 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
andre99 Neznanec

Pridružen-a: Pon 31 Avg 2009 12:13 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.03 Kraj: Mislinja
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2009 12:19 pm Naslov sporočila: dvobrzinski motor |
|
|
Pozdravljeni,
Imam 3f. elektro motor, z devetimi priključki na motorju 6kw, in sicer UVW, UVW, XYZ. Mi lahko kdo pomaga kako ga priključiti kakšno vezavo uporabiti, vem samo to, da lahko obratuje z dvema hitrostima ločeno, ko bi preklopil stikalo v položaj 1 mala hitrost, ko preklopim stikalo v položaj 2 večja hitrost.
Hvala za pomoč in odgovor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.65 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2009 12:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče tole pomaga.
Sicer pa bi ti v bližini tvojega kraja morda kdo priklopil motor za eno pivo, samo kraj moraš napisati pa bo morda kdo vedel za kakšnega mojstra.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.94 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2009 12:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na to, da ima motor devet koncev domnevam, da gre za dahlander vezavo z zagonom zvezda trikot. Sedaj nimam več časa z risanjem načrta. (grem v službo) Če ne bo rešitve do večera, ti bom skušal načrt narisati jutri.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BojanR Član

Pridružen-a: Tor 08 Apr 2008 9:52 Prispevkov: 693 Aktiv.: 3.31 Kraj: Vnanje Gorice
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2009 12:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poglej si še tole, če pomaga
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kopron Član


Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29 Prispevkov: 172 Aktiv.: 0.76 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2009 1:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj na motorju ni nobene tablice. Lahko je tudi trobrzinski, enkrat Dahlander vezava za dve brzine šest priključkov. In drugič eno ločeno navitje v vezavi zvezda, ostali trije priključki. Nimam sheme, Silvo jo bo narisal.
_________________ Lep pozdrav Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70825.82
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2009 1:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andre99 Neznanec

Pridružen-a: Pon 31 Avg 2009 12:13 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.03 Kraj: Mislinja
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2009 1:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Kot sem napisal nimam nobenega podatka, vem samo, da sta v uporabi dve hitrosti vrtenja, ko s stikalom preklopiš imaš manjšo hitrost, ko priklopiš drugič imaš večjo hitrost. Zato sploh ne vem kako se lotit, kako izmerit navitja...
lep pozdrav,
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.71 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2009 4:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ne veš niti kako izmerit navitja, pusti delo raši kakšnemu mojstru
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilko Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2004 10:26 Prispevkov: 3358 Aktiv.: 14.18 Kraj: Dragomer
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2009 6:55 pm Naslov sporočila: To |
|
|
To, da ima oznake samo enkrat XYZ in dvakrat UVW mi da misliti, da ima motor morda šest polov.
X - U1 - U2
y - V1 - V2
Z - W1 - W2
Črtica med črkami predstavlja navitje.
Če motor priklopumo na XYZ in U2,V2 W2 tedaj dela vseh šet polov, in motor se vrti z polovično hitrostjo,
če pa motor priklopimo na XYZ in U1 V1 V2 tedaj so vzbojeni samo trije poli in motor se vrti s polno hitrostjo...
Za prevezavo trikot zvezda je dovolj le šest kontaktov. ta stric jih ima 9 če prav razumem.
_________________ Nihče ni za vojno in vsi so za mir,
vsi so za bratstvo, nihče za prepir.
Od same ljubezni vsak čas na granatah
bo vtisnjeno geslo: "Darilo za brata"
Janez Menart |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.94 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2009 11:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najprej preveri, če gre vseh devet koncev v navitje. Da morda nima motor trofazne zavore? Ker gre za motor sorazmerno majhne moči, bi lahko šlo za izvedbo kot je napisal kopron. Eno navitje je popolnoma ločeno ter dahlander.
Skušaj ugotovit vsaj proizvajalca. Naredi kako fotografijo ter jo pripni na forum. Običajno se že po sami obliki da ugotoviti proizvajalca. Potem bo lažje.
Tukaj imaš primer priklučitve z 9 polnimi priključki.
Sam sem imel opravka s posebno izvedbo dahlander motorja z 9 timi priključki. Kot sem omenil, motor se je zaganjal nekaj podobnega kot zvezda/trikot po zagonu pa se je lahko vključila 2. brzina. Motor je bil 18 ali 20Kw (Kat ali BBC se ne spomnim več točno) montiran pa na lesno obdelovalnem stroju (brusilka) Hesseman. Stroj je bil stacioniran v podjetju kjer sem bil prej zaposlen. Sedaj ni več v proizvodnji. Dokumentacija pa verjetno še obstaja. Če bom med tednom hodil mimo podjetja, bom poslikal načrte vezave.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Tor Sep 01, 2009 6:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Tudi na nemški wikipedii se najde nekaj o dahlanderjevi vezavi in motorju. Edinole tisto z devetimi priključki mi ni nič jasno...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andre99 Neznanec

Pridružen-a: Pon 31 Avg 2009 12:13 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.03 Kraj: Mislinja
|
Objavljeno: Tor Sep 01, 2009 7:36 am Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Danes proti večeru bom dodal fotografijo motorja,
Najlepše se Vam zahvaljujem za vse dosedanje nasvete,
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.94 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Sep 01, 2009 8:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Evo fotografije načrta. CB2 služi za električno zaviranje. Ob izklopu se tisti kontaktor vključi. Na sponke X3 - U2 pa se pritisne enosmerna napetost. (posebno zaviralno vezje)
PS
Andre popravi profil - kraj bivanja.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andre99 Neznanec

Pridružen-a: Pon 31 Avg 2009 12:13 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.03 Kraj: Mislinja
|
Objavljeno: Sre Sep 02, 2009 8:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Silvo,
Hvala lepa, bom danes popoldan ga poizkušal povezati po tej shemi, pa ti javim. profil bom uredil.
Hvala,
lep pozdrav Andrej
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andre99 Neznanec

Pridružen-a: Pon 31 Avg 2009 12:13 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.03 Kraj: Mislinja
|
Objavljeno: Čet Sep 03, 2009 11:35 am Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Izmeril motor, in ugotovil naslednje:
sponke xyz sem povezal v zvezdo, na prve sponke uvw priklopil dovod in ugotovil da je motor v prostem teku se vrtel in imel porabe po fazi 2A, ko sem priklopil na druge sponke uvw pa se je motor na oko vrtel z istimi vrtlaji, samo, da je bila poraba toka po fazi 8,2 A, ima še mogoče kdo kakšno mnenje?
Hvala
Andrej
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
motor.pdf |
Velikost datoteke: |
2.81 KB |
Downloadano: |
38 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
motor.pdf |
Velikost datoteke: |
2.81 KB |
Downloadano: |
16 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|