www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Enofazni Elektromotor

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
hvalec93
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 03 Sep 2010 16:32
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.02

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 03, 2010 6:10 pm    Naslov sporočila:  Enofazni Elektromotor Odgovori s citatom

doma imam motor (elektrokovina), motorju je bila razdrta priključna vezava!
zato bi rabil pomoč za priklop!
iz jedra motorja je speljanih 6 žic (3 pari med katerimi so različne upornosti), motor ima en kondenzator!

če potrebijete še kakšne podatke in slike sporočite



motor.png
 Opis:
točno tako si sledijo žice in motorja
 Velikost datoteke:  15.7 KB
 Pogledana:  2 krat

motor.png


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
pet007
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Avg 2010 14:26
Prispevkov: 19
Aktiv.: 0.11
Kraj: M. Sobota

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 06, 2010 2:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne glede na to, da je kondenzator poleg motorja, gre lahko za 3-f motor, ki je prevezan na 1-f. Lahko pa ima motor glavno in pomožno navitje ter centrifugalno stikalo za izklop dodatnega kondenzatorja po zagonu.

Mogoče bi bilo uporabno pripeti sliko ploščice s podatki.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
hvalec93
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 03 Sep 2010 16:32
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.02

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 06, 2010 4:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sem tudi jas pomislo da gre za 3-f motor samo podatki na ploščici pa pravijo svoje......


S1053618.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  4.65 MB
 Pogledana:  24 krat

S1053618.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
kastaneda
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18
Prispevkov: 458
Aktiv.: 2.60

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 06, 2010 4:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ESK-enofazni motor s centrifugalno sklopko
_________________
LP
Srečko
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
hvalec93
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 03 Sep 2010 16:32
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.02

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 07, 2010 4:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

aha !! in kako bi izgledala priključna shema??
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 11.72
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 07, 2010 9:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Daj sliko odprte priključne doze Applause
_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kastaneda
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18
Prispevkov: 458
Aktiv.: 2.60

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 08, 2010 8:59 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Priključna shema bi izgledala tako.
Več informacij pa dobiš tukaj.

_________________
LP
Srečko
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1615
Aktiv.: 8.17
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 28, 2024 2:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole bi bolj spadalo v rubriko "kaj počnem", ampak ker sem slučajno naletel na identičen motor, se mi zdi pravilneje da se tema drži skupaj:

Torej tak motor ima centrifugalno stikalo. Je z zagonskim stikalom in brez trajnega obratovalnega kondenzatorja.
Lastnik pravi, da je na motorju še vse v originalnem stanju. Uporabljal se je na mlinu za žito, s tem da ima podaljšano gred - namreč disk za drobljenje je na ventilatorski strani.

Zakaj mora na previjanje? Zato ker je centrifugalno stikalo privijačeno od znotraj na ležajno kapo z dvema vijakoma. En se je odvil sam od sebe, kjer ga je rotor premetaval po notranjosti, dokler ni kresnil po navitju in prekinil pomožnega navitja. Evil or Very Mad



IMG_20240321_161756.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  917.77 KB
 Pogledana:  2 krat

IMG_20240321_161756.jpg



IMG_20240321_161921.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  450.63 KB
 Pogledana:  5 krat

IMG_20240321_161921.jpg



IMG_20240321_191937.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  351.87 KB
 Pogledana:  1 krat

IMG_20240321_191937.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1336
Aktiv.: 11.96
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 28, 2024 4:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poskusi nekako izbezat ven konca žice, ki sta posledica prekinitve in ju poštukaj, zalakiraš še ostale žice, ki so verjetno tudi malo poškodovane, ... seveda pod pogojem, če poškodba ni prevelika.
Izolacijski lak ti lahko pošljem kakšno malo flaško.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1615
Aktiv.: 8.17
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 29, 2024 8:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bojim se da ni tako enostavno. Našel sem poškodbe na nekaj mestih po celotnem obodu statorja. Tu na sliki se vidijo tri, ostalo pa je še na diametralno nasprotni strani. Seveda čisto pri utorih.

Prvič pa vidim takle debeloslojni lak opečnate barve. Verjetno s kakšnim posebnim namenom?



1711692527186.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.76 MB
 Pogledana:  15 krat

1711692527186.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1336
Aktiv.: 11.96
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 29, 2024 9:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, če je tako blizu statorja, je težko priti zraven, zelo težko ali nemogoče je poštukati žice. Če so žice samo poškodovane in niso prekinjene, se jih samo zalakira in je običajno v redu, da lak zalije med ovoji.

Tak rdeč lak smo uporabljali včasih, se spomnim še iz časov preden je Acroni nastal iz Železarne Jesenice.

.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 68 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group