 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
osmica Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16 Prispevkov: 377 Aktiv.: 1.59 Kraj: savinjska
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2011 7:10 pm Naslov sporočila: nove batarije |
|
|
Ameriški študenti so razvili električne baterije, ki se polnijo z menjavo vode. link |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 16.98 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2011 7:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko bi vsaj naslov prav napisal....  _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.69 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2011 9:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
A tule je potem na kratko povedano elektrolit v igri? Elektrolit se iztroši in naliješ novega. A stari elektrolit gre potem v obnovo? Kako ga jim pa uspe nabiti s temi delci, ali „drmajo” vodo? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cero Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37 Prispevkov: 1179 Aktiv.: 4.96 Kraj: vipava
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2011 10:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne dolgo nazaj (tudi tu na forumu) so skeptiki glede elektropogona, mogoče sem bil tudi sam med njimi, govorili da je praktično nemogoče narediti polnilno postajo za več električnih avtomobilov, zaradi prevelike porabe na priključku.Očitno se obetajo časi, ko se bo spremenil koncept polnjenja električnih baterij. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.83 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2011 10:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Me prav zanima koliko bodo lobiji za to hvaležni. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.93
|
Objavljeno: Pon Jun 20, 2011 3:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Precej stara zadeva že. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.15 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Jun 20, 2011 8:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Stara (iz časov prve naftne krize) in neuporabna finta, kako narediti enostavno menjavo negativne elektrode primarnega galvanskega člena (člen, ki ni namenjen polnjenju), saj se pri takem členu troši samo negativna elektroda.
Linkana novica je tipičnen pokazatelj inteligence novinarjev in podobnega kadra.
Prvo, kot prvo, notri se ne tanka vodo, ampak negativno elektrodo v tekočem stanju (ki lahko vsebuje tudi vodo, ampak nikakor ne samo vodo).
Ko se ta tekočina izrabi, se to tekočino zamenja z novo. Jasno končni produkt kemijske pretvorbe ni nujno neka nedolžna vodica, tudi če je na začetku slučajno še bila.
Poleg tega, res je sam člen lahko relativno poceni, kar pa ne velja za negativno elektrodo, kar se tiče njene produkcije in reciklaže.
Taki členi, ki so dejansko obstajali, so bili grajeni tako, da je bila osnova za negativno elektodo aluminij. Na papirju so obljubljali enako ali še bolj odlične cifre, kot novica. Hitro pa je resen pretres celotne mineštre pokazal , da je priprava aluminija in potem reciklaža brozge, ki nastane ter nujno čisčenje člena po vsaki menjavi elektrolita, mnogo dražje kot alkalna baterija za 1x uporabo z enakimi zmogljivostmi.
Tako, da kakšen doktorat bo padel in kakšna štipendija tudi, to bo pa tudi vse, do naslednje "naftne krize". |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.69 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pon Jun 20, 2011 8:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hmm, nekako se mi še zmeraj bolj dopade Hondin pristop vodokovih gorljivih bateri. Recimo da je samo problem kako poceni utekočinit ta plin. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.15 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Jun 20, 2011 9:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vodik je slepa ulica in noben rešitelj civilizacije, kot so ga hvalili v Rimskem klubu.
Vodik ima katastrofalno nizko energetsko gostoto (rabiš ga enormne količine proti ostalim gorivom za enak učinek), pronica skozi vse materiale - najmanjša molekula (zato skladiščenje na daljši rok ni mogoče - najbolje, ga je porabiti takoj, ko se proizvede), je izjemno reaktiven - povzroča korozijo tankov in vsega v okolici njih, povzroča da zvari postanejo krhki (odlično za vozila), za transport je nočna mora ali pod velikimi tlaki ali utekočinjen (spet se pokaže mizerna energetska gostota)...
Gorivna celica bo imela smisel za splošno rabo takrat, ko boš vanjo lahko brez škode natočil bencin in bo celica delala enako ali bolje kot sedanje konstrukcije na vodik in kisik. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 9 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|