www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Zamenjava 25kW z 45kW motorjem?

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bosko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57
Prispevkov: 162
Aktiv.: 0.80
Kraj: Vače

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 29, 2008 9:09 pm    Naslov sporočila:  Zamenjava 25kW z 45kW motorjem? Odgovori s citatom

Spoštovani !

Prosim vas za pomoč, in sicer:
Objekt je tračna žaga, sedaj jo vozi motor, kateri nima nobene ploščice, nič.. Ocenjuje se da ima cca 25KW moči. Pazi, na startu mora pognati 2 ogromna 500 kg težka vztrajnika.
Dosedaj je bil startan po sistemu trikot-zvezda. Pancerke na objektu so 80 A.
Zaradi moči žage pravi, da včasih pa le mal "zajamra". Dela pa že cca 20 let.
Lastnik ima sedaj nov motor 45 KW.

Moja vprašanja.

Ali so 80 A pancerke sploh dovolj za 45 KW motor, še posebej pri zagonu?
Kaj narediti z mehkim zagonom, kateri proizvod/sistem (morda proizvajalec).
Na ogledu imam Siemensov 3RW30, vendar simulator pokaže pri zagonu okrog 180 A porabe, kar pa verjetno pomeni temo na pancerkah... Ali se motim..

Za odgovore se vam vnaprej zahvaljujem.....
LP BOSKO

_________________
Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da......
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tiger
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22
Prispevkov: 1161
Aktiv.: 4.90

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 30, 2008 10:34 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hi

Iz izkušenj vem, da so zagoni pozimi precej težji kot poleti. Mogoče bo uspelo pognati motor z 120 A varovalkami. In vedno se zraven najde še kakšen drug porabnik na žagi. Kako je pa z inštalacijo oz. z elektrom je pa druga zgodba.
Sem pa že videl, da so imeli za zagone pomožni generator(elektromotor), ki ga je gnal dieselski motor ali traktor.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.41

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 30, 2008 10:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tako zelo na grobo lahko računaš 2x toliko A, kot je kW. Pri zagonu je tok seveda večji...
_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
bosko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57
Prispevkov: 162
Aktiv.: 0.80
Kraj: Vače

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 30, 2008 11:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Trafo postaja 10KV/400V je v neposredni bližini (cca200m).
Instalacije so sicer starejšega tipa, a vendar v zelo dobrem stanju, predvsem pa so čiste (smeti, omare so B.p.).
Kaj to pomeni, da je sedanji motor 25KW bil na meji pancerk pa tega ni nihče niti izračunal???
Pa še to. za koliko časa lahko preobremenimo pancerke (v sekundah ) pa za koliko....., če seveda lahko..

_________________
Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da......
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.41

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 30, 2008 11:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poglej karakteristike NV varovalk... klik
_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
bosko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57
Prispevkov: 162
Aktiv.: 0.80
Kraj: Vače

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 30, 2008 11:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Knofek, hvala.
Še vprašanje glede soft starta, če bi slučajno kdo vedel. Po simulatorju (glej sliko) je špica v trajanju 10 sekund, vrednosti 220 A. Ali bo to zdržal kontroler siemens RW3046??



simulacija.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  54.42 KB
 Pogledana:  15 krat

simulacija.JPG



_________________
Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da......
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mirkosoft
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 10 Dec 2007 22:29
Prispevkov: 4
Aktiv.: 0.02
Kraj: Ljubljana Polje

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 30, 2008 12:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hi!

Jaz bi na tvojem mestu dal 150A varovalke. Preveri tudi presek vodnikov, saj sedaj imaš dvojen tok. To pomeni da rabiš ca. 50mm2 ali 70mm2 odvisno od materiala(baker ali aluminij). Kar se pa tiče kontaktorja pa mislim, da bi znal najti rešitev od firme KONČAR.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kose19
Član
Član



Pridružen-a: Sre 02 Mar 2005 19:37
Prispevkov: 1228
Aktiv.: 5.18
Kraj: okolica Kobarida

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 30, 2008 12:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljen.

Pred kratkim sem montiral 30kW motor na zagon zvezda trikot. Zagonski tok je bil krepko čez 80A, normalno obremenjen (ventilator) pa je vlekel cca. 20A.
Kmalu se je pokazala potreba po regulaciji obratov in padla je odločitev za montežo frekvenčnega regulatorja.
Torej pri zagonu ima frekvenčnik nastavljeno rampo 20s in v tem času tok ne preseže 22A.

V tvojem primeru bi moral nastaviti čas zagona primerno glede na težo vztrajnikov. Delovni tok pa mislim, da je potrebno meriti ko je žaga najbolj obremenjena (reže les) in v frekvenčniku nastaviti maksimalni tok nekoliko višje.

Upam, da sem kaj pomagal z mojim primerom. Vse pa je odvisno od lastnika žage, če se odloči za to. Je pa res, da je frekvenčnik odlična zaščita za motor, pod pogojem da so parametri pravilno nastavljeni. V tem primeru ti tudi odpade vklop zvezda trikot (posledično iskrenje in kurjenje kontaktov) in dimenzioniranje varovalk in kablov upoštevajoč zagonski tok in čas.

_________________
- Absens, carens -
- Tisti, ki ga ni, bo prikrajšan -
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group