www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

vezava opozorilne lučke alternatorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3880
Aktiv.: 17.97
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 24, 2012 6:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Žarnico si zamenjal takoj, ko je prejšnja spustila dušo? Si dal noter enako (moč)?

Več obratov se navezuje na krtačke ali pa rotor. Če odpove elektronika v reglerju je običajno višja polnilna napetost.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ultra-d
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.50
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 24, 2012 6:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Recimo 5 - 10 zagonov.

Moč naj bi bila ista 3w.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3880
Aktiv.: 17.97
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 24, 2012 6:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Potem pa kar preveri krtačke in rotor (drsni obroč), malo očisti, če je OK.
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lipa
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Sep 2009 9:39
Prispevkov: 734
Aktiv.: 4.14
Kraj: Lipa Beltinci

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 24, 2012 7:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vstavi malo močnejšo žarnico, 5W ali pa odstoječi žarnici dodaj 100R upor.
_________________
Lep pozdrav!
Boris Z.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ultra-d
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.50
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 25, 2012 9:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bom sprobal konec tedna. Če ne bo boljše, kje lahko iščem okvaro? Diode ali regler?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
arksi
Član
Član



Pridružen-a: Sre 03 Sep 2008 10:19
Prispevkov: 741
Aktiv.: 3.89
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 28, 2012 7:36 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ultra-d je napisal/a:
....., kje lahko iščem okvaro? Diode ali regler?


Alternator razstaviš in pomeriš diode, če so še delujoče.

Mene pa zanima, kako bi pa preveril, če deluje regulator (regler). Kdo ve za kakšen postopek testiranja regulatorja. To mislim tako, da regulator odvijačimo od alternatorja in ga potem po kakšnem postopku prekontroliramo npr. z priklopom na napetost in merjenjem z voltmetrom na krtačkah. Ga je mogoče stestirati na tak način?
V mislih imam tak regulator - spodaj v priponki.



regulator.JPG
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  regulator.JPG
 Velikost datoteke:  17.64 KB
 Downloadano:  56 krat

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blasko
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Jun 2009 16:32
Prispevkov: 13
Aktiv.: 0.07
Kraj: Planina

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 28, 2012 9:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni

Imam majhno "težavo" Shocked. Ko vžgem fergusona Cool (imt 539) mi gori lučka dokler ne povečam obratov. je to normalno? kako bi to odpravil?

hvala za odgovor, LP, b
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3880
Aktiv.: 17.97
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 28, 2012 10:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To je normalno skoraj za vsak traktor, sploh pa fergusona.
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
danilok
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Sep 2011 21:47
Prispevkov: 12
Aktiv.: 0.08
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 29, 2012 8:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

blasko je napisal/a:
Pozdravljeni

Imam majhno "težavo" Shocked. Ko vžgem fergusona Cool (imt 539) mi gori lučka dokler ne povečam obratov. je to normalno? kako bi to odpravil?

hvala za odgovor, LP, b



Preveri ali ni še kakšna dioda v okvari, - vzbujalna- tudi to je lahko vzrok

lp, Dani
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ultra-d
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.50
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 29, 2012 12:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sprobal z močnešjo žarnico. 4w namesto 3w in lučka ugasne pri cc 750 obratih. Dancing
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Nace
Član
Član



Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12
Prispevkov: 828
Aktiv.: 3.72
Kraj: Zagorje ob Savi

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 29, 2012 12:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

arksi je napisal/a:
ultra-d je napisal/a:
....., kje lahko iščem okvaro? Diode ali regler?


Alternator razstaviš in pomeriš diode, če so še delujoče.

Mene pa zanima, kako bi pa preveril, če deluje regulator (regler). Kdo ve za kakšen postopek testiranja regulatorja. To mislim tako, da regulator odvijačimo od alternatorja in ga potem po kakšnem postopku prekontroliramo npr. z priklopom na napetost in merjenjem z voltmetrom na krtačkah. Ga je mogoče stestirati na tak način?
V mislih imam tak regulator - spodaj v priponki.


Tako kot si napisal. Priklopišna regulacijski napajalnik in dviguješ napetost in meriš na krtačkah napetost. Nekje od 13,5- 14.5V ti mora napetost na krtačkah prekinit in ko nižaš napetost se ti mora pri tej napetosti spet pojavit.

_________________
LP Nace
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blasko
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Jun 2009 16:32
Prispevkov: 13
Aktiv.: 0.07
Kraj: Planina

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 29, 2012 10:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bom poskusil z močnejšo žarnico, če je to ta stvar.
Kje pa bi lahko bil problem da mi traktor noče "zalaufat"? "verglat" mi začne šele po nekaj (5-10) poskusih. Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
majstr2
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Sep 2012 0:12
Prispevkov: 40
Aktiv.: 0.28
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 29, 2012 11:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

1. Zanič ali preslaba baterija
2. Slabo predgretje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Nace
Član
Član



Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12
Prispevkov: 828
Aktiv.: 3.72
Kraj: Zagorje ob Savi

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 30, 2012 7:53 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

blasko je napisal/a:
Bom poskusil z močnejšo žarnico, če je to ta stvar.
Kje pa bi lahko bil problem da mi traktor noče "zalaufat"? "verglat" mi začne šele po nekaj (5-10) poskusih. Rolling Eyes

Najverjetneje prekratke krtačke na zaganjaču. Vzemi kladivo in narahlo udari po zaganjaču in boš videl da bo prijelo, še bolje pa da nekdo malo potolče ti pa probaš verglat.

_________________
LP Nace
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
arksi
Član
Član



Pridružen-a: Sre 03 Sep 2008 10:19
Prispevkov: 741
Aktiv.: 3.89
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 01, 2012 5:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nace je napisal/a:


Tako kot si napisal. Priklopišna regulacijski napajalnik in dviguješ napetost in meriš na krtačkah napetost. Nekje od 13,5- 14.5V ti mora napetost na krtačkah prekinit in ko nižaš napetost se ti mora pri tej napetosti spet pojavit.


Sem šel preverit regulator tako, po tem postopku. Napetost na krtačkah prekine pri točno 14V. Torej je verjetno OK.
Me zanima še tole: ko sem meril napetost na krtačkah se je ta dvignila do max 0.8V. Torej je ta nizka napetost dovolj za vzbujanje magnetnega polja na rotorju? Je tako nizka napetost na krtačkah normalna?

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 70 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group