 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.88 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Nov 29, 2011 3:59 pm Naslov sporočila: Servis vozil v tujini se izplača? |
|
|
Opažam, da so so naši serviserji postali sila oderuški. Včeraj sem za Swifta (3.servis) plačal skoraj 140€. Pravzaprav sem se dogovoril za "mali servis" -le olje in filter. Vozilo ima prevoženih ca 30k (komaj za 2.servis, ki je bil narejen lani). V zimskem je večinoma v garaži. Uporabljam drugo vozilo.
Nekoč se je precej ljudi odločalo za servis vozil čez mejo(Avstrija), pred vsem zaradi bolj opremljenih servisov. Ima kdo informacije kake so cene servisnih storitev čez mejo. Slišal sem, da je sila ugodno servisirat vozila na hravašekem. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Nov 29, 2011 5:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za take majhne stvari, kot je menjava olja in oljnega filtra, je najbolje, če narediš sam.
Vsaj veš ali si stočil ven vse staro olje in koliko novega in katero si nali in če je oljni filter menjan ali samo obrisan s cunjo, kot je prepogosta praksa na servisih.
Splača se tudi, če moraš kupiti malo boljši ključ za oljni filter. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.88 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Nov 29, 2011 5:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Azrael je napisal/a: |
Za take majhne stvari, kot je menjava olja in oljnega filtra, je najbolje, če narediš sam.
Vsaj veš ali si stočil ven vse staro olje in koliko novega in katero si nali in če je oljni filter menjan ali samo obrisan s cunjo, kot je prepogosta praksa na servisih.
Splača se tudi, če moraš kupiti malo boljši ključ za oljni filter. |
Se strinjam. Nadaljne servise bom itak delal sam. Tudi sedaj sem jih. Pri novem vozilu si primoran narediti dva ali tri na servisu zaradi garancije. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tretjic Član

Pridružen-a: Čet 24 Sep 2009 1:19 Prispevkov: 438 Aktiv.: 2.28 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Tor Nov 29, 2011 5:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem, kakšne so cene servisov v Avstriji, ampak vem, da nekateri Avstrijski uradni servisi vozijo avte z avtovleko na popravilo na uradni servis v Slovenijo... (in to na Vrhniko, ker so njihove ure predrage). Tako nekako dvomim, da je ura servisa v Avstriji cenejša, kot v Sloveniji.
Verjetno bo tvoja teorija držala, če poizkusiš na Hrvaškem ali v Srbiji, Bolgariji... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Tor Nov 29, 2011 7:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Septembra sem imel velik servis, audi a4, tdi. Beri, servis vreden okoli 900€. Sem se pozanimal na porsche Maribor in pa porsche v Lipnici in je bila cena skoraj identična. potem pa sem se še pozanimal na Ptuju (tudi pooblaščen serviser), kjer so bili skoraj za 150€ cenejši. Tako, da me avstrijsci niso prepričali.
Problem je, da si namislijo postavke, za katere nihče ne ve kaj so (porsche Maribor). Je treba zelo paziti kaj ti hočejo prodati poleg. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.11 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Tor Nov 29, 2011 7:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem za veliki servis Alfe peljal v Italijo. Cena je bila občutno nižja (na račun nadomestnih delov. Ura pa je bila tam neklje kot pri nas) _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Nov 29, 2011 10:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Predvsem je težko dobiti serviserja, kateremu lahko zaupaš. Spomnite se. "dobre elektronke je vzel ven in skabe namestil". Je bilo v starih časih. Serviserji pa . Oljni filter stane par €, olje koga ispustiš na karterju steče. Resni serviser se ne bo šel "zajeb...t" s čiščenjem oljnega filtra. V tem času ima že novega vgrajenega.
Meni je nekaj "ružilo" v motorju. Nazaj na servis po 8000 km. Popravilo je bilo brezplačno. Pa NISEM REKEL REKLAMACIJA! Je sam serviser priznal reklamacijo, jaz pa . Zato vem, kam vozim na servis svoj avto! Komu in zakaj. Več kot 15 let.
Kdo vam je "ugotovil", da vam lučka v pepelniku ne sveti? On je! Pri rednem servisu! Če je preveril tudi to, je verjetno "A NE?" preveril tudi ostale bolj važne sklope.
Vsekakor je prvo zaupanje med strankama. Če tega ni posel trpi.
Ker pa smo iz bivše YU, in je zgleda še vedno glavi zakon "Kako sam ga smo prešao!" Boh nam pomagaj! _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.74 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Tor Nov 29, 2011 11:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Silvo je napisal/a: |
Azrael je napisal/a: |
Za take majhne stvari, kot je menjava olja in oljnega filtra, je najbolje, če narediš sam.
Vsaj veš ali si stočil ven vse staro olje in koliko novega in katero si nali in če je oljni filter menjan ali samo obrisan s cunjo, kot je prepogosta praksa na servisih.
Splača se tudi, če moraš kupiti malo boljši ključ za oljni filter. |
Se strinjam. Nadaljne servise bom itak delal sam. Tudi sedaj sem jih. Pri novem vozilu si primoran narediti dva ali tri na servisu zaradi garancije. |
Aha sem že mislil svetovati, da si poišči drugega lokalnega mehanika ampak, ker vidim da je uradni serviser nimaš dosti izbire. Neuradni servis ti bo zaračunal pol manj ampak je še zmeraj na niviju če gledam skozi ceno celo bistveno boljši. Dve hibi sta pri teh serviserjih čakati moraš v vrsti ker imajo včasih zabasano ter so multipraktiki, se pravi ni važna znamka. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.81 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Sre Nov 30, 2011 8:37 am Naslov sporočila: |
|
|
Lokalni serviser pa potem pelje na uradni servis ker mu njegov računalnik ne zna prebrati napak , in potem plačaš skoraj dvojno (renault )
ve kdo mogoče kakšn a je razlika med servisnim OBD II računalnikom in boljšim testerjem ? _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.04 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sre Nov 30, 2011 8:47 am Naslov sporočila: |
|
|
OBD omogoča zadeve, specificirane v OBD standardu (diagnostika, brisanje napak), računalnik proizvajalca pa omogoča tudi "globji" dostop do parametrov in nastavitev.
Lp, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
Objavljeno: Sre Nov 30, 2011 9:00 am Naslov sporočila: |
|
|
kot je že nekdo napisal: če se gre za nov avto, je pač treba peljati na uradni servis, da ti garancija velja.
Po izteku tega pa jaz grem na zaupanje, na dober glas. Tako na pamet bi priporočil kakšnega "odpadnika", ki je prej delal na uradnem servisu za določeno znamko vozil, sedaj pa je s.p. za isto znamko in mogoče še kakšno zraven, ne pa da zna ali "zna" popraviti vse po vrsti, od samokolnic do boing 747, ker že iz elektro prakse vemo, da ima vsaka naprava ali proizvajalec neke svoje finte, ki jih je za uspešno odpravo okvare dobro vedeti.
O opremljenosti servisa: katro sem peljal na uradni Renault servis za nastavitev vžiga z najmodernejšimi aparaturami, ki jih uradni Renault servis premore. Po nekaj kilometrih sem se z računalniško nastavljenim vžigom še komaj peljal, tako je mašina kašljala. Nekako sem se privlekel do serviserja, ki mi je popravljal že fičota (brez neke hude opreme, imel pa je znanje, izkušnje in talent) da je katro spet spravil v vozno stanje.
Torej vrhunska oprema servisa: da, ampak le če jo kdo zna uporabljati. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ticla Član


Pridružen-a: Sob 15 Dec 2007 22:52 Prispevkov: 440 Aktiv.: 2.06 Kraj: Župečja vas
|
Objavljeno: Sre Nov 30, 2011 10:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne samo gledati na ceno ure, važna je cena materiala, ki ga na servisu zaračunajo.
Ravno pred kratkim, ko mi je polosovina šla, sem avto peljal na uradni servis. Res da je ura dela bila dražja kot pri neuradnem (razlika za 4 €), samo sem ceneje prišel skozi z materialom. Na neuradnem je liter olja za menjalnike bil 17 €, na uradnem pa isto olje 10 €. Rabil sem 2 litra, dela pa je bilo za 1 uro.
Pa preden sem ga peljal na servis sem se pozanimal za ceno. Za to vem. _________________ Moja delavnica ni razmetana, je samo taktično urejena. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tretjic Član

Pridružen-a: Čet 24 Sep 2009 1:19 Prispevkov: 438 Aktiv.: 2.28 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Sre Nov 30, 2011 12:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem menjal kose ne enem kolesu, čez 2 meseca so mi na uradnem servisu (Peugeot) menjali še na drugem, ker sam nisem imel časa, pa še del je bil za menjat, za katerega nimam orodja. Za kose so mi zaračunali skoraj 2x ceno, kot sem jo jaz plačal v avtotrgovini. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Nov 30, 2011 3:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
tretjic je napisal/a: |
Jaz sem menjal kose ne enem kolesu, čez 2 meseca so mi na uradnem servisu (Peugeot) menjali še na drugem, ker sam nisem imel časa, pa še del je bil za menjat, za katerega nimam orodja. Za kose so mi zaračunali skoraj 2x ceno, kot sem jo jaz plačal v avtotrgovini. |
Cenovno/kvalitetna lestvica:
1. originalno vgrajeni deli,
2. originalni rezervni deli,
3. neoriginalni rezervni deli.
 _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sre Nov 30, 2011 3:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Originalni rezervni deli se ločijo na dve podskupini:
1. Tisti z napisom originalni rezervni del, običajno so dražji (ne vedno!) in
2. Identični deli, narejeni v isti tovarni, samo imajo kodo te tovarne in ne proizvajalca avtomobila.
Ležaje (npr SKF), senzorje (Lucas), hladilnike (Valeo), alternatorje in štarterje (Iskra) ter še mnogo drugih avtomobilskih delov izdelujejo tovarne, ki jim izdelava določene komponente prvenstvena dejavnost. In te tovarne svoje izdelke prodajajo sestavljalcem avtomobilov.
In potem te dele lahko kupiš v dolgočasni OEM embalaži resničnega proizvajalca ali z bleščečim napisom originalni rezervni del na lepi embalaži. Rezervni del pa je enak, razlika je samo v izgledu pakiranja in pogosto tudi ceni. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|