 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ales6 Neznanec


Pridružen-a: Sre 28 Jan 2009 22:36 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Sre Jan 28, 2009 11:17 pm Naslov sporočila: Teževa z zaganjačem/elektriko - Hyundai Galloper 2.5 |
|
|
Naj opišem kako je postopoma prišlo do težave pri vžigu motorja.
Stanje:
- avto ima bi imel obnovljen motor
- naj bi imel za menjane vse grelne svečke
- in ima nov akumulator
- merilec za količino goriva ne deluje
1.Najprej je avto lepo vžigal, po postopku:
a- pred samim zagonom, ko je motor še hladen nastavim povečan dovod goriva
b- potem ključ obrnem da posvetijo vse kontrolne lučke
c- lučka za ogrevalne svečke sveti malo dlje (ca. 3s)
d- nato vžig v 1s, motor zagnan
2.Po tednu dni:
a- vse podobno kot v točki 1a do 1c le, da se motor ne zažene več v prvo (v tretje ali peto je šlo zdaj rado)
3.Po dveh treh tednih:
a- podobno kot v točki 2
b- med vožno se sedaj pojavlja čuden zvok, kot bi z elektrodo za avtogeno variljenje dotaknil kovinskega dela in bi se elektroda sprijela z materialom (tik, tik,.. ) včasih se to prenehalo že po 1 min, včasih pa je bil zvok prisoten tudi do 5 min vožnje
c- ko so se ti zvoki začeli pojavljati se je začel pri kontrolnih lučkah na armaturi odvijal pravi "light show", merilec hitrosti je deloval pa potem spet prenehal, med vožnjo je poskakoval kot morsejeva abeceda, lučke za 4x4 so se same prižgale in svetile tudi pri naslednjem zagonu, na koncu je svetila že kontrolna luč za odprta vrata pa so bila ta zaprta (med vožnjo)
.. vmes ko sem šel dotočit gorivo (tokrat do vrha) je celo merilec količine začel delovat, a le za 3 dni, potem pa je spet umolknil
4.Po štirih tednih:
a- zagon je bil sedaj možen le če bi vztrajal od 10 do 15 krat
b- kontrolna lučka za ogrevalne svečke se ne prižiga več
5.Po petih tednih:
a- zaganjač le klikne, ko želim zagnati motor
Stanje:
- motor se ne zažene
- stanje akumulatorja je bilo 50% in napetost 12V
..akumulator je zdaj napolnjen na 100% napetost 12V (sicer pa je bil nov akumulator, ki je vsaj tri tedne ustrezno služil svojemu namenu)
Upam, da sem vsaj koga nasmejal, ker meni ne gre več na smeh.
Ko se mi je to zgodilo sem se spomnil, da bi lahko s kabli sam za 5s ogrel svečke in tako zagnal motor .. a sedaj prepozno .. sicer pa avto rabi malo pravih prijemov.
Za začetek sem odvil zaganjač, s težavo ;-( ker se do vijakov pride le s spodnje strani pa še tam je zelo malo možnosti zato, da odviješ z max kotom vijačenja 15°.
No zdaj je zaganjač na suhem in preverjeno tudi na zunanjem napajanju 12V ga ne zavrti.
Zanima me če je imel še kdo podobne težave oz. če ima kdo kakšen nasvet kaj se je dogajalo pri omenjenih simptomih in zakaj naj bi sploh prihajalo do le teh. Ker vna začetku je avto deloval kot ura in motor se je zagnal v prvo.
Hvala!
Nazadnje urejal/a ales6 Čet Jan 29, 2009 11:20 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Jan 29, 2009 2:35 am Naslov sporočila: |
|
|
A si na štarter priključil stalni + in še signal ki pride za vklop?
Jaz bi na tvojem mestu najprej maso med menjalnikom in šasijo preveril. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ales6 Neznanec


Pridružen-a: Sre 28 Jan 2009 22:36 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Čet Jan 29, 2009 10:51 am Naslov sporočila: |
|
|
podboj je napisal/a: |
A si na štarter priključil stalni + in še signal ki pride za vklop?
Jaz bi na tvojem mestu najprej maso med menjalnikom in šasijo preveril. |
Zaganjač sem testiral:
- +/- kot predpisano
- signal pa je bil povezava + z izvijačem do signalnega konektorja na vrhu zaganjača
Bom pa preveril maso med menjalnikom in šasijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
car-tech Član


Pridružen-a: Sob 06 Sep 2008 2:12 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.09 Kraj: vrhnika
|
Objavljeno: Sre Mar 04, 2009 3:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Preglej rele za grelne svečke,tisti tik tik ,ki si ga slišal je od releja(ki do sedaj pomoje ne dela več)in pa linijo v kabino(pri nogah sovoznika-pod armaturo) kjer je kontroler za vklop releja ki je verjetno odpovedal zato je pa rele šklocal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|