 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
smuka100 Član

Pridružen-a: Tor 10 Feb 2009 11:02 Prispevkov: 47 Aktiv.: 0.24 Kraj: prlekija
|
Objavljeno: Pon Jun 14, 2010 2:00 pm Naslov sporočila: elektromotor z zavoro |
|
|
Na debelinki je vgrajen 3f ,3kw motor z zavoro in motor občasno gubi moč ,kot da zavora ne bi dokonca odpustila. Motora nisem razdiral pogledal sem za na priključne sponke. Zvezan je v zvezdo . Na priključnicah ima vgrajen "AS" primar 400V izmenične na 190V enosmerne(nevem kako se temu elementu strokovno reče in kje ga je možno kupiti).
Prosim za pomoč!!!!!!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.93 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Jun 14, 2010 2:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preveri režo med zavorno elektromagnetom ter pritisno ploščico. Takrat ko ni zavrt mora biti reža med 0.40 -0.50. Preveri tudi, da ni vmes prišla kaka nesnaga. Potem magnet ne more postine plošče do konca pritegnit. Prav tako preveri vzmeti. Pogosto se zgodi, da se zlomi vzmet, ki tišči potisno ploščo na zavorno ploščo. Konček vzmeti pride med magnet ter potisno ploščo. Tisti element pod priključkom je verjetno usmerniški mostič.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Jun 14, 2010 8:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Silvo je napisal/a: |
Tisti element pod priključkom je verjetno usmerniški mostič.
|
Da, pri novejših zavornih motorjih je vgrajen usmerniški mostič (če je zavora za istosmerni tok), vendar ker avtor omenja napetost zavore =190V, je mogoče vgrajen polvalni usmernik, sploh če gre za zavorni motor proizvajalca Sever Subotica ali SEW Eurodrive (včasih se taka izvedba najde tudi pri ostalih proizvajalcih).
Polvalni usmernik, če je proizvodnje Iskra Tovarna polprevodnikov Trbovlje nosi oznako PV 1153 V.
Pripenjam sken dela kataloga Iskra, kjer je opisan ta usmernik. Upor, ki ni označen, ima upornost okoli 2k , se pa omenjeni upor uporablja samo v nekaterih primerih in običajno na vijak z oznako R ni priklopljeno ničesar.
Vendar, če zavora še vsaj približno deluje in uporablja omenjeni usmernik, je le ta brezhiben, saj pri okvari povzroči kratek stik na napajanju in če so zaščite pravilno izvedene, se motor niti zagnal ne bo.
Za nezanesljivo delovanje zavore je največkrat zaslužna umazanija (prah), obraba ali lom vzmeti - nekako v tem vrstnem redu.
Seveda s popravilom ni odlašati, tako delovanje zelo škodi motorju, kot tudi zavori.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
25.82 KB |
Pogledana: |
31 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.93 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Jun 14, 2010 9:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
...Upor, ki ni označen, ima upornost okoli 2k Omega, se pa omenjeni upor uporablja samo v nekaterih primerih in običajno na vijak z oznako R ni priklopljeno ničesar.... |
Običajno je namenjen "mehkemu" zaviranju. Recimo to se najde na raznih odlagalnih napravah - pred vsem na starejših izvedbah, kjer še ni bilo frekvenčnikov. (seveda se z zavoro takrat upravlja z ustreznim krmiljenjem)
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lizard64 Član


Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31 Prispevkov: 558 Aktiv.: 2.99 Kraj: Severna Primorska
|
Objavljeno: Pon Mar 05, 2012 8:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam eno dvigalo na ta sistem in ne vem tocno kako priključit nov motor kjer je usmernik od
Elkostroj 230V na prejšnjem motorju pa je preko kontaktorja vezano na 400 V
na usmernik PV 1153v. Kako naj priklopim?
_________________ Prejudice is ignorance... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.93 Kraj: slo
|
Objavljeno: Pon Mar 05, 2012 10:00 am Naslov sporočila: |
|
|
od Elkostroj dobi ustrezno zamenjavo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lizard64 Član


Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31 Prispevkov: 558 Aktiv.: 2.99 Kraj: Severna Primorska
|
Objavljeno: Pon Mar 05, 2012 11:12 am Naslov sporočila: |
|
|
psevdonim je napisal/a: |
od Elkostroj dobi ustrezno zamenjavo |
Če zvežem stari usmernik PV 1153v gor deluje in zavora naj bi bila
200VDC. Se pravi cela zavora ni prava ali kaj?
_________________ Prejudice is ignorance... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Mar 05, 2012 2:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
180 ali 190 V zavpra je bila za PV1153V. priklopljen na 380 V, Za 400 V pa so taisto zavoro prekvalificirali v 200 V.
Če boš uporabil PV1153V priklopi zadevo na dve fazi. Če pa bio rad uporabil mostič od Elkostroj, pa med fazo in nulo. Večinoma gre tudi med fazo in zvezdo, če le motor ni zelo šibak (pod 90 W) ali nima ven speljanega zvezdišča.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lizard64 Član


Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31 Prispevkov: 558 Aktiv.: 2.99 Kraj: Severna Primorska
|
Objavljeno: Tor Mar 06, 2012 7:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Azrael je napisal/a: |
180 ali 190 V zavpra je bila za PV1153V. priklopljen na 380 V, Za 400 V pa so taisto zavoro prekvalificirali v 200 V.
Če boš uporabil PV1153V priklopi zadevo na dve fazi. Če pa bio rad uporabil mostič od Elkostroj, pa med fazo in nulo. Večinoma gre tudi med fazo in zvezdo, če le motor ni zelo šibak (pod 90 W) ali nima ven speljanega zvezdišča. |
Rad bi uporabil od Elkostroj ker PV1153V nimam več pa mislim da se tudi ne dobi več samo meni pride komanda za zavoro iz omare preko kontaktorja dve fazi. Bi se dalo kako zvezat na to
napeljavo ta mostič od Elkostroj?
_________________ Prejudice is ignorance... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.93 Kraj: slo
|
Objavljeno: Tor Mar 06, 2012 9:19 am Naslov sporočila: |
|
|
bi bilo bolj razumljivo, če bi v stavkih uporabljal vejice in dodal slike
Torej: star motor je imel zavoro, ki si jo napajal z 400VAC. Zdaj pa imaš motor, katerega zavoro moraš napajati z 230VAC. Je do sem vse OK ?
Za napajanje zavore imaš trenutno 2 žici, na katerih je 400VAC, ti pa rabiš 230VAC. Torej: eno od teh dveh žic pusti na kontaktorju, drugo odklopi od kontaktorja in jo priklopi direktno na nulo. A je to to ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Mar 06, 2012 2:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kot, da je PV1153V kakšna znanost nadomestiti z mostičem, sploh v primeru, če se ne rabi imeti upora.
Notranja shema PV1153V je malo višje. graetz pa se tudi ve kako je zvezan.
Če je seveda problem dobiti nulo in je zavora napajanja čez drug kontaktor, kot sam motor. Če pa je zavora napajanja iz motorja, kar je največkrat, pa sem tudi napisal več možnosti, kje dobiti tistih 230V.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
comel Neznanec

Pridružen-a: Tor 22 Maj 2012 8:41 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Tor Maj 22, 2012 8:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Can I download catalogu for PV1153V ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|