 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.81 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Čet Apr 17, 2008 6:54 pm Naslov sporočila: Predelava kolesarskega dinama? |
|
|
Se da kolesarski dinamo previti tako kot alternator, da bi dajal napetost na nižjih vrtljajih? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gkrusi Član



Pridružen-a: Tor 24 Jul 2007 17:22 Prispevkov: 811 Aktiv.: 3.73 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Čet Apr 17, 2008 7:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če mu dodaš prenos. Potem nizke vrtljaje na vhodu povišaš in se on vseeno vrti z visokimi. Drugega učinkovitega načina pa po moje ni. _________________ Zakaj bi bilo preprosto, če je lahko zakomplicirano??? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.97 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Čet Apr 17, 2008 8:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kolesarski dinamo nima kot alternator.Mogoče bi uporabil koračni motor? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
not perfect Član


Pridružen-a: Sre 28 Nov 2007 17:49 Prispevkov: 221 Aktiv.: 1.04
|
Objavljeno: Čet Apr 17, 2008 8:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Potem pa bo težje zavrteti dinamo  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 16.01
|
Objavljeno: Čet Apr 17, 2008 9:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
@jule: osnove motorjev in generatorjev (pri tebi generatorjev):
Inducirana napetost je odvisna od jakosti magneta, hitrosti gibanja med magnetnim poljem in vodnikom (vrtljaji) ter od števila ovojev navitja. Karkoli od tega povečaš- večja bo napetost.
To je osnova. dejansko pa pri praktični uporabi nastopa še kak faktor... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gkrusi Član



Pridružen-a: Tor 24 Jul 2007 17:22 Prispevkov: 811 Aktiv.: 3.73 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Čet Apr 17, 2008 10:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
lojzek je napisal/a: |
@jule: osnove motorjev in generatorjev (pri tebi generatorjev):
Inducirana napetost je odvisna od jakosti magneta, hitrosti gibanja med magnetnim poljem in vodnikom (vrtljaji) ter od števila ovojev navitja. Karkoli od tega povečaš- večja bo napetost.
To je osnova. dejansko pa pri praktični uporabi nastopa še kak faktor... |
Samo navoje je bolj težko spremenit, magnetno polje enakomerno povečat, pa tudi mislim da ni kar tako.
Bo kar najbolje obrate s prenosom povečat, bo pa seveda potem potrebna večja sila za vrtenje - moč pa bo (razen izgub na trenju) ostala enka. _________________ Zakaj bi bilo preprosto, če je lahko zakomplicirano??? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
program_er Član


Pridružen-a: Sob 08 Mar 2008 13:47 Prispevkov: 2173 Aktiv.: 10.34 Kraj: Maribor (Pohorje)
|
Objavljeno: Pet Apr 18, 2008 11:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po mojem mnenju bi koračni motor dal vseeno več elektrike. Šlo pa bi isto trdo kot pa kup prenosov pa dinamo ali pa en koračni motor... _________________ Upanje ni del naše projektne strategije.
Member of Trisat - 1. Slovenian satellite running new fault tolerant aerospace processor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 487 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|