www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Priklop alternatorja
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.89
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 22, 2010 7:14 pm    Naslov sporočila:  Priklop alternatorja Odgovori s citatom

Potreboval bi malo pomoči pri priklopu alternatorja ... gre se za menjavo alternatorja na traktorju. "Nov" alternator (od Škode Favorit?) ima naslednje sponke: B+, D+ in DF.

Glede na shemo priklopa ki sem jo našel na forumu tukaj in tukaj, naj bi sponke pomenile:
B+ = akumulator +
D+ = vzbujanje preko žarnice na +
DF = rotor

Zanima me predvsem zadnja sponka, torej DF. Če razumem mi tukaj manjka še regulator?!

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.23
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 22, 2010 10:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Po oznakah je temu res tako in rabiš še regulator napetosti ali po domače regler.

Najbolj zanesljivo boš vedel kakšno je dejansko stanje, če pogledaš alternator in ugotoviš ali ima alternator samo nosilec krtačk ali ima tudi regulator napetosti v kombinaciji z nosilcem krtačk.

Nekateri alternatorji imajo speljane ven vse možne priklope, čeprav je regulator že vgrajen.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.89
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 25, 2010 12:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še zaključek te zgodbe ... Alternatorju je res manjkal regulator, kot kaže je bila to neka starejša izvedba ki je regulator imela še ločen. Mojster na odpadu ga je brez besed zamenjal za drugega.

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
StricGeza
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53
Prispevkov: 1047
Aktiv.: 4.72
Kraj: Gradišče pri Divači

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 09, 2010 11:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam alternator od Subaru Legacy


Na okroglem konektorju so 3 žice +vijak na alternatorju za priklop na baterijo (bela, črno-bela, rumena). Bela je najdebelejša (funkcija neznana) črno-bela je za lučko na armaturki(polni -ne polni) in rumena je vžig.

Kako naj priklopim da bom iz alternatorja dobil napetost ?

_________________
Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.72
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2010 4:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi jaz imam vprašanje.
Alternator od starega Mitsubichi džipa ima gor regulator Iskra AER1522 (ja, je bil že vsaj enkrat popravljan).
Regler ima samo tri priključke (dva na krtačke(?) in en na maso).
Kje bi lahko dobil kaj več informacij?

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.01
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2010 5:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri moji Škodi favorit ima alternator gor že regulator skupaj s ščetkami. Masa je na ohišju (šraufih) reglerja iz katerega gre rumena žica, ki se priklopi na eden od dveh (kratkostičena, izolirana od ohišja) kontaktov na alternatorju.

S tadrugega gre pa v kabino na kontakt in +12V par A napajanje reglerja, ki potem preko ščetk napaja rotor alternatorja. izhod +12V iz alternatorja je pa na izoliranem šraufu na drugi strani.

Nekaj takega bi moralo bit tudi s tema gornjima. Pa pomerita vendar in na roke malo zavrtita, da vidita kaj je kaj Rolling Eyes

_________________
LP! - ¤ - myWebSite deleted by SiOL stuff (again!) ¤¤
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.65
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2010 6:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim, da ga je na roke vrteti brez smisla, saj brez vzbujanja verjetno ne bo nič.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
dezo
Član
Član



Pridružen-a: Ned 20 Jan 2008 12:40
Prispevkov: 201
Aktiv.: 0.95
Kraj: Cerkno

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2010 7:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

najbolje alternator nekam pritrditi potem pa vrtalnik v roke in en okrogel kos gume med glavo vrtalnika in rotorjem. potem pa ga zavrtiš z vrtalnikom na regler pa obesiš 12V žarnico in bo takoj jasno ali dela ali ne. vrtenje na roke pa ni dovoljhitro in alternator ne da nič napetosti.


lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
solomojster
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26
Prispevkov: 851
Aktiv.: 4.64
Kraj: NOVA GORICA

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 16, 2010 11:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tako nekako.Malo nas zmede ko je regulator ločen.


16112010005.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  155.43 KB
 Pogledana:  84 krat

16112010005.jpg



16112010004.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  154.63 KB
 Pogledana:  89 krat

16112010004.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.72
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 25, 2011 9:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://www.iftim.cn/ElectricPowerSystem/regulator1.htm
http://www.iftim.cn/ElectricPowerSystem/regulator2.htm
http://www.iftim.cn/ElectricPowerSystem/regulator3.htm
http://www.iftim.cn/ElectricPowerSystem/regulator4.htm

Na tem linku je množica regulatorjev s slikami in oznakami priključkov.
Mogoče komu pride prav.

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
smuka100
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Feb 2009 11:02
Prispevkov: 47
Aktiv.: 0.24
Kraj: prlekija

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 03, 2012 11:12 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam enak alternator na traktorju Univerzal kot ga je predstavil Solomajster.

Opazil sem da ne gori lučka za alternator in da ne polni akumolatorja.Preverim pregoreta varovalka (16A).Menjam , po dveh dneh zopet pregori varovalka in zadeva se ponavlja.

premerim alternator : med D+ in B+ je 0.25V

med D+ in maso je 14.3

med B+ in maso je 14.4

Regler sem pogledal - ščetke O.K . Kaj bi lahko bil vzrok ???' Hvala
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.72
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 03, 2012 1:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Skurjene diode?
_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 2.96

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 12, 2013 10:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ob vedno večjem pomenu varčevanja z energijo in posledično raznih izboljšavah na motorjih, se mi postavlja vprašanje:
kako to, da se v avtih še vedno uporablja alternator, ki ima zelo slab izkoristek?

So za to opravičljivi razlogi ali gre tu bolj za inertnost oziroma "nepozornost" avto industrije, saj se tudi z alternatorjem avtomobili dobro prodajajo?
Ali je učinkovitejši generator predrag, ali ga še niso do kraja razvili, ali...?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 12, 2013 10:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na porabi goriva se ne bi poznalo tako efektivno, kot bi se poznalo na proizvodnih stroskih. Pa se vzdrzljivo in preizkuseno je vse skupaj.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 2.96

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 12, 2013 11:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, nekako tako si to tudi razlagam.
Ampak me zelo čudi, da se vse razvija, le pri alternatorju se je pa čas ustavil že pred pol stoletja.
Me občutek vara, ko mi pravi, da je to malo predolgo?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 491 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group