 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
milan_milan Član

Pridružen-a: Sre 24 Mar 2010 14:23 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.66 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 07, 2010 10:57 am Naslov sporočila: SONY bravia - tezave |
|
|
Pozdravljeni,
imam Sony bravia lcd tv, televizor se ne prizge rdeca lucka 2x utripne, ali kdo ve kaj bi to lahko pomenilo namrec v SLO navodilih ne pise nic konkretnega
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kastaneda Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18 Prispevkov: 459 Aktiv.: 2.40
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan_milan Član

Pridružen-a: Sre 24 Mar 2010 14:23 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.66 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 07, 2010 11:45 am Naslov sporočila: |
|
|
hvala,
a to bo slo na garancijsko popravilo? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kvizko Član


Pridružen-a: Čet 08 Okt 2009 20:58 Prispevkov: 381 Aktiv.: 1.99 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Maj 07, 2010 12:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po tistem linku sodeč te jezi B+...napajalnik...če je tv v garanciji potem kar na servis z njim, če pa ni pa kar veselo na delo  _________________ LED je prihodnost! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan_milan Član

Pridružen-a: Sre 24 Mar 2010 14:23 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.66 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 24, 2010 3:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
TV je na servisu, naj bi sel napajalni del zaradi strele , vse lepo in prav ce bi letos ze kaj strelalo, popravilo 140€(sama plata)+40€ menjava, sam pa res vsaj trenutno nebi menjal
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.15 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Maj 24, 2010 6:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno so se kondiji napihnili, Sony je že kar nekaj časa samo še močno precenjena kitajska China Export (ne)kvaliteta.
Znesek, ki ga omenjaš ni dosti manjši kot cena nekega čunga lunga TV, ki bo šel približno enako časa, nalepko Sony, če že ne gre brez nje. pa lahko natisneš in nalepiš na tak TV tudi sam. TV program zato ne bo nič manj zanič, kot je že.
Če se boš odločil za popravilo na servisu in menjanih delov ne bodo konkretno vzeli v račun, dele vzemi s seboj, tudi v primeru, če se vsi na servisu postavijo na trepalnice in trdijo, da so ti deli uničeni in bodo že oni poskrbeli zanje. Ti deli so tvoji, si jih pošteno plačal.
Potem pa te dele poslikaj in kvalitetne slike objavi tukaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.87 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pon Maj 24, 2010 10:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, lepo je biti serviser ..zamenjaš npr kondi ali kak element..če je sreča in sto evrčko gre v žep.. . No štromarčki že vemo koliko je ura v našem poslu a kakšen drugi pošten državljan in davkoplačevalec je pa naplahtan..Pa ne bomo o tem :!:No je pa res da najhitreje se zamenja plato saj se ubadat z smdji itd ima malo kdo časa |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
satelitko Član


Pridružen-a: Pon 19 Apr 2004 13:27 Prispevkov: 1777 Aktiv.: 7.48 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Tor Maj 25, 2010 7:15 am Naslov sporočila: |
|
|
KlavdijC je napisal/a: |
Ja, lepo je biti serviser ..zamenjaš npr kondi ali kak element..če je sreča in sto evrčko gre v žep.. . No štromarčki že vemo koliko je ura v našem poslu a kakšen drugi pošten državljan in davkoplačevalec je pa naplahtan..Pa ne bomo o tem :!:No je pa res da najhitreje se zamenja plato saj se ubadat z smdji itd ima malo kdo časa |
Še lepše je pa nekaj nabijat brez veze. Zakaj torej nisi serviser Sonyjev, pa bi bilo cekinov ko toče...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan62 Član

Pridružen-a: Ned 04 Jan 2004 23:19 Prispevkov: 2391 Aktiv.: 10.06 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Tor Maj 25, 2010 7:28 am Naslov sporočila: |
|
|
KlavdijC je napisal/a: |
Ja, lepo je biti serviser ..zamenjaš npr kondi ali kak element..če je sreča in sto evrčko gre v žep.. . No štromarčki že vemo koliko je ura v našem poslu a kakšen drugi pošten državljan in davkoplačevalec je pa naplahtan..Pa ne bomo o tem :!:No je pa res da najhitreje se zamenja plato saj se ubadat z smdji itd ima malo kdo časa |
Hm, ne boš verjel, ampak moj prijatelj v Kranju je moral servis zapreti. Enostavno ni šlo ( s finančnega vidika, se razume, strokovnost ni bila problem ).
Kapo dol pred vsakim, ki se pri današnjih razmerah na trgu zabavne elektronike, uspe preživeti s servisom le te.
LP _________________ Wasting time online since 1999 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.66 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Maj 25, 2010 7:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako. Sicer sam nisem serviser ampak poznam kolega ki ne bi preživel če ne bi imel dve znamki kot pooblaščeni serviser, pa še to ni ravno bill gates...tako da klavdij-->ne govorit nekaj v tri krasne, če nisi nikoli poskusil. takih "mi štromarji" poznamo kar nekaj in večini je treba pomagati pri popolnoma osnovnih stvareh... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TilenS Član

Pridružen-a: Čet 24 Nov 2005 12:29 Prispevkov: 556 Aktiv.: 2.34
|
Objavljeno: Tor Maj 25, 2010 9:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Azrael je napisal/a: |
Verjetno so se kondiji napihnili, Sony je že kar nekaj časa samo še močno precenjena kitajska China Export (ne)kvaliteta. |
No to seveda ni res.
Kar se pa tiče servisa se pa čisto strinjam mi747 in protoncek. _________________ LP Tilen |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dorijan Član



Pridružen-a: Ned 22 Jun 2008 10:48 Prispevkov: 2564 Aktiv.: 12.36 Kraj: južnoprimorska
|
Objavljeno: Tor Maj 25, 2010 10:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Ko je pri nas udarila strela je šel en telefon, modem, printer, še nekaj neumnosti in dva TVja eden od teh je bil SONY Bravia, kateremu sem samo varovalko zamenjal in dela že 3leta od takrat.
Računalniki so pa preko zaščite in so ostali celi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan_milan Član

Pridružen-a: Sre 24 Mar 2010 14:23 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.66 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Maj 25, 2010 1:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
ja seveda je stvar problematicna pa naj bo sony televizor ali pa kaka cunga lunga znamka denar je denar in ni ga tezko stran metat tezko ga je zasluzit, TV je se vedno na servisu in je na stand by, ker sem se obesil na to da naj bi ga pokoncala strela, kolikor vem zaenkrat se ni blo neviht in neurij vsaj ne tam kjer jaz zivim (beri LJ), zdaj sem odvisen od dobre volje serviserja ter dobavitelja ce bo dal zeleno luc za garancijski servis, v primeru pa da placam popravilo bom pa vsekakor vzel odsluzene komponente sabo in malo poslikal ter prilepil sem gor
LP,
Milan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.87 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Tor Maj 25, 2010 3:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
No ne brez zveze..nikoli ne veš kaj resnično se okvari..odvisno od napake je težnost popravljanja..kar je čas odvisen od prakse ter iskušenj po tipih tevejev.Čas iskanja napake je najtežje vnaprej določiti, ko gre za kako bolj zahrbtno napako.Ta čas je kdaj dolg nekaj ur kdaj pa pet minut..problem je da so cene izdelkov široke potrošnje vsak dan nižje. Zato v deset let stari škatli, kot serviser kateri služi kruh s popravljanjem ne bo brskal po vezju cel dan ..će je napaka taka da se zamujaš, škatla v smeti in po novo so mnenja večina..Meni se tudi noče več popravljat vsakemu vsako staro škatlo katera popravilo bi bilo enako ali presegalo dejanske vrednosti televizorja..kdo bo delal zastonj?Stroški se morajo pokriti.Števec teče ko je spajkalnik vključen,tvoj čas teče,cena sestavnih delov,nekaj moraš imeti od tega..čene samo delaš.No komu še naredim uslugo..hmm pri malenkostnih napakah se da najlepše zaslužiti..Je pa težje danes imeti servis tv in biti prijavljen kot npr obrtnik..Veliko škatel na mesec bi mogu popravit da poplačeš vse in dobiš tisto malo konec meseca..danes v digitalni dobi bo še težje stemi servisiranji.Tako glede samostojnega zasluška je serviser tvjev danes vseprej kot rožnato..Le tako sem napisal.Sem se spomnil tiste finte ..menjani osigurač a oštečen ikonoskop ..pa je mož plačal skoraj pol teveja..Zato sem dal ta smeško Ne pa da bi se kregal.Zato je prav mnenje Azraela, kar se tiče dragih popravil in nič drugega!Tako da stranka je seznanjena dobro bi bilo že vnaprej kaki stroški so.Bi mogel drugač napisati mnenje ,pa se nismo razumel |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.15 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Maj 25, 2010 7:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ojoj, nisem hotel takle flamewar, res ne.
Za začetek ni treba da se obešate na besede, ki jih je napisal KlavdijC na moje sporočilo, ki je dvoumno.
1. Sony je bil vedno kompliciran in zato ne preveč ugoden za servise. Ampak dokler je bil Made in Japan, se ni pogosto kvaril in so bili vsi zadovolji.
Danes je še vedno kompliciran, venda tudi hudo pokvarljiv - hladni spoji, ki jih ne manjka pri proizvodni tipa maksimalna hitrost in najnižji možni proizvodni stroški (in zato je slab nakup), naredijo lahko čuda nelogičnih okvar in je bolje menjati kompleten modul, če je na voljo.
2. Če bo avtor teme dal popraviti na servis in se ne bo sam ubadal, v redu, naj potem poslika zamenjane dele in se mu pove kaj lahko še usposobi, konec koncev verjetno ga ne bašejo ure kot servis, ki mora menjati komplet, da ne pade skozi s preveč urami in še izvedel bo zakaj je stalo toliko kot je stalo.
Če je servis pošten. Če ni, tudi prav, naj se razve, saj dela veliko škodo servisom, ki delajo pošteno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 10 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|