 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tamac Neznanec

Pridružen-a: Sob 27 Dec 2008 13:30 Prispevkov: 8 Aktiv.: 0.04 Kraj: lj okolica
|
Objavljeno: Ned Okt 18, 2009 11:42 am Naslov sporočila: grelne svečke |
|
|
zakaj kar naenkrat v golf II ne ugasne kontrolna lučka za delovanje grelnih svečk?
do pred enega tedna je bilo še vse ok,ob prvem mrazu pa težave.
kako naj preverim,,če delujejo vse svečke?  _________________ kdor kasneje zavira,je dalj časa hiter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nikoba Član

Pridružen-a: Ned 21 Jun 2009 20:57 Prispevkov: 154 Aktiv.: 0.79 Kraj: metlika
|
Objavljeno: Ned Okt 18, 2009 4:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če avto brez problema zalavfa in ne trokira delujejo.Poglej tudi avtomatiko grelnih svečk(kot malo daljši rele z oznako 602). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jozko Član

Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 11:29 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.32
|
Objavljeno: Pon Okt 19, 2009 7:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
kako naj preverim,,če delujejo vse svečke? |
Vzemi eno 12v žarnico (majhne moči).
En pol priklopi na + pol akomulatorja drugi pa na plus pol žarilne svečke.
Če žarnica zagori je svečka cela. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tiger007 Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 1:21 Prispevkov: 81 Aktiv.: 0.34 Kraj: okolica Litije
|
Objavljeno: Pon Dec 07, 2009 4:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da imaš zanič temperaturno tipalo. Ne vem točno katerega, ker sta dva. Se pa nahaja na enem izmed priključkov za cev za vodo na bloku motorja. _________________ Lp Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
skustran2 Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2009 20:35 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.08 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pon Dec 28, 2009 9:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Svečko lahko preizkusiš tako da na vsako posebej z žico pritakneš + iz akumulatorja in če se zaiskri (pošmelca), potem svečka povleče določen tok in deluje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Dec 28, 2009 2:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Skustran, ti pa si štromar... si ne morem zamislit kako bi ti preizkusil če je faza na dovodu do bajte  _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Pon Dec 28, 2009 4:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri GolfuII za pregled grelnih svečk najprej odstraniš vodilo, ki pelje + pol na vse svečke (mislim, da je lažje, če odmakneš prej cevi za nafto, ki so speljane z bosch črpalke.
Nato lahko preveriš vsako svečko posebej.(Zgoraj so navodila kako).
Tako, kot ti je že nekdo pred menoj napisal, je delovanje kontrolne lučke povezano z enim od obeh temperaturnih tipal, ki so na cevi med motorjem in hladilnikom. Če se ne motim, sta obe tipali enaki, pa lahko poizkusiš z direktno zamenjavo. Nisem pa več 100% prepričan, ker ga že dolgo ne popravljam več. _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Rafter Član

Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20 Prispevkov: 443 Aktiv.: 2.21 Kraj: Southern District of Maribor JN76UL
|
Objavljeno: Tor Dec 29, 2009 10:48 am Naslov sporočila: |
|
|
s55m je napisal/a: |
Pri GolfuII za pregled grelnih svečk najprej odstraniš vodilo, ki pelje + pol na vse svečke (mislim, da je lažje, če odmakneš prej cevi za nafto, ki so speljane z bosch črpalke. |
Če ima enako "tehnologijo" kot SDi motorji (pa sem skoraj 100%, da jo ima), se splača, tako kot je Adi povedal, sneti dovod plusa - gre za aluminijasto letev širine cca 1 cm. Ko jo imaš doli in ko snameš cevi (tu si ga naje*al, ker gre na čisto desnem cilindru izredno težko dol), pa jih z lahkoto pomeriš in tudi zamenjaš, če je treba.
Delo si boš močno olajšal, če boš pričel z delom kakšne pol ure ali uro po prihodu domov, ko je stroj še topel. Tu mislim predvsem na "ugodje" - mrzle roke. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.99
|
Objavljeno: Tor Dec 29, 2009 4:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če se svečke ne prižgejo je napaka v termičnem stikalu ki izklaplja/vklaplja glede na temperaturo motorja.
Če se svečke prižgejo (zasveti lučka) in ob zagonu ne zažene v prvo;
Preveri da v ceveh ni zraka
Da si iztočil vodo iz filtra nafte
Da svečke delujejo
Če ena izmed svečk ne deluje OK dela motor na tri cilindre, če ti ga sploh uspe prižgati. Katera je preprosto vidiš da parkrat vklopiš gretje in tista, katera je hladna je zanič. Meni je crknila ravno tista pri bosch pumpi. Vzel sem pa vse ven, nekatere očistil, tisto eno pa zamenjal. Nisem menjal vse ker so hudičevo drage in ni bilo potrebe. Ostale sem očistil nabrane umazanije in prahu ter jih stestiral na akku polnilcu. Malce se je matral da je dal ven tistih '12V' pri 1Ohm. Če so dobre začno žareti na koncu in ne na sredini.
Za crknjeno se je takoj videlo, da ima majhno luknjico na koncu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.01 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Tor Dec 29, 2009 9:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
svečke menjaš vse štiri, ker vsake 14 dni šraufat po avtu tudi ni poceni. Ker so vse štiri precej enake je tudi njihova življenska doba dokaj enako dolga. Če menjaš le eno te prav kmalu doleti, da avto spet ne dela. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|