www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Merjenje upornosti vžigalnih kablov
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika za začetnike
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
golnar
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 27 Maj 2011 11:09
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.05
Kraj: stična

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 27, 2011 11:18 am    Naslov sporočila:  Merjenje upornosti vžigalnih kablov Odgovori s citatom

pozdravleni vsi, sem čist nov v svetu elektronike in teh zadev, rad bi pa pogruntal kako se meri upornost z običnim hoby multimetrom. rad bi namreč zmeril upornost vžigalnega kabla od cinšpule do svečke, in zadeve naj bi mele nekje med 5 in 10k ohm upornosti, a meni kaže nič. na multimetru imam izbrano območje meritev 20k. očitno neznam merit, tako da, na pomoč!

hvala, lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sadida
Član
Član



Pridružen-a: Pet 17 Apr 2009 12:53
Prispevkov: 636
Aktiv.: 3.23
Kraj: Zasavje

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 27, 2011 12:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljen.
Dobro bi bilo, če bi pokazal za kakšen multimeter gre.
Nastavi območje na največ in postopoma zmanšuj.
Če ne pokaže nič obstaja možnost, da je kabel prekinjen.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
6dan8
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53
Prispevkov: 1053
Aktiv.: 6.00
Kraj: Goriška

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 27, 2011 12:18 pm    Naslov sporočila:  Re: Merjenje upornosti vžigalnih kablov Odgovori s citatom

Citiram:
...zadeve naj bi mele nekje med 5 in 10k ohm upornosti, a meni kaže nič....
Hm. Da, zadeve naj bi imele takšno upornost, če so vgrajeni dušilni upori. Če uporov ni, je normalno, da ohmmeter pokaže upornost nič ohmov na območju, ki ga navajaš. Kakšen pa je rezultat meritve upornosti na najnižjem merilnem območju multimetra?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 27, 2011 12:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še moj piskerček:

- če gre za klasični instrument na kazalec, mora za merjenje upornosti prav tako imeti baterijo.
- Preizkusi instrument - na kateremkoli območju merjenja upornosti ti mora pokazati 0 ohmov, če merilni vezi stakneš skupaj (kratek stik). Kazalčni instrument v tem primeru običajno skoči na drugo stran skale.
- če to ne dela - preveri baterijo ali pa varovalko v instrumentu ali pa merilne vezi.
- Če je to OK.: pri instrumentu na kazalec imaš običajno gumb za nastavljanje ničle. Sklenjene vezi in vrtenje gumba, dokler ne kaže 0. Na vsakem merilnem območju je lahko drugače. Digitalni instrument tega nima.
- preizkusi vžigalne kable najprej na največjem merilnem območju (reda Mohm-ov), ki ga potem zmanjšuješ toliko časa, da najlaže odčitaš vrednost.

Pa še nekaj: nekateri kabli imajo notri neke vrste "grafitno žico". to so že uporovni kabli. Obstaja pa tudi varianta, da je ta upor v sami kapici, ki jo natakneš na svečko (ne vem kako se točno reče, mi ji rečemo "fajfa" Whistle In kabel v tem primeru niti ne potrebuje biti "uporoven"
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4223
Aktiv.: 17.81
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 27, 2011 1:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

živjo

ko sem delal kolegu električnega pastirja s vžigalno tuljavo sem hotel seveda pricinit kabel na izhodni konektor za pastirja. Ko sem preščipnil VN kabel notri ni bilo kovinske žice pač pa vlakna verjeto grafitna ali kombinacija steklena/grafit.

samo za info

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
golnar
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 27 Maj 2011 11:09
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.05
Kraj: stična

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 27, 2011 6:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

merim s tem: http://www.emos-si.si/zbozi/2202007000-multimeter-em391

v območju 200 ohmov pokaže cca 0.04 ali 0.05. kabel vsekakor ni prekinjen. verjetno je kabel pač brez upornosti. ampk kje dobit takega z uporom?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 27, 2011 7:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kot je bilo že povedano iščeš uporove ali grafitne vžigalne kable.

So dražji in bolj občutljivi na grobo ravnanje in večine ne moreš rezati po željah, kot običajne bakrene.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
6dan8
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53
Prispevkov: 1053
Aktiv.: 6.00
Kraj: Goriška

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 28, 2011 9:26 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
...v območju 200 ohmov pokaže cca 0.04 ali 0.05. kabel vsekakor ni prekinjen....
Glede na izmerjeno upornost sklepam, da so to navadni kabli (brez takšnih ali drugačnih dušilnih uporov). Upornost, ki si jo izmeril, je za take kable skoraj pričakovana.
Citiram:
...ampk kje dobit takega z uporom?
Če so kabli v redu tj. motor vžge, zakaj sploh potrebuješ kable z uporom?
Poglej, dušilni upori služijo za zmanjšanje motenj, ki jih povzroča iskra na svečki. Te motnje se kažejo kot nekakšno brenčanje ali cvrčanje, ki moti sprejem avtoradia in poslušanje postaj. Naj te ne moti, ker je nekdo rekel, da kabli morajo imeti upornost "nekje med 5 in 10k ohm". To velja za kable, ki imajo dušilne upore (ali, kot je višje navedeno, grafitni oz. ogljeni vod namesto žice). Ti imaš pač, izgleda, navadne kable in če stvar med delovanjem ne povzroča motenj, se ni potrebno "sekirati", zakaj kabli nimajo višje upornosti. Če si na vseh kablih izmeril podobno upornost, po mojem mnenju ni razloga za paniko.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
golnar
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 27 Maj 2011 11:09
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.05
Kraj: stična

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 28, 2011 3:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kabel rabim za na moped, saj sem na mopedu sestavil baterijski vžig, torej brez magneta. kupill sem tudi vezje za preprečevanje iskrenja platin (http://www.velleman.eu/distributor/products/view/?country=be&lang=en&id=8946). zadeva sicer po testiranju cca 10km deluje BP. mi je pa nekdo svetoval naj raje uporabim kabel z uporom, saj naj bi se lahko zgodilo da mi z navadnim skuri špulo ali celo vezje. vendar glede na to da zadeva dela bp, verjetno tak kabel ni nujen.

še slikca da se ve zakaj se gre: http://www.hopsasa/f/29/b2/3zVUyPAR/dsc00190.jpg
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.58
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 28, 2011 3:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

1.Vozi in uživaj
2. si zakompliciral. ? originalni sistem ni bil dober?
3. za delovanje ne potrebuješ uporovnih kablov, so samo proti motnjam. Pomisli kaj pomeni 5Kohm pri 15000 V ??? (upornost kabla proti napetosti vžigalne tuljave).
4. vozi in preživi!
Pray
5. na cesti te pa ne bi rad srečal! Predelave tvojega tipa "dišijo" na "ne jeb.." predpisov in ostalih. Jaz sem glavni!

Še enkrat preberi točko 4.
Srečno, pa brez črne kronike prosim.

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
golnar
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 27 Maj 2011 11:09
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.05
Kraj: stična

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 28, 2011 7:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

potem je to to. hvala vsem za informacije, super forum je tole. ziher se še kdaj obrnem na vas. Dancing

Glede ceste pa ne skrbet, vse to je samo hobi preživljanje prostega časa in ni namenjeno vsakodnevnemu preganjanju po cestah.

lp, golnar
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 28, 2011 8:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@bojans

Nič skrbeti, dokler ima platine, ima tudi blokado vrtljajev točno tam kjer je bila. Sicer pa konji niso tako zelo pomembni, šteje morebiten osel za krmilom.

@golnar

Nabavi nove platine in spravi vse dele originalnega vžiga na tako mesto, da jih boš hitro našel. Oboje boš kmalu rabil, razen če ti je vseeno, če je moped samo zelo štoraste oblike bicikel.

Platine bodo z elektronikiom vžigom odpovelale čudovito hitro. Tok skoznje je zaradi elektronike premajhen in se ne čistijo. Po nekaj 100km se ti bodo zamastile in vžig bo postal nezanesljiv in bo tudi kmalu dokončno odpovedal.

V glavnem, te elektronike za predelavo klasičnega vžiga, so preč vržen denar.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.58
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 28, 2011 10:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Azrael je napisal/a:
@bojans

Nič skrbeti, dokler ima platine, ima tudi blokado vrtljajev točno tam kjer je bila. Sicer pa konji niso tako zelo pomembni, šteje morebiten osel za krmilom.

@golnar

Nabavi nove platine in spravi vse dele originalnega vžiga na tako mesto, da jih boš hitro našel. Oboje boš kmalu rabil, razen če ti je vseeno, če je moped samo zelo štoraste oblike bicikel.

Platine bodo z elektronikiom vžigom odpovelale čudovito hitro. Tok skoznje je zaradi elektronike premajhen in se ne čistijo. Po nekaj 100km se ti bodo zamastile in vžig bo postal nezanesljiv in bo tudi kmalu dokončno odpovedal.
V glavnem, te elektronike za predelavo klasičnega vžiga, so preč vržen denar.



Tole pa podpišem!

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
golnar
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 27 Maj 2011 11:09
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.05
Kraj: stična

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 4:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

poanta tega vžiga ni v dvigu "blokade" vrtljajev, saj se platine pač omejeno hitro zapirajo. ocena je taka da naj bi do cca 12k vrtljajev delovale natančno in zanesljivo. več kot to se pa mašina nebo vrtela niti v prostem teku, kaj šele med vožnjo.

platine so nove, in jih v primeru slabega delovanja ni noben problem spucat oz pobrusit. prav veliko pa se nebi smele mastiti, saj je mašina nanovo podihtana, pa tudi vplinjač je na drugi strani mopeda. v vsakem primeru je tak vžig neprimerno zanesljivejši z elektroniko kot brez, saj se brez elektronike dejansko zelo hitro skurijo ker se non-stop iskrijo. moped pa tudi ni namenjen nevem kako dolgim vožnjam, saj napetost v akumulatorju relativno hitro upada.

offtopic:
ne razumem pa tako izrazito odklonilnega odnosa do moje dejavnosti tu na forumu? Doubt dejstvo je da želim s svojim znanjem kar se da izpopolniti pogonski agregat, konstruiran pred 40 leti, s tem mišljeno seveda povečevanje moči in končne hitrosti. kot pa je že nekdo omenil, glavno je koliko zdrave pameti ima v glavi tisti ki sedi na sedežu ter ima v rokah balanco. če bi mi bilo glavno preganjanje po cestah, bi si že zdavnaj kupil štirivaljni litrski stroj z cca 18x več moči ter le 3x višjo težo kot zadeva s katero se ubadam. no pa saj vseeno...
hvala še enkrat in lp.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 6:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Saj ni odklonilno, do tebe, ampak do teh elektronskih vžigov.

Sem jih spred leti sestavil več, vendar dokler so v igri še platine, je stvar mnogo manj zanesljiva kot nepredelan vžig. Vsi plusi, dokler coprnija dela, pa so bolj kot ne placebo, ki bazira na marketinškem nakladanju kako je to odlična reč.

Platine se zamažejo in konec veselja (koliko mašina pušča olje, tu ni pomembno, zraven platin imaš naoljen filc, saj boš brez njega ekspresno skuril fiber na platinah in si na istem). In bolj boš brusil platine, slabše bo. Kmalu več časa gloncaš platine, kot se voziš.

Nadvse uporabno, varno in zanesljivo.

Edina stvar, ki se je v kombinacijami s platinami obnesla bolje kot originalni vžig, v izvedbi kjer je vžigalna tuljava na plošči s platinami, je sledeča:

Vgradnja zunanje vžigalne tuljave (od Wartburga 353 je bila primerno majhna za Avtomatika, za ATX (kjer so uničili originalni vžig) pa je odgovarjala vžigalna tuljava od Nissan Micre), namesto originalne vžigalne tuljave pa je prišla na ploščo vgrajena še ena tuljava za luč (6V 17W).

Ta tuljava napaja zunanjo vžigalno tuljavo, platine in kondenzator pa ostanejo. Taka kombinacija se mnogo manj greje (dobro za magnete in vžigalno tuljavo) in pri zagonu mašine domnevno nudi nekoliko močnejšo iskro.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika za začetnike Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group