 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lublancan Neznanec

Pridružen-a: Sre 08 Dec 2010 17:23 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Dec 08, 2010 5:33 pm Naslov sporočila: dahlerjeva vezava in frekvenčnik |
|
|
Ker elektromotorji niso ravno moja specialnost bi prosil za nasvet.
Imam motor, ki ga je mogoče priklopiti na način trikot/dvojna zvezda.
Kot sem ugotovil naj bi šlo tu za dahlanderjevo vezavo polov.
Pri čemer naj bi bil trikot za nizke hitrosti in dvojna zvezda za visoke. Ker potrebujem visok moment sem izbral trikot. Zdaj pa me zanima, če je ta motor primeren za priklop na frekvenčni pretvornik.
stvar se vrti še vedno malo prehitro, poleg tega pa motor deluje le po 30s naenkrat in se bojim, da vse skupaj skurilo čez čas
hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.93 Kraj: slo
|
Objavljeno: Sre Dec 08, 2010 6:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
da vse skupaj skurilo čez čas |
- saj se na pretvorniku dajo nastaviti vsi parametri motorja - moč, napetost, Hz, max. tok...
Če bo deloval pri nizkih obratih z veliko močjo (npr. transportni trakovi, polži, ...), boš v motor dal še temp. tipalo, za katero je prav tako vhod na pretvorniku. Ali pa od zunaj še en ventilator za hlajenje motorja.
Torej, motor, priklopljen na pretvornik, je neuničljiv. Razen izolacije, ki mora zdržati okoli 560V (ali koliko je že izhodna napetost frekv. pretv.), s čimer bi naj imeli probleme starejši motorji. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.88 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sre Dec 08, 2010 8:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pregrevanje motorja se ti lahko zgodi ob trajni frekvenci pod 25Hz, če bo motor nazivno obremenjen.
Druge bojazni tukaj ni, razen pregrevanje. Dobro bi bilo, da imaš tipanje temperature in prisilno hlajenje v primeru, da se bo grel.
Prisilno hlajenje sem že nekaj krat moral dograditi pri večjih mostnih žerjavih, kjer je bila hitrost motorja premajhna, da bi se sam učinkovito hladil in je večinoma tekel pod obremenitvijo. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|