tocno kako priključit nov motor kjer je usmernik od
Elkostroj 230V na prejšnjem motorju pa je preko kontaktorja vezano na 400 V
na usmernik PV 1153v. Kako naj priklopim?

_________________
Prejudice is ignorance...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
psevdonim
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42
Prispevkov: 3406
Aktiv.: 14.93
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 05, 2012 10:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

od Elkostroj dobi ustrezno zamenjavo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Lizard64
Član
Član



Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31
Prispevkov: 558
Aktiv.: 2.99
Kraj: Severna Primorska

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 05, 2012 11:12 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

psevdonim je napisal/a:
od Elkostroj dobi ustrezno zamenjavo

Če zvežem stari usmernik PV 1153v gor deluje in zavora naj bi bila
200VDC. Se pravi cela zavora ni prava ali kaj?

_________________
Prejudice is ignorance...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.22
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 05, 2012 2:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

180 ali 190 V zavpra je bila za PV1153V. priklopljen na 380 V, Za 400 V pa so taisto zavoro prekvalificirali v 200 V.

Če boš uporabil PV1153V priklopi zadevo na dve fazi. Če pa bio rad uporabil mostič od Elkostroj, pa med fazo in nulo. Večinoma gre tudi med fazo in zvezdo, če le motor ni zelo šibak (pod 90 W) ali nima ven speljanega zvezdišča.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Lizard64
Član
Član



Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31
Prispevkov: 558
Aktiv.: 2.99
Kraj: Severna Primorska

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 06, 2012 7:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Azrael je napisal/a:
180 ali 190 V zavpra je bila za PV1153V. priklopljen na 380 V, Za 400 V pa so taisto zavoro prekvalificirali v 200 V.

Če boš uporabil PV1153V priklopi zadevo na dve fazi. Če pa bio rad uporabil mostič od Elkostroj, pa med fazo in nulo. Večinoma gre tudi med fazo in zvezdo, če le motor ni zelo šibak (pod 90 W) ali nima ven speljanega zvezdišča.

Rad bi uporabil od Elkostroj ker PV1153V nimam več pa mislim da se tudi ne dobi več samo meni pride komanda za zavoro iz omare preko kontaktorja dve fazi. Bi se dalo kako zvezat na to
napeljavo ta mostič od Elkostroj?

_________________
Prejudice is ignorance...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
psevdonim
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42
Prispevkov: 3406
Aktiv.: 14.93
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 06, 2012 9:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

bi bilo bolj razumljivo, če bi v stavkih uporabljal vejice in dodal slike Smile
Torej: star motor je imel zavoro, ki si jo napajal z 400VAC. Zdaj pa imaš motor, katerega zavoro moraš napajati z 230VAC. Je do sem vse OK ?

Za napajanje zavore imaš trenutno 2 žici, na katerih je 400VAC, ti pa rabiš 230VAC. Torej: eno od teh dveh žic pusti na kontaktorju, drugo odklopi od kontaktorja in jo priklopi direktno na nulo. A je to to ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.22
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 06, 2012 2:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kot, da je PV1153V kakšna znanost nadomestiti z mostičem, sploh v primeru, če se ne rabi imeti upora.

Notranja shema PV1153V je malo višje. graetz pa se tudi ve kako je zvezan.

Če je seveda problem dobiti nulo in je zavora napajanja čez drug kontaktor, kot sam motor. Če pa je zavora napajanja iz motorja, kar je največkrat, pa sem tudi napisal več možnosti, kje dobiti tistih 230V.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
comel
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 22 Maj 2012 8:41
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.01

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 22, 2012 8:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Can I download catalogu for PV1153V ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group