www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Merilniki za vodo/olje

 
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 18, 2011 10:25 pm    Naslov sporočila:  Merilniki za vodo/olje Odgovori s citatom

Vprašal bi glede teh merilnikov, in sicer :

1.)Ali je merilnik za temperaturo vode / olja popolnoma enak ?
(imata enako temperaturno skalo ; v enih vozilih je označen kot za olje, v večini pa gre za po domače za delovno temperaturo motorja oziroma temperaturo hladilne tekočine)
https://trgovina.siol.net/oddelki/conrad/izd_5622_co852811_prikazovalnik_temp__vode_srebrn__raid_hp
http://shop.conrad.si/cgi/websale7.cgi?act=product&prod_index=852780&ref=svetoglasov&shopid=conrad-slowenien&subref=article/852780
Tale je kombiniran http://shop.conrad.si/cgi/websale7.cgi?act=product&prod_index=842109&ref=svetoglasov&shopid=conrad-slowenien&subref=article/842109 ; ali je to tak, kot ga ima večina današnjih vozil ?

Kako vem(prijateljeva R5 letnik 96 nima tega števca), da je motor ogret in kolikšna je temperatura(v navodilih nepiše nič o tem) ?

2.)Merilnik količine olja in oljnega tlaka :
V mojem XMu imam števec za količino motornega olja
http://img221.imageshack.us/img221/1415/imagescaasa2v7gxo.jpg
Vgraditi pa nameravam še merilnik za oljni tlak
http://shop.conrad.si/cgi/websale7.cgi?act=product&prod_index=852809&ref=svetoglasov&shopid=conrad-slowenien&subref=article/852809 ; je vgradnja komlicirana ?
Je danes omenjena merilnika zamenjala oziroma nasledila opozorilna lučka
http://img535.imageshack.us/img535/7200/imagesca0d3tdx.jpg ?

Najlepša hvala za info in pomoč !
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
maty
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Jan 2010 0:57
Prispevkov: 124
Aktiv.: 0.66
Kraj: Svečina

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 12:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sam sem pred leti zmontiral voltmeter, ampermeter in merilnih temperature olja, v avto. Vse te stvari sem nabavil v conradu.
Voltmeter je crkno po 1 letu, ostalo pa še dela.
En lcd-jček in mikrokontroler si lepo sam narediš omenjene merilnike.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Obelix
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Maj 2008 13:59
Prispevkov: 1881
Aktiv.: 9.04
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 10:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vsi avtomobili imajo tipalo za temperaturo motorja. Nekateri imajo za indikacijo kazalec, drugi pa samo lučko, ki opozarja, da je temperatura previsoka.

Kazalec količine olja imajo tudi vsi. Po domače se ji reče "šipka". Pri ohlajenem motorju (olje mora steči v karter) potegneš ven "šipko", jo obrišeš, potisneš nazaj, zopet potegneš ven in pogledaš kako je s količino olja.

Tisto kar imaš na armaturki pa je indikacija tlaka olja. Sama količina še ne pove, če je mazanje zadovoljivo.

LpA
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lado
Član
Član



Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22
Prispevkov: 1004
Aktiv.: 4.24
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 10:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Temperatura je temperatura-zraka,vode,olja,bencina,vode za pranje šip....
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
S57NNT
Član
Član



Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50
Prispevkov: 298
Aktiv.: 1.55
Kraj: Ljubljana - okolica

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 11:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Obelix je napisal/a:

Tisto kar imaš na armaturki pa je indikacija tlaka olja. Sama količina še ne pove, če je mazanje zadovoljivo.

LpA


Možno je, da je kazalec nivoja olja (ok, XM ne poznam). Kolikor sem imel priložnost videti, strašno nezanesljiva zadeva. Pri menjavi olja olje spustiš ven, iz firbca, ko je motor še brez olja, daš kontakt in voila, cagar stoji krepko nad minimumum. Liar
Pač preseravanje avtomobilskih tovarn, ki se jim zgolj merilna palčka ne zdi dovolj nobel.

_________________
Preprostost še ne pomeni zaostalosti!

(Aleksander Sergejevič Jakovljev)
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 11:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

S57NNT je napisal/a:
Obelix je napisal/a:

Tisto kar imaš na armaturki pa je indikacija tlaka olja. Sama količina še ne pove, če je mazanje zadovoljivo.

LpA


Možno je, da je kazalec nivoja olja (ok, XM ne poznam). Kolikor sem imel priložnost videti, strašno nezanesljiva zadeva. Pri menjavi olja olje spustiš ven, iz firbca, ko je motor še brez olja, daš kontakt in voila, cagar stoji krepko nad minimumom. Liar
Pač preseravanje avtomobilskih tovarn, ki se jim zgolj merilna palčka ne zdi dovolj nobel.


Misliš da gre za preseravanje ?
Včasih se zgodi, da ne morem točno vedeti koliko olja imam v motorju.
A sedaj bom pa vedno odpiral pokrov in gledal ?
Vsi števci so koristni, če se jih uporablja za odčitavanje.
Dober motor odlikuje konstanten oljni tlak, ki je dosežen kmalu po vžigu motorja. S tem instrumentom lahko kontroliram oljni tlak po vžigu motorja in med vožnjo. Tako takoj vidim in vem, kdaj je treba menjati motorno olje in če ima motor okvaro.
Na podlagi česa pa se beleži delovna temperatura (90*C)?

Po e-mailu sem dobil tole :
Merilniki in vrednost

Pozdravljeni !
Naknadno bom vgradil sledeče merilnike(drugače jih ni bilo noter), in sicer :
1.)Merilnik oljnega tlaka :
Imam že vse pripravljeno za montažo, vključno z navodili in ostalim priborom.
Zanima me sledeče :
kolikšen je normalni(konstantni) tlak motornega olja ?(nikjer ne piše. Piše samo,da merilno območje znaša 0-7 barov.).
2.)Merilnik temperature olja :
Imam pravtako pripravljeno vse za montažo.
Tu pa ne dobim podatka, kolikšna je normalna(delovna)temperatura olja ?(na merilniku oziroma števcu je narisana skala od 60-160*C)

Najlepša hvala za odgovore in lep pozdrav !

Odgovor
Pod 1: bar v prostem teku, do2 ,5 in več pri večjih vrtljajih.
Pod 2: normalna temperatura olja je od 60 -90 stopinj C, vedno nižja od del. temp. motorja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Obelix
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Maj 2008 13:59
Prispevkov: 1881
Aktiv.: 9.04
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 12:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

DonFelipe je napisal/a:

Včasih se zgodi, da ne morem točno vedeti koliko olja imam v motorju.
A sedaj bom pa vedno odpiral pokrov in gledal ?


Ni treba točno vedeti koliko olja imaš. Pomembno je, da ga imaš dovolj.
Če boš trikrat na leto odprl pokrov in preveril količino olja, menda ne bo preveč.

DonFelipe je napisal/a:

Vsi števci so koristni, če se jih uporablja za odčitavanje.


Pa se ti nameravaš s tem avtom prevažati po javnih prometnih površinah ?
Ker boš potreboval kopilota za odčitavanje vseh teh silnih instrumentov.

LpA
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 12:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Xantia VSX in Activa imata original števec temperature olja.
Temperatura olja se ob extremni vožnji dvigne preko 130 st. C, tudi do 150, v normalnih pogojih vožnje je nekje okoli 70-80 st. C. Temperatura vode preko 130 st. pomeni kuhanje, ta dva podatka se ne da kar tako primerjati.

Merjenje nivoja olja med vožnjo ni potrebno, tlak pa ti itak nadzira tlačno stikalo.

Pol teh števcev bo odpovedalo po par mesecih, drugih pol pa jih ne bo kazalo pravih vrednosti. Samo pozornost ti bodo preusmerjani s ceste in veliko slabe volje bo, ko bodo odpovedovali.

Zavedaj se, da tvoj Xm ni več sposoben extremne vožnje, denar pa raje porabi za zagotavljanje tehnične brezhibnosti, kot za te neumnosti v notranjosti. Že tako boš imel veliko težav in slabe volje.

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 1:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Igor01 je napisal/a:
Xantia VSX in Activa imata original števec temperature olja.
Temperatura olja se ob extremni vožnji dvigne preko 130 st. C, tudi do 150, v normalnih pogojih vožnje je nekje okoli 70-80 st. C. Temperatura vode preko 130 st. pomeni kuhanje, ta dva podatka se ne da kar tako primerjati.

Merjenje nivoja olja med vožnjo ni potrebno, tlak pa ti itak nadzira tlačno stikalo.

Pol teh števcev bo odpovedalo po par mesecih, drugih pol pa jih ne bo kazalo pravih vrednosti. Samo pozornost ti bodo preusmerjani s ceste in veliko slabe volje bo, ko bodo odpovedovali.

Zavedaj se, da tvoj Xm ni več sposoben extremne vožnje, denar pa raje porabi za zagotavljanje tehnične brezhibnosti, kot za te neumnosti v notranjosti. Že tako boš imel veliko težav in slabe volje.

LP


Xantio sem imel namen vzeti pred tem XMom, vendar nisem našel nobene z avtomatskim menjalnikom, razen čisto osnovne z 1.8 motorjem, ki pa je v tej kombinaciji prešvoh.
Avtomatik mora biti vsaj v kombinaciji z 2.0 motorjem.

Vedi da je moj XM poštiman v nulo in da to ni avto za vsakega bebca, kot je npr. Audi ali VW.
Extremno ne vozim, saj tudi ta avto za to ni narejen.
To je komfort za dolge in slabe ceste.

Drugače sem pa izvedel tudi tole, sicer od Mercedesa :
torej na kratko- po dolgem klancu navzgor, ne smeš v spustu motorja imet v obratih za prosti tek- takrat tudi mazanje ni najboljše, ker pumpa nima polni pritisk (to si lepo [slovenščina je zame španska vas] še v W124 E razredu, k je imel avto še števec za pritisk olja-v prostem teku je bil cca. 1 bar, ob malce večjem pritusku na plin pa 3 bare).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 1:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V nulo poštimanih Xm-ov ni.
Oz. so, verjemi pa, da si ga ne moreš privoščiti.

Avto je vreden jurja, pa da ne boš rekel, da sem zloben - jurja in pol.
In na tak avto boš metal denar ?

OK, tvoje želje, tvoja izbira, tvoj keš.

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
boriskozjan
Član
Član



Pridružen-a: Pet 14 Nov 2008 23:23
Prispevkov: 956
Aktiv.: 4.73
Kraj: Šmarje pri Jelšah

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 1:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

DonFelipe je napisal/a:

Extremno ne vozim, saj tudi ta avto za to ni narejen.
To je komfort za dolge in slabe ceste.

Drugače sem pa izvedel tudi tole, sicer od Mercedesa :
torej na kratko- po dolgem klancu navzgor, ne smeš v spustu motorja imet v obratih za prosti tek- takrat tudi mazanje ni najboljše, ker pumpa nima polni pritisk (to si lepo [slovenščina je zame španska vas] še v W124 E razredu, k je imel avto še števec za pritisk olja-v prostem teku je bil cca. 1 bar, ob malce večjem pritusku na plin pa 3 bare).


btw, glede na druge taksiste ti ne verjamem Laughing
Kar se pa tiče vožnje navzdol, se to ni moped, ki se maže z oljem v gorivu!! Hidravlična črpalka, ki maže motor, zagotavlja mazanje tudi ob prostem teku, imajo pa črpalke regulator pritiska, tako da velikega nihanja tlaka olja ne bi smelo biti, res pa je da se tlak spreminja, predvsem zaradi zagrevanja olja, in s tem spreminjanjem njegovih fizikalnih lastnosti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SamoR
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58
Prispevkov: 393
Aktiv.: 2.10
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 1:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Daj se malo umiri in ne delaj zmedo.
Foušija te daje vidim.
Delaj pa si kupi XM-a.
Ne zapravljaj za kurbe in podobna sranja.

LP

To ZS sem dobil od DonFelipe-ja.
V vednost.

_________________
ISF

Boljše je sovražnik dobrega!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
VolkD
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58
Prispevkov: 14228
Aktiv.: 60.03
Kraj: Divača (Kačiče)

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 19, 2011 2:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

DonFelipe, tole je prvo in tudi zadnje resno opozorilo, naslednjič letiš!

Tema gre pod ključ! :closed:

_________________
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group