 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mucek4 Član


Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52 Prispevkov: 2952 Aktiv.: 12.45 Kraj: Tržič - Mesto med gorami
|
Objavljeno: Pet Okt 26, 2007 9:06 am Naslov sporočila: AvtoPlin |
|
|
Pozdravljeni,
zanima me montaža plina v avto, pa me zanima vaše mnenje (kju, ali sploh, izkušnje, alternative). Avto je Baleno 2000, poraba okrog 9, delam pa na Verovškovi v Ljubljani, ker je tudi ena izmed črpalk.
Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.89 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Okt 26, 2007 11:21 am Naslov sporočila: |
|
|
Tomaž,
Sodelavec ima montiran plin v Astri. Vem, da so mu montirali nekje na jugu - mislim, da v Srbiji. (bilo je znatno ceneje kot pri nas) Za več informacij se bi moral obrniti na njega. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pet Okt 26, 2007 11:38 am Naslov sporočila: |
|
|
V reviji Majstor je bil tudi napisano o montaži pogon na plin in imam naslov servis v Hrvaškem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BLABLABLA Član

Pridružen-a: Pet 28 Sep 2007 20:15 Prispevkov: 11 Aktiv.: 0.05
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.74 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pet Dec 09, 2011 11:41 am Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj let kasneje.
Mene pa znima kje bi lahko dobil več gradiva o inštalaciji avtoplina? Malo sem že googlav samo sem ga najverjetneje napak vprašal in mi zato ni dal pravega odgovora. Hvala že v naprej za nasvete. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.12 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Pet Dec 09, 2011 12:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri onih, ki ga vgrajujejo. Pa menda nisi tolko "brihten", da se boš šel samogradnjo??? _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.81 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Pet Dec 09, 2011 12:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
v bistvu sploh ne moreš ker potem moraš naredit homologacijo , tam pa bodo pogledali ali tisti ki je vgradil ima certifikat za opravljanje takih del _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pet Dec 09, 2011 1:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imam vgrajen plin v svojem avtu (golf IV) že dve leti sedaj.
Izkušnje:
- poceni gorivo
- poraba 0.5-1L večja
- pospešek nekaj % nižji (realno okoli 1s do 100km/h)
Do sedaj še nekih večjih težav nisem imel. Je pa se zgodilo, da je sistem zatajil pri visokih obratih okoli 5000obr/min tako, da sem moral avto ugasniti. Problem v uparjalniku (plin se ni dovolj hitro uparjeval).
Voha se plin, imel sem tudi problem s tesnenjem, takrat se je plin vohal tudi v kabini, vendar ni bilo neke ogroženosti. Treba je bilo zamenjati oz. preveriti vse spoje.
Drugače pa ja, sem dokaj zadovoljen, še posebej, ko za poln rezervoar plačam 35EUR. Rezervoar je 60L pri čemer se izprazni le 3/4. Praktično naredim z enim rezervoarjem 100km manj kot pri bencin pri čemer se bencinski izprazni do konca 55-60L, plinski pa do 51L do sedaj največ.
Samogradnja je težko izvedljiva zaradi homologacije.
Pri tehničnem glede emisij ni bistvenih razlik (merjeno). Meri se na privzeto gorivo (bencin). _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Pet Dec 09, 2011 1:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Izkušnje:
- prevoženih 75.000 km na plin
- zaradi nepravilno nastavljenega plinskega računalnika motor ugaša v prostem teku (ne znajo porihtat na Plineks servisu) - nevarnost pri zavijanju, zaviranju...
- poraba 20% višja
- ista moč
- cca. 30% cenejša vožnja _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.74 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pet Dec 09, 2011 2:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
SimonS je napisal/a: |
Pri onih, ki ga vgrajujejo. Pa menda nisi tolko "brihten", da se boš šel samogradnjo??? |
Ne. Zanima me predvsem to s čim zmenjajo uplinjač oz. ali le tega modificirajo, ker pa nekateri pišete da je zadeva računalniško krmiljena je potem vplinjač odstranjen.
Saj za začetek mi zadostuje kakšna kvalitetna shema namesto 1000 besed.
lucca brassi je napisal/a: |
v bistvu sploh ne moreš ker potem moraš naredit homologacijo , tam pa bodo pogledali ali tisti ki je vgradil ima certifikat za opravljanje takih del |
Ne verjamem da imajo vsa podjetja, kar v računici zajeto testiranje in homologacijo. Polek tega dvomim v njihovo strokovnost oz. njihove „vajence”.
PS: zdaj sem po vašem pisanju že dlje. Torej v originalu naj bi se temu s kratico reklo LPG.
Nazadnje urejal/a kobranka Ned Dec 11, 2011 2:11 pm; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Pet Dec 09, 2011 2:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Načeloma se plin vgrajuje v novejše motorje z bencinskimi injektorji. Žice do injektorjev se prekinejo in peljejo na plinski računalnik. V sesalni kolektor se nato izvrtajo luknje (ali luknja, odvisno od izvedbe) ter se vanje spelje cevi iz plinskih injektorjev, ki se jih montira nekam v bližino.
Na cev za hladilno tekočino, ki pride iz bloka motorja, se doda T-komad, od koder se nato spelje cev do plinskega uparjalnika in nazaj nekam. To je mislim da glavno, kar je sprememb na motorju. _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Pet Dec 09, 2011 2:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozna kdo tole firmo? Baje da je tušev mirko njihov poslovni angel in baje da imajo najboljši plinski sistem... Slučajno kdo vozi z njihovim sistemom? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pet Dec 09, 2011 3:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imam cca 50oookm prevoženih na LPG.
Dela od montaže do tega trenutka BP.
Vmes sem moral zamenjati samo 1 komplet filtrov in 1 NTC termočlen.
Poraba je višja za cca 8-20% (razlika poleti / pozimi).
Koliko prišparaš ... ocenjujem od 20-40% denarja za gorivo.
Predvsem je poraba PLGja odvisna od injektorjev in podobno (pritisk...) sam upada moči ne čutim, če je je v rangu do 10%.
LPG so mi montirali v Srbiji, proizvajalec je polski in ima na www objavljeno tudi montažni načrt če je zanimanje bom prilepil povezavo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Dec 09, 2011 5:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
[quote="qwertz"]Pozna kdo [url=http://www.g-1.si/]tole firmo[/url]? Baje da je tušev mirko njihov poslovni angel in baje da imajo najboljši plinski sistem... Slučajno kdo vozi z njihovim sistemom?[/quote]
Jaz imam njihovo plinsko napeljavo. Uredili so mi tudi vse papirje, tako da sem na TP samo dal vpisati v homologacijo plinsko napravo. Še ena prednost, ki jo vidim je, da ima ta reč 7 let garancije.
Po 60 000 km+ prevoženih, lahko zapišem, da sem zadovoljen.
Do sedaj niti ene okvare.
Sistem se mi je izplačal po prevoženih 40 kkm.
Poraba plina je 10l/100 km, bencina pa 8,4l/100, kar znese ~ 3,6€ razlike.
Kar se tiče motornega olja je tudi res. Mehanik mi je na rednem servisu menjal olje. Kapitalno vprašanje je bilo, zakaj olje menjam po nekaj 1000 km?
Tudi nekakšen test zmogljivosti sem naredil.
Verjetno vsi poznate klanec od cestninske postaje Divača proti Nanosu. Po mojem je to kar lep kos precej enakomernega klanca.
Pri hitrosti 140 km/h in v 5 prestavi mi je avto s pogonom na TNP počasi komaj opazno začel izgubljati hitrost, ko sem preklopil na bencin pa je počasi, komaj opazno začel pospeševati. A ja pedal za plin pa pohojen do konca. To sem ponovil 2x. Prvi del 1x na TNP drugič pa 1. del na bencin. Obakrat enako obnašanje.
Če koga še kaj zanima? Naj vpraša.
Še slabost: Ko zmanjka TNP (to si lahko privoščimo, ker gre dalje na bencin) prižge rumeno opozorilno lučko "motor". Napaka je po dekodiranju:"Missfire". Na srečo po daljši pavzi izgine. Je zoprno vozit s kakšnim opozorilom. A ne?
PS. Nisem proizvajalec, in ne delam reklame za omenjeno firmo. Napisal sem samo svoja opažanja. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazadnje urejal/a bojans Pet Dec 09, 2011 7:34 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.99
|
Objavljeno: Pet Dec 09, 2011 5:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zelo fajn bi bilo pomeriti lambdo ob takih trenutkih.
Ker ECU pri polnem gasu ne dela v zaprtem sistemu z lambdo ampak gleda v mapo, kako krmilit ventile, posledično bi znali biti odprti premalo časa |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|