Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cerne Neznanec

Pridružen-a: Pet 03 Okt 2008 20:20 Prispevkov: 8 Aktiv.: 0.04
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 11:43 am Naslov sporočila: 3D LED kocka |
|
|
mene samo zanima ce bi mi lahko kdo razlozil tole vezje in povedal ce je sploh pravilno...delam seminarsko za maturo...
lp miha
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
30.21 KB |
Pogledana: |
116 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bungee Član


Pridružen-a: Pon 07 Mar 2005 18:49 Prispevkov: 1479 Aktiv.: 6.24 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 3:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če bi pripel večjo sliko bi lahko kaj komentiral. Tako se pa nič konkretnega ne vidi.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Primož Član

Pridružen-a: Ned 05 Dec 2004 22:44 Prispevkov: 231 Aktiv.: 0.97 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 6:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sheme se nikoli ne shranjuje v JPEG! Uporabi *.gif ali *.png.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
program_er Član


Pridružen-a: Sob 08 Mar 2008 13:47 Prispevkov: 2173 Aktiv.: 10.33 Kraj: Maribor (Pohorje)
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 6:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Primož je napisal/a: |
Sheme se nikoli ne shranjuje v JPEG! Uporabi *.gif ali *.png. |
Zakaj pa to? Jaz jo ponavadi shranim v jpg, včasih pa v pgn.
_________________ Upanje ni del naše projektne strategije.
Member of Trisat - 1. Slovenian satellite running new fault tolerant aerospace processor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kljuka Član


Pridružen-a: Sob 03 Jan 2009 19:37 Prispevkov: 81 Aktiv.: 0.40 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 6:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno zaradi kompresije in posledično izgube kakovosti.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.56
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
program_er je napisal/a: |
Primož je napisal/a: |
Sheme se nikoli ne shranjuje v JPEG! Uporabi *.gif ali *.png. |
Zakaj pa to? Jaz jo ponavadi shranim v jpg, včasih pa v pgn. |
Ker JPG uporablja kompresijo z izgubami (lossy compression), algoritem pa ni prirejen za velike enakomerno obravane povrsine z ostrimi detajli ampak za fotografijke, kjer je ogromno detajlov in sprememb barv in kjer se manj pozna, ce je del informacije zavrzen.
Za sheme so primerni samo formati, ki kompresirajo sliko brez izgub (GIF ni odprt, pa se precej zgodovisnkega balasta ima, PNG je odprt in moderen format, oba sta pa nekaj razredov boljsa za shranjevanje shem kot JPEG). Algoritmi za brezizgubno kompresijo (lossless compression; RLE, LZW, itd.) so namenjeni ravno komprimiranju velike kolicine ponavljajocih se podatkov - in ogromne povrsine ene barve so zelo ponavljajoci se podatki, zato je slika brez okvar, rezultat kompresije pa odlicen.
_________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bungee Član


Pridružen-a: Pon 07 Mar 2005 18:49 Prispevkov: 1479 Aktiv.: 6.24 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 7:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem malo raziskoval, ker imam tako kocko tudi sam namen izdelati (s PIC-em). Tale shema je s strani Instructables, kjer je omenjen projekt tudi opisan. Shema je delujoča. Če te pa zanima princip delovanja, je pa tudi preprost in ga lahko na željo razložim.
Vseeno pa menim, da samo kopiranje načrta z interneta in njegova realizacija ni ravno namen seminarskih nalog, ali pač?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
program_er Član


Pridružen-a: Sob 08 Mar 2008 13:47 Prispevkov: 2173 Aktiv.: 10.33 Kraj: Maribor (Pohorje)
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 10:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
bungee je napisal/a: |
Tale shema je s strani Instructables, kjer je omenjen projekt tudi opisan. Shema je delujoča. Če te pa zanima princip delovanja, je pa tudi preprost in ga lahko na željo razložim. |
A se da link dobiti?
Pa res bi lahko malo razložil princip, ker 2D multipleksiranje še nekako razumem, 3D pa me že malo...
V bližnji prihodnosti imam namreč namen izdelati eno 3x3 ali pa 4x4 SMD led kocko iz modrih ali rdečih LED diod. Uporabil bi kako ATmego, ki bi jo programiral v Bascom-AVR.
_________________ Upanje ni del naše projektne strategije.
Member of Trisat - 1. Slovenian satellite running new fault tolerant aerospace processor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.56
|
Objavljeno: Sob Mar 28, 2009 4:56 am Naslov sporočila: |
|
|
"3D multipleksiranje" rabi se en demultiplekser (in en dodaten kanal od MCUja za upravljanje tranzistorja za demux) - za vsako stopnjo po enega dodatnega, v poljubno mnogo dimenzij (10 dimenzij ? ni problema).
A si to lahko predstavljas ?
_________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
program_er Član


Pridružen-a: Sob 08 Mar 2008 13:47 Prispevkov: 2173 Aktiv.: 10.33 Kraj: Maribor (Pohorje)
|
Objavljeno: Sob Mar 28, 2009 8:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Sokrat je napisal/a: |
"3D multipleksiranje" rabi se en demultiplekser (in en dodaten kanal od MCUja za upravljanje tranzistorja za demux) - za vsako stopnjo po enega dodatnega, v poljubno mnogo dimenzij (10 dimenzij ? ni problema).
A si to lahko predstavljas ? |
Ne ravno. Torej koliko čipov in koliko nogic mikrokontrolerja rabim za 4x4 led cube? Našel sem nekaj na Instructables, ampak si ne morem pomagati kaj veliko, sploh ni sheme, pa še koda je v C, jaz pa poznam samo Bascom. Torej bo treba narediti nekaj svojega.
A bi lahko to malo bolj razložil? Npr, kaka še shema.
_________________ Upanje ni del naše projektne strategije.
Member of Trisat - 1. Slovenian satellite running new fault tolerant aerospace processor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Obelix Član

Pridružen-a: Pon 19 Maj 2008 13:59 Prispevkov: 1881 Aktiv.: 9.04 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Mar 28, 2009 10:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj
imaš konkretno shemo.
LpA
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
powr Član



Pridružen-a: Tor 18 Dec 2007 13:20 Prispevkov: 668 Aktiv.: 3.13 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Sob Mar 28, 2009 11:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Na vsak način bo treba večjo sliko. Na hitro pa se mi zdi da bo treba dodat kak upor okoli stikal ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bungee Član


Pridružen-a: Pon 07 Mar 2005 18:49 Prispevkov: 1479 Aktiv.: 6.24 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Mar 28, 2009 3:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Način, kako je povezano v zgornji shemi je v bistvi preprost. Pri 4x4x4 kocki se da to rešit tako, da vzameš 16 portov za 16 LED in potem še 4 za vsako nadstropje po eno. torej, pri teh kocki je porabljeno 20 portov. Kolikor sem gledal za take kocke, ponavadi ljudje delajo po tem principu.
Pa še LINK do instructables.
@powr: Kakšen upor bi dodajal okoli katerih stikal?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Samo87 Član


Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 2:14 Prispevkov: 462 Aktiv.: 2.18 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Ned Mar 29, 2009 5:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najbrš je powr mislil na 4. portu še pull-up upor?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|