 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
omron Član

Pridružen-a: Pet 08 Maj 2009 14:46 Prispevkov: 100 Aktiv.: 0.51 Kraj: Smartrace
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 7:33 pm Naslov sporočila: Napajanje za avtomobilski booster |
|
|
Mene zanima, če mi zna kdo pomagati pri naslednjem problemu.
Rad bi polnil avtomobilski booster preko cigaretnega priključka, hkrati pa bi rad dosegel to, da:
- iz boosterja ne bi bilo povratnega toka nazaj preko cigaretnega priključka
- bi do boosterja prišla napetost vsaj 12V - 0.01V, se pravi 11,99V (hočem reči, da je čimmanjši padec zaželjen)
- bi poleg tega imel še indikator (lučko), ki bi kazal ali se booster polni ali ne
- bi to predelavo lahko spravil v cigaretni adapter
Če mi zna kdo svetovati, kako rešiti to zadevo, bi mu bil zares hvaležen. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.03 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 8:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa je booster za nas ki ne vemo?  _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 8:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno samostojni akumulator v prenosni škatli s klemami za "brco" če je originalni akumulator v avtu slab.
Za polnenje le-trega rabiš vsaj 14V, kar pa načeloma je v inštalaciji, ko je motor prižgan. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 8:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mimogrede, čez vtičnico za vžigalnik ni pametno riniiti več kot 10 A toka. Pravzaprav je še to mngo preveč, če je vtičnica bolj šparovne sorte.
Kaj je booster, pa tudi mene zanima. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 9:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
po mojem je tole
 _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.64 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 9:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi rad imel priliko v živo videti take in podobne magične škatljice pri zagonu kakšnega malo bolj zmogljivega motorja z zanič akumulatorjem.
Saj tega načeloma ne rabiš polnit neprestano, ker je notri akumulator, ki se načeloma zelo malo prazni. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.03 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 9:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Se meni tudi zdi da gre za omenjene stvari, pa mi avtorjevo pisanje ne gre skupaj.  _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 10:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tako škatlico imam sam. Ima še kompresor in nekaj lučk.
Z zadevo sem dvakrat vžigal avto, ko sam ni zmogel. Je učinkovalo. Kako pa bi bilo pri mrtvem akomulatorju pa ne vem.
Moraš pa polniti pri vsaki uporabi.
Če kdo rabi to, mu dam za majhen denar. Meni se samo prah na njej nabira. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jakar Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:34 Prispevkov: 190 Aktiv.: 0.80 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 11:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na firmi kjer se ukvarjajo z popravilom in prodajo gradbene mehanizacije (kamioni, bagri, buldožerji) in imajo ponavadi dve bateriji po 180Ah in več, brez problema vžigajo stroje tudi brez akumulatorjev, samo s TOLE napravco, res zlata vredna naprava, ki jo lahko v roki naokoli prenašaš. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.64 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 11:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
25kg je že en 12V/120Ah akumulator.
Saj pravim, da bi rad na štiri oči videl tak zagon pri avtomobilu, kaj šele pri kamijonu.
Najlažje je posneti video, kjer je kao priključen tale booster brez originalnega akumulatorja, potem pa snema samo ključ za vžig, ko so med tem že priklopili akumulatorje.
Če bi bili tako dobri in zdržali toliko časa zaganjanja potem nebi vgrajevali takih akumulatorjev v avtomobile kot so sedaj ampak pol manjše. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazadnje urejal/a PZUFIC Pon Feb 27, 2012 11:39 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jakar Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:34 Prispevkov: 190 Aktiv.: 0.80 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 11:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
180Ah akumulator ima okrog 50kg , potrebuješ pa dva za 24V torej 100kg, prenosni booster ima pa 25kg, precejšna razlika... Naprava ima precej zmoglive baterije in seveda tudi ceno čez 1,5k. Večinoma se ga uporablja kot pomoč za vžiganje in ne za direktni vžig, videl sem pa tudi že direktni vžig.
iz brošure
Starts a 1500 HP Leopard tank, Mercedes diesel engine 16 cylinders
38 litres, without batteries.
Nazadnje urejal/a jakar Pon Feb 27, 2012 11:50 pm; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.64 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2012 11:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ups, potem sem pa jaz pri svojih 70kg in 185cm preveč močan. Sem ga kakšne 3 tedne nazaj prenašal pa se mi ni zdel tako težak. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.36 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Tor Feb 28, 2012 12:21 am Naslov sporočila: |
|
|
2x180Ah ima res 100 kg, a ti bo vžgal kamion tudi ko je zunaj minus 20. Tisti 25 kg booster pa prineseš sveže napolnjen iz toplega prostora, tako da je razmerje dosti boljše kot 1:4 _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.00
|
Objavljeno: Tor Feb 28, 2012 8:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja pa ja da ne.
Booster ima samo navite cifre, podatke pa podane v najbolj optimalnih pogojih.
Ni šans da tiste žice ki niso debelejše od kakšnega usb kabla zdržijo tistih oglaševanih 3000A
saj piše pod clamps da zdržijo 850A ... ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Tor Feb 28, 2012 8:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Čisto enostavna logika...
En takšen normalni dizelski motor pri 'verglanju' potegne nekaj nad 300A (smo izmerili s kleščami). Če verglaš 10 sekund (že to je veliko), pokuriš 3000As (manj kot 1 Ah). Tako da s stališča potrebne energije sploh ni problem. Itak pa pri vseh teh boosterjih v navodilih piše, da jih moraš kar nekaj minut pustit priklopljene na izpraznjen akumulator. _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|