 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Matjaž Član

Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37 Prispevkov: 57 Aktiv.: 0.27 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pon Avg 01, 2011 12:38 am Naslov sporočila: enduro 600 ccm -elektrika |
|
|
Lep pozdrav,imam zanimiv problem na enduro motorju in sicer ko motor vžgem ima ta normalno napetost cca.14,5 V,ko pa se motor zagreje pa se začne le-ta manjšati in pade na nekje 7-9 V,kar pa se zelo pozna na sami svetilnosti žarnic.
Kot zanimivost naj povem da se magnet nahaja v motornem olju.
Meril sem napetost na izhodu iz statorskega navitja (3 žice) in ko je motor bil mrzel je med njimi bilo nekje 10-11 V,ko pa se je motor segrel je pa ta napetost znašala samo še nekje 1,7-2V.
Navitje sem ohmsko premeril in imajo vsa 3 nekje isto upornost ,to je slabi ohm.
Sedaj me pa zanima če mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe ali je navitje prebilo,čeprav mi to ni nekje logično ker potem ne bi bilo razlike med mrzlim in segretim motorjem ali pa je v okvari regulator,regler napetosti ?
Včasih se tudi pri zagretem motorju med delovanjem za trenutek povrne napetost,to opazim ko žarnica močneje zasveti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pon Avg 01, 2011 3:42 am Naslov sporočila: |
|
|
Mene zadeva bolj spominja na kakšen slab stik.
regulator pa neha filati in vse skupaj lavfa na napajanje iz uboge baterije, ki se tako popolnoma izprazni. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Matjaž Član

Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37 Prispevkov: 57 Aktiv.: 0.27 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pon Avg 01, 2011 10:15 am Naslov sporočila: |
|
|
Naj omenim da motor nima baterije.
Ena izmed opcij ,ki sem se jo zdaj spomnil je da ima motor mogoče slabo maso iz mašine proti okvirju,moram ob priliki sprobati to. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ferdo Član

Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10 Prispevkov: 354 Aktiv.: 1.49 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pon Avg 01, 2011 1:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče lahko navedeš znamko in tip motorja??
Lahko je slab stik na masi, slab stik pri navitjih ali pa celo navitje prebija med ovoji, ko se olje zagreje (malo verjetno)... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Avg 01, 2011 6:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko so tudi diode v usmerniškem mostičku slabe. Hladne delujejo normalno, ko se nekoliko segrejejo pa ali dobijo ogromno upornost v prevodni smeri ali začnejo prebijati. Rezultat bo v obeh primerih enak opisanemu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Matjaž Član

Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37 Prispevkov: 57 Aktiv.: 0.27 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Tor Avg 02, 2011 12:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
hvala za odgovore,zdaj diode se nahajajo v regulatorju kateri je zalit z gumi maso,tako da če kdo ve kako bi jih na najlažji način sprobal,se priporočam za odgovore.
Gre pa za Yamaho TT600. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Avg 02, 2011 12:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ker ne vem ali gre samo za usmerniški mostič ali nekaj v kombinaciji z regulatorjem napetosti, bi bilo najlažje z drugim takim modulom, ki je preverjeno brezhiben.
Če so samo diode, jih do neke mere lahko preveriš z 12 V H4 oz. podobno žarnico in virom, ki zmore poganjati tako žarnico. Multimetri pošljejo skozi diode premajhen tok in napol okvarjenih močnostnih diod z njim ne najdeš.
Seveda pa tega ne smeš narediti z modulom, ki ima vgrajen regulator!
Lahko sicer poskusiš na izvode alternatorja namesto originalnega modula priklopiti doma sestavljen trifazni usmernik, vendar če ima originalni še regulator napetosti, bo z novim usmernikom napetost mnogo previsoka, sploh na malo višjih vrtljajih mašine (uboge žarnice in morebitni ECU). Bi pa videl ali bi se napetost tudi sesedla, ko bi se mašina segrela. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Matjaž Član

Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37 Prispevkov: 57 Aktiv.: 0.27 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Tor Avg 02, 2011 2:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
evo slikce kako izgleda ta zadeva :
V njem se nahajata usmernik in regulator,tuhtal sem da bi nekako spraskal dol to gumo in pregledal zadevo in porihtal če se kaj porihtati da potem pa zasilikoniral zadevo nazaj.[/img] |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Avg 02, 2011 4:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Težka bo z odstranjevanjem zalivne mase. Mogoče najdeš kaj uporabnega v:
http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=9941
Imaš mogoče možnost dobiti 3-fazni variak? Z njim ali s tremi 9 V transformatorji (vezani v zvezdo), bi lahko simuliral delovanje alternatorja in se prepričal, če je res regulator problem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Matjaž Član

Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37 Prispevkov: 57 Aktiv.: 0.27 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Tor Avg 02, 2011 9:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem se malo peljal z motorjem in ugotovil da v kolikor nimam prižganih luči na motorju da je elektrika skozi na 14 voltih,tudi ko je motor topel.
Možnosti simulirat AC nimam ,bom pa probal dobiti regulator iz yamahe XT,samo moram se prepričati da sta ista pa bom hitro lahko probal,ker da grem kupovat novi regulator na koncu pa ugotovim da ni on kriv mi pa tudi ni.
Zalivna masa je pa iz gume ne pa iz smole tako da v kolikor je regulator kaput ga bom verjetno probal razkopat,če druga ne iz firbca . |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sre Avg 03, 2011 8:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali ima regulator 3 izmenične vhode in ven + in -?
Če je tako, potem na ebayu kupi regulator od honde VTR za 20$ in ti bo delalo enako, kot original. Morda bi delal tudi na dve fazi, kaj vem..... _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Matjaž Član

Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37 Prispevkov: 57 Aktiv.: 0.27 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Čet Avg 04, 2011 9:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Da regulator ima 3 izmenične vhode in en + DC izhod,masa je pa preko ohišja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kopron Član


Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29 Prispevkov: 172 Aktiv.: 0.76 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Čet Avg 04, 2011 9:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glavna sijalka, za dolgo in kratko luč je premočna. Preveri kako močna je bila originalna. _________________ Lep pozdrav Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|