|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
hvalec93 Neznanec
Pridružen-a: Pet 03 Sep 2010 16:32 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Pet Sep 03, 2010 6:10 pm Naslov sporočila: Enofazni Elektromotor |
|
|
doma imam motor (elektrokovina), motorju je bila razdrta priključna vezava!
zato bi rabil pomoč za priklop!
iz jedra motorja je speljanih 6 žic (3 pari med katerimi so različne upornosti), motor ima en kondenzator!
če potrebijete še kakšne podatke in slike sporočite
Opis: |
točno tako si sledijo žice in motorja |
|
Velikost datoteke: |
15.7 KB |
Pogledana: |
2 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pet007 Član
Pridružen-a: Sre 25 Avg 2010 14:26 Prispevkov: 19 Aktiv.: 0.11 Kraj: M. Sobota
|
Objavljeno: Pon Sep 06, 2010 2:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne glede na to, da je kondenzator poleg motorja, gre lahko za 3-f motor, ki je prevezan na 1-f. Lahko pa ima motor glavno in pomožno navitje ter centrifugalno stikalo za izklop dodatnega kondenzatorja po zagonu.
Mogoče bi bilo uporabno pripeti sliko ploščice s podatki.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hvalec93 Neznanec
Pridružen-a: Pet 03 Sep 2010 16:32 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Pon Sep 06, 2010 4:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
sem tudi jas pomislo da gre za 3-f motor samo podatki na ploščici pa pravijo svoje......
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
4.65 MB |
Pogledana: |
24 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kastaneda Član
Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18 Prispevkov: 458 Aktiv.: 2.60
|
Objavljeno: Pon Sep 06, 2010 4:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
ESK-enofazni motor s centrifugalno sklopko
_________________ LP
Srečko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hvalec93 Neznanec
Pridružen-a: Pet 03 Sep 2010 16:32 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Tor Sep 07, 2010 4:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
aha !! in kako bi izgledala priključna shema??
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
laura Član
Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 11.72 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Tor Sep 07, 2010 9:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Daj sliko odprte priključne doze
_________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kastaneda Član
Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18 Prispevkov: 458 Aktiv.: 2.60
|
Objavljeno: Sre Sep 08, 2010 8:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Priključna shema bi izgledala tako.
Več informacij pa dobiš tukaj.
_________________ LP
Srečko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebaveh Član
Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1615 Aktiv.: 8.16 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Čet Mar 28, 2024 2:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tole bi bolj spadalo v rubriko "kaj počnem", ampak ker sem slučajno naletel na identičen motor, se mi zdi pravilneje da se tema drži skupaj:
Torej tak motor ima centrifugalno stikalo. Je z zagonskim stikalom in brez trajnega obratovalnega kondenzatorja.
Lastnik pravi, da je na motorju še vse v originalnem stanju. Uporabljal se je na mlinu za žito, s tem da ima podaljšano gred - namreč disk za drobljenje je na ventilatorski strani.
Zakaj mora na previjanje? Zato ker je centrifugalno stikalo privijačeno od znotraj na ležajno kapo z dvema vijakoma. En se je odvil sam od sebe, kjer ga je rotor premetaval po notranjosti, dokler ni kresnil po navitju in prekinil pomožnega navitja.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
917.77 KB |
Pogledana: |
2 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
450.63 KB |
Pogledana: |
5 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
351.87 KB |
Pogledana: |
1 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
v.j. Član
Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1336 Aktiv.: 11.95 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Čet Mar 28, 2024 4:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poskusi nekako izbezat ven konca žice, ki sta posledica prekinitve in ju poštukaj, zalakiraš še ostale žice, ki so verjetno tudi malo poškodovane, ... seveda pod pogojem, če poškodba ni prevelika.
Izolacijski lak ti lahko pošljem kakšno malo flaško.
_________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebaveh Član
Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1615 Aktiv.: 8.16 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Pet Mar 29, 2024 8:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Bojim se da ni tako enostavno. Našel sem poškodbe na nekaj mestih po celotnem obodu statorja. Tu na sliki se vidijo tri, ostalo pa je še na diametralno nasprotni strani. Seveda čisto pri utorih.
Prvič pa vidim takle debeloslojni lak opečnate barve. Verjetno s kakšnim posebnim namenom?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.76 MB |
Pogledana: |
15 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
v.j. Član
Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1336 Aktiv.: 11.95 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Pet Mar 29, 2024 9:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja, če je tako blizu statorja, je težko priti zraven, zelo težko ali nemogoče je poštukati žice. Če so žice samo poškodovane in niso prekinjene, se jih samo zalakira in je običajno v redu, da lak zalije med ovoji.
Tak rdeč lak smo uporabljali včasih, se spomnim še iz časov preden je Acroni nastal iz Železarne Jesenice.
.
_________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|