Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Tor Jun 22, 2010 7:14 pm Naslov sporočila: Priklop alternatorja |
|
|
Potreboval bi malo pomoči pri priklopu alternatorja ... gre se za menjavo alternatorja na traktorju. "Nov" alternator (od Škode Favorit?) ima naslednje sponke: B+, D+ in DF.
Glede na shemo priklopa ki sem jo našel na forumu tukaj in tukaj, naj bi sponke pomenile:
B+ = akumulator +
D+ = vzbujanje preko žarnice na +
DF = rotor
Zanima me predvsem zadnja sponka, torej DF. Če razumem mi tukaj manjka še regulator?!
LP, Peter
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.23 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Jun 22, 2010 10:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po oznakah je temu res tako in rabiš še regulator napetosti ali po domače regler.
Najbolj zanesljivo boš vedel kakšno je dejansko stanje, če pogledaš alternator in ugotoviš ali ima alternator samo nosilec krtačk ali ima tudi regulator napetosti v kombinaciji z nosilcem krtačk.
Nekateri alternatorji imajo speljane ven vse možne priklope, čeprav je regulator že vgrajen.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Pet Jun 25, 2010 12:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še zaključek te zgodbe ... Alternatorju je res manjkal regulator, kot kaže je bila to neka starejša izvedba ki je regulator imela še ločen. Mojster na odpadu ga je brez besed zamenjal za drugega.
LP, Peter
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
StricGeza Član

Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53 Prispevkov: 1047 Aktiv.: 4.72 Kraj: Gradišče pri Divači
|
Objavljeno: Sob Okt 09, 2010 11:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Imam alternator od Subaru Legacy
Na okroglem konektorju so 3 žice +vijak na alternatorju za priklop na baterijo (bela, črno-bela, rumena). Bela je najdebelejša (funkcija neznana) črno-bela je za lučko na armaturki(polni -ne polni) in rumena je vžig.
Kako naj priklopim da bom iz alternatorja dobil napetost ?
_________________ Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.72 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2010 4:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz imam vprašanje.
Alternator od starega Mitsubichi džipa ima gor regulator Iskra AER1522 (ja, je bil že vsaj enkrat popravljan).
Regler ima samo tri priključke (dva na krtačke(?) in en na maso).
Kje bi lahko dobil kaj več informacij?
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.01 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2010 5:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri moji Škodi favorit ima alternator gor že regulator skupaj s ščetkami. Masa je na ohišju (šraufih) reglerja iz katerega gre rumena žica, ki se priklopi na eden od dveh (kratkostičena, izolirana od ohišja) kontaktov na alternatorju.
S tadrugega gre pa v kabino na kontakt in +12V par A napajanje reglerja, ki potem preko ščetk napaja rotor alternatorja. izhod +12V iz alternatorja je pa na izoliranem šraufu na drugi strani.
Nekaj takega bi moralo bit tudi s tema gornjima. Pa pomerita vendar in na roke malo zavrtita, da vidita kaj je kaj
_________________ LP! - ¤ - myWebSite deleted by SiOL stuff (again!) ¤¤ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.65 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2010 6:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da ga je na roke vrteti brez smisla, saj brez vzbujanja verjetno ne bo nič.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dezo Član


Pridružen-a: Ned 20 Jan 2008 12:40 Prispevkov: 201 Aktiv.: 0.95 Kraj: Cerkno
|
Objavljeno: Pon Nov 15, 2010 7:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
najbolje alternator nekam pritrditi potem pa vrtalnik v roke in en okrogel kos gume med glavo vrtalnika in rotorjem. potem pa ga zavrtiš z vrtalnikom na regler pa obesiš 12V žarnico in bo takoj jasno ali dela ali ne. vrtenje na roke pa ni dovoljhitro in alternator ne da nič napetosti.
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
solomojster Član

Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 851 Aktiv.: 4.64 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Tor Nov 16, 2010 11:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Tako nekako.Malo nas zmede ko je regulator ločen.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
155.43 KB |
Pogledana: |
84 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
154.63 KB |
Pogledana: |
89 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.72 Kraj: Kranj - struževo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
smuka100 Član

Pridružen-a: Tor 10 Feb 2009 11:02 Prispevkov: 47 Aktiv.: 0.24 Kraj: prlekija
|
Objavljeno: Pon Sep 03, 2012 11:12 am Naslov sporočila: |
|
|
Imam enak alternator na traktorju Univerzal kot ga je predstavil Solomajster.
Opazil sem da ne gori lučka za alternator in da ne polni akumolatorja.Preverim pregoreta varovalka (16A).Menjam , po dveh dneh zopet pregori varovalka in zadeva se ponavlja.
premerim alternator : med D+ in B+ je 0.25V
med D+ in maso je 14.3
med B+ in maso je 14.4
Regler sem pogledal - ščetke O.K . Kaj bi lahko bil vzrok ???' Hvala
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.72 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Sep 03, 2012 1:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Skurjene diode?
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dyfan Član

Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 2.96
|
Objavljeno: Tor Feb 12, 2013 10:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ob vedno večjem pomenu varčevanja z energijo in posledično raznih izboljšavah na motorjih, se mi postavlja vprašanje:
kako to, da se v avtih še vedno uporablja alternator, ki ima zelo slab izkoristek?
So za to opravičljivi razlogi ali gre tu bolj za inertnost oziroma "nepozornost" avto industrije, saj se tudi z alternatorjem avtomobili dobro prodajajo?
Ali je učinkovitejši generator predrag, ali ga še niso do kraja razvili, ali...?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Feb 12, 2013 10:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na porabi goriva se ne bi poznalo tako efektivno, kot bi se poznalo na proizvodnih stroskih. Pa se vzdrzljivo in preizkuseno je vse skupaj.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dyfan Član

Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 2.96
|
Objavljeno: Tor Feb 12, 2013 11:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, nekako tako si to tudi razlagam.
Ampak me zelo čudi, da se vse razvija, le pri alternatorju se je pa čas ustavil že pred pol stoletja.
Me občutek vara, ko mi pravi, da je to malo predolgo?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|