 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.82 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Tor Apr 07, 2009 10:05 pm Naslov sporočila: alternator in elektrostatika |
|
|
Ali morda kdo ve ali je mogoče da:
Citiram: |
bi se zaradi zdrsavanja jermena na utoru jermenice alternatorja inducirala taka elektrostatika da bi potem ... nekako kurila elektroniko krmilja ? Baje se naboj ne more prenašat preko ležajev (kroglic) na samo ohišje statorja in potem na maso. |
To so mi danes strojniki naložili pa skoraj ne morem verjet da bi to bilo res mogoče .
Če bi kurilo krmilno elektroniko , bi prej pripisal napako kakšnim napetostnim konicam na drsnem obroču kot posledica indukcije ne pa statika.
Kakšen komentar? _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Apr 07, 2009 11:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tale je bosa ...
Kot prvo guma in železo nista ravno materijala, ki bi slovela kot proizvajalca statike, druga pa ležaji kar dobro prevajajo ne samo volte - tudi konkretne ampere.
Če je gor kakšen železničar, ki se spozna na el. lokomotive bo lahko iz prve roke povedal kaj se zgodi s kolesnimi ležaji, če odleti "ozemljitveni" grafitni drsnik na centru osi ... ležaji dobesedno zoglenijo v nekaj urah vožnje, ker lokomotiva (-) pol dobiva samo preko koles iz tračnic ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.82 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Sre Apr 08, 2009 8:03 am Naslov sporočila: |
|
|
Fora je da je to nastalo na zeljniku resne firme za avtoelektriko - ampak ta je totalno bosa  _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Sre Apr 08, 2009 9:35 am Naslov sporočila: |
|
|
lucca brassi je napisal/a: |
Fora je da je to nastalo na zeljniku resne firme za avtoelektriko |
Potem bi morali imeti vsaj en napajalnik, ki zna iz sebe spravit vsaj 1 Amper toka in kleme priklopiti na jermenico in na ohišje alternatorja. Pa da vidimo, ali bo tok ali ga ne bo.
Edina možnost, da toka ne bi bilo, je da ima alternator tako imenovani "Pulley with freewheel" oziroma sklopko, ki v eno smer poganja, v drugo smer se pa vrti v prazno. In drugi pogoj - da ta sklopka ni narejena iz prevodnih snovi. Treba preizkusiti.
In tudi če se na jermenici (po slučaju) nabira statika, bo iskra usekala na najbližji kovinski kos nasprotnega potenciala - ohišje alternatorja.
Edina druga možna pot je skozi freewheel, mimo (!) ležajev po osi rotorja na navitje in čez krtačke na elektroniko. In ležaji so plastični, kajne?
P.S.
Citiram: |
zaradi zdrsavanja jermena na utoru jermenice |
Tale je pa totalno bosa. Če jermen spodrsava, cvili in kruli kot gujdek (prase pred zakolom).
Tak taprav grebenasti jermen pa se drži jermenice kot pribit. Če spodrsava pa je itak treba zamenjat napenjalec in jermen. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|