www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

enduro 600 ccm -elektrika

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Matjaž
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37
Prispevkov: 57
Aktiv.: 0.27
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 01, 2011 12:38 am    Naslov sporočila:  enduro 600 ccm -elektrika Odgovori s citatom

Lep pozdrav,imam zanimiv problem na enduro motorju in sicer ko motor vžgem ima ta normalno napetost cca.14,5 V,ko pa se motor zagreje pa se začne le-ta manjšati in pade na nekje 7-9 V,kar pa se zelo pozna na sami svetilnosti žarnic.
Kot zanimivost naj povem da se magnet nahaja v motornem olju.
Meril sem napetost na izhodu iz statorskega navitja (3 žice) in ko je motor bil mrzel je med njimi bilo nekje 10-11 V,ko pa se je motor segrel je pa ta napetost znašala samo še nekje 1,7-2V.
Navitje sem ohmsko premeril in imajo vsa 3 nekje isto upornost ,to je slabi ohm.

Sedaj me pa zanima če mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe ali je navitje prebilo,čeprav mi to ni nekje logično ker potem ne bi bilo razlike med mrzlim in segretim motorjem ali pa je v okvari regulator,regler napetosti ?

Včasih se tudi pri zagretem motorju med delovanjem za trenutek povrne napetost,to opazim ko žarnica močneje zasveti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 01, 2011 3:42 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mene zadeva bolj spominja na kakšen slab stik.


regulator pa neha filati in vse skupaj lavfa na napajanje iz uboge baterije, ki se tako popolnoma izprazni.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matjaž
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37
Prispevkov: 57
Aktiv.: 0.27
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 01, 2011 10:15 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Naj omenim da motor nima baterije.
Ena izmed opcij ,ki sem se jo zdaj spomnil je da ima motor mogoče slabo maso iz mašine proti okvirju,moram ob priliki sprobati to.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferdo
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10
Prispevkov: 354
Aktiv.: 1.49
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 01, 2011 1:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče lahko navedeš znamko in tip motorja??

Lahko je slab stik na masi, slab stik pri navitjih ali pa celo navitje prebija med ovoji, ko se olje zagreje (malo verjetno)...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 01, 2011 6:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko so tudi diode v usmerniškem mostičku slabe. Hladne delujejo normalno, ko se nekoliko segrejejo pa ali dobijo ogromno upornost v prevodni smeri ali začnejo prebijati. Rezultat bo v obeh primerih enak opisanemu.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matjaž
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37
Prispevkov: 57
Aktiv.: 0.27
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 02, 2011 12:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

hvala za odgovore,zdaj diode se nahajajo v regulatorju kateri je zalit z gumi maso,tako da če kdo ve kako bi jih na najlažji način sprobal,se priporočam za odgovore.
Gre pa za Yamaho TT600.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 02, 2011 12:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ker ne vem ali gre samo za usmerniški mostič ali nekaj v kombinaciji z regulatorjem napetosti, bi bilo najlažje z drugim takim modulom, ki je preverjeno brezhiben.

Če so samo diode, jih do neke mere lahko preveriš z 12 V H4 oz. podobno žarnico in virom, ki zmore poganjati tako žarnico. Multimetri pošljejo skozi diode premajhen tok in napol okvarjenih močnostnih diod z njim ne najdeš.

Seveda pa tega ne smeš narediti z modulom, ki ima vgrajen regulator!

Lahko sicer poskusiš na izvode alternatorja namesto originalnega modula priklopiti doma sestavljen trifazni usmernik, vendar če ima originalni še regulator napetosti, bo z novim usmernikom napetost mnogo previsoka, sploh na malo višjih vrtljajih mašine (uboge žarnice in morebitni ECU). Bi pa videl ali bi se napetost tudi sesedla, ko bi se mašina segrela.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matjaž
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37
Prispevkov: 57
Aktiv.: 0.27
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 02, 2011 2:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

evo slikce kako izgleda ta zadeva :



V njem se nahajata usmernik in regulator,tuhtal sem da bi nekako spraskal dol to gumo in pregledal zadevo in porihtal če se kaj porihtati da potem pa zasilikoniral zadevo nazaj.[/img]
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 02, 2011 4:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Težka bo z odstranjevanjem zalivne mase. Mogoče najdeš kaj uporabnega v:

http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=9941

Imaš mogoče možnost dobiti 3-fazni variak? Z njim ali s tremi 9 V transformatorji (vezani v zvezdo), bi lahko simuliral delovanje alternatorja in se prepričal, če je res regulator problem.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matjaž
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37
Prispevkov: 57
Aktiv.: 0.27
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 02, 2011 9:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Danes sem se malo peljal z motorjem in ugotovil da v kolikor nimam prižganih luči na motorju da je elektrika skozi na 14 voltih,tudi ko je motor topel.
Možnosti simulirat AC nimam ,bom pa probal dobiti regulator iz yamahe XT,samo moram se prepričati da sta ista pa bom hitro lahko probal,ker da grem kupovat novi regulator na koncu pa ugotovim da ni on kriv mi pa tudi ni.

Zalivna masa je pa iz gume ne pa iz smole tako da v kolikor je regulator kaput ga bom verjetno probal razkopat,če druga ne iz firbca Smile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 03, 2011 8:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali ima regulator 3 izmenične vhode in ven + in -?
Če je tako, potem na ebayu kupi regulator od honde VTR za 20$ in ti bo delalo enako, kot original. Morda bi delal tudi na dve fazi, kaj vem.....

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matjaž
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Feb 2008 16:37
Prispevkov: 57
Aktiv.: 0.27
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 04, 2011 9:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da regulator ima 3 izmenične vhode in en + DC izhod,masa je pa preko ohišja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kopron
Član
Član



Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29
Prispevkov: 172
Aktiv.: 0.76
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 04, 2011 9:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glavna sijalka, za dolgo in kratko luč je premočna. Preveri kako močna je bila originalna.
_________________
Lep pozdrav Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group