Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zamot1 Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11 Prispevkov: 148 Aktiv.: 0.67
|
Objavljeno: Sob Feb 11, 2012 7:12 pm Naslov sporočila: Motor/generator |
|
|
Kako se da "pomeriti" kdaj asinhronski 3 fazni motor deluje kot generator?
LP Zamot
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
spužva Član

Pridružen-a: Sob 14 Jul 2007 10:03 Prispevkov: 55 Aktiv.: 0.25
|
Objavljeno: Sob Feb 11, 2012 7:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na hitro: ko ga zavrtiš čez nazivne vrtljaje, seveda priklopljenega na omrežje preide v generatorski režim.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zamot1 Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11 Prispevkov: 148 Aktiv.: 0.67
|
Objavljeno: Sob Feb 11, 2012 7:35 pm Naslov sporočila: ? |
|
|
To mi je nekako jasno, kakšno vlogo pri tem igara slip in kako se to odraža na toku!
Ali je že kdo delal kake meritve na to temo!
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MitjaN Član

Pridružen-a: Sre 17 Avg 2011 15:40 Prispevkov: 91 Aktiv.: 0.54 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Feb 11, 2012 8:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Živijo,
če smo malce bolj natančni v primeru ko je stroj priključen na omrežje, je le ta v generatorskemu načinu delovanja, ko se vrti nad sinhronsko hitrostjo (3000, 1500, 1000, ... rpm odvisno od števila polovih parov).
Kar se pa tokov tiče: jalova komponenta toka se ne bo spremenila, saj magneti stroj, delovna komponenta pa bo spremenila predznak.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.25 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sob Feb 11, 2012 9:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Slika pove več kot 1000 besed:
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
400 % ((x%35)+(35%x)).gif |
Velikost datoteke: |
16.77 KB |
Downloadano: |
66 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zamot1 Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11 Prispevkov: 148 Aktiv.: 0.67
|
Objavljeno: Sob Feb 11, 2012 9:38 pm Naslov sporočila: ? |
|
|
Gospodje, sem čisto direktno vprašal kako se da to pomerit, vse ostalo je teorija.
Slike si ne morem ogledat? Premalo aktiven!
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.37 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Sob Feb 11, 2012 10:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Čisto konkretno vzameš enofazni števec delovne energije in mu priključiš tokovno vejo zaporedno s priključkom ene faze, napetostno vejo pa med to isto fazo in nulo.
Če se števec vrti naprej, je to motorski režim, če se nazaj pa generatorski.
_________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.25 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sob Feb 11, 2012 11:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pod pogojem, da je prav zvezano in se uporabi števec z blokado, števec miruje, ko stroj preide v generatorski režim.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Mirko Član

Pridružen-a: Ned 03 Feb 2008 16:03 Prispevkov: 210 Aktiv.: 0.99
|
Objavljeno: Sob Feb 11, 2012 11:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vzemi Ampermeter,ki ima na sredini >0<,lahko oa tudi z digitalnim Ampermetroom bo pokazal tudi količino.L.P.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.25 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sob Feb 11, 2012 11:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Težko bo šlo na tak način, saj nima motor na istosmerni tok.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zamot1 Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11 Prispevkov: 148 Aktiv.: 0.67
|
Objavljeno: Ned Feb 12, 2012 8:16 am Naslov sporočila: Kaj drugega. |
|
|
Neki malega se že spoznam na motorje samo teli predlogi mi nekako ne "potegnejo". Sprašujem zato da ne začnem odkrivat tople vode in ne prebiram gore snovi s tega področja.
Zakaj me to zanima: pri elektro pogonih vozil bi to prišlo še kako prav pri načrtovanju driverjev za elektro motorje?
LP Zamot
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 16.01
|
Objavljeno: Ned Feb 12, 2012 11:37 am Naslov sporočila: |
|
|
Malo poguglaj preden toplo vodo odkriješ
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zamot1 Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11 Prispevkov: 148 Aktiv.: 0.67
|
Objavljeno: Ned Feb 12, 2012 5:09 pm Naslov sporočila: 3x3=8 |
|
|
Bom poguglu da vidim če sem spraševal po tem koliko je 3x3.
Hvala za take odgovore!
LP zamot
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.75 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Ned Feb 12, 2012 7:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meri dejanske vrtljaje motorja in jih primerjaj s tem, kar je napisano na ploščici motorja. Če bodo višji, je generator, če bodo enaki, je idle, če bodo nižji, je obremenjen. Samo razmišljam, prakse nimam. Azrael lahko to verjetno potrdi ali zavrne..
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.37 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Ned Feb 12, 2012 7:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če boš z asinhronskim motorjem gnal vozilo, je najenostavneje da poleg motorja, ki ima v trikotu medfazno napetost 230V kupiš še ustrezno močan frekvenčni pretvornik in mu na DC link priključiš 300V akumulator.
Direkten odgovor na tvoje osnovno vprašanje pa je tole:
V DC tokokrog vežeš (DC) A-meter. Če teče tok v akumulator, deluje motor v generatorskem režimu.
Iz tvojih prejšnjih postov sklepam, da te teorija, ki stoji za tem, ne zanima.
_________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|