Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Pon Mar 28, 2011 4:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj maš to dvotaktera 250cm3?
Koliko konjev? Za osla vem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Pon Mar 28, 2011 5:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Večina verjame daje to 650 cm3.
Drugače pa 125 cm3 in 25km. Največ, s čimer sem še "legalen".
@Bojans Saj ne bom delal veliko modifikacij. Bat sem tako moral menjati, zato sem kupil L bat. 5 prestavo bi dal notri zato, da si lahko privoščim manjši sprednji zobnik (so hudi hribi pri nas) in da se lahko normalno peljem tistih 60 km/h. To je pa tudi vse.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Pon Mar 28, 2011 5:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko zrihtam mopeda, se spravim pa na tole. Kdo ukane kaj je to za eno čudo?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
112.21 KB |
Pogledana: |
4 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
204.72 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sadida Član


Pridružen-a: Pet 17 Apr 2009 12:53 Prispevkov: 636 Aktiv.: 3.23 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: Pon Mar 28, 2011 7:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno kakšen Puch ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Pon Mar 28, 2011 7:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ni ne Puch, ne MZ in ne JAWA.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pon Mar 28, 2011 7:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Gilera ali MV Agusta
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Pon Mar 28, 2011 7:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da vem za ta motor, ga je imel zdaj že pokojni znanec. DKW?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Pon Mar 28, 2011 7:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Agregat mislim, da je od DKW. Motor ni ne nemški, italjanski ali japonski. Ima dvotaktni 250 cm3 motor in je letnik okrog 1965. Še slikca enega obnovljenega.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
241.28 KB |
Pogledana: |
17 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lostid Član

Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23 Prispevkov: 234 Aktiv.: 1.15 Kraj: Ljubljana-rudnik
|
Objavljeno: Pon Mar 28, 2011 11:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
vitez93 je napisal/a: |
Večina verjame daje to 650 cm3.
Drugače pa 125 cm3 in 25km. Največ, s čimer sem še "legalen".
@Bojans Saj ne bom delal veliko modifikacij. Bat sem tako moral menjati, zato sem kupil L bat. 5 prestavo bi dal notri zato, da si lahko privoščim manjši sprednji zobnik (so hudi hribi pri nas) in da se lahko normalno peljem tistih 60 km/h. To je pa tudi vse. |
Kakšen izpit pa imaš to, pri 125 kubikov je omejitev 15 konjev oz 11kw
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Tor Mar 29, 2011 3:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motor ima uradno 15 konjev.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Tor Mar 29, 2011 4:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
vitez93 je napisal/a: |
Motor ima uradno 15 konjev.  |
Enako moj ima v prometni samo 12kW ali nekaj podobnega, v resnici pa ima okoli 60KM.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lostid Član

Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23 Prispevkov: 234 Aktiv.: 1.15 Kraj: Ljubljana-rudnik
|
Objavljeno: Tor Mar 29, 2011 4:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ob morebitni nesreči pa boste krili vse stroške sami, ker motor ni bil pravilno zavarovan, da ne omenim kazni za vožnjo brez izpita in registracije
Brez skrbi, ena izmed prvih stvari, ki jih zavarovalnica preveri ob nesreči je morebitna odblokiranost motorja (tam kjer so pač omejitve kw)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Tor Mar 29, 2011 5:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
A res???
Drugače pa še nisem slišal, da bi komu težili.. Pa se po slovenskih cestah vozi veliko takšnih motorjev. Od raznih RS-k in KTM-ov. Ajde, izjeme so motorji A2 kategorije.
@Lostid Veš ti mogoče za kak tak primer?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Tor Mar 29, 2011 5:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moj je kros motor, ki itak ni izpraven za na cesto. Do zdaj sem ga sicer imel zavarovanega in registriranega, letos pa mislim, da ne bom več podaljšal, ker se ne vozim toliko. Tu pa tam se malo znorim, da nabijem adrenalin v višave. To je to.
Policija te pa itak ne sme dobiti razen, če zmanjka bencina.
p.s. Sicer bi moralo vse to v smeti, ker ni tema.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lostid Član

Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23 Prispevkov: 234 Aktiv.: 1.15 Kraj: Ljubljana-rudnik
|
Objavljeno: Tor Mar 29, 2011 5:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dokler ni nesreče ne težijo , potem nastanejo problemi predvsem zavarovalnica da pregledati motor za blokade, če jih ni ne izplačajo nič, še policiji sporočijo in dobiš kazen še iz njihove strani.
Poznam tudi nekoga ki že lep čas vozi en litrski športni motor neregistriran in brez izpita (ima pa neko tablico) in pravi da so ga samo enkrat hoteli ustaviti pa je pičil mimo brez problemov. Itak ne zasledujejo takih motoristov ker se večinoma konča z smrtjo motorista
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|