www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Motor/generator
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
zamot1
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11
Prispevkov: 148
Aktiv.: 0.67

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 11, 2012 7:12 pm    Naslov sporočila:  Motor/generator Odgovori s citatom

Kako se da "pomeriti" kdaj asinhronski 3 fazni motor deluje kot generator? Confused
LP Zamot
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
spužva
Član
Član



Pridružen-a: Sob 14 Jul 2007 10:03
Prispevkov: 55
Aktiv.: 0.25

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 11, 2012 7:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na hitro: ko ga zavrtiš čez nazivne vrtljaje, seveda priklopljenega na omrežje preide v generatorski režim.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zamot1
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11
Prispevkov: 148
Aktiv.: 0.67

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 11, 2012 7:35 pm    Naslov sporočila:  ? Odgovori s citatom

To mi je nekako jasno, kakšno vlogo pri tem igara slip in kako se to odraža na toku! Confused
Ali je že kdo delal kake meritve na to temo!
LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MitjaN
Član
Član



Pridružen-a: Sre 17 Avg 2011 15:40
Prispevkov: 91
Aktiv.: 0.54
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 11, 2012 8:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Živijo,

če smo malce bolj natančni v primeru ko je stroj priključen na omrežje, je le ta v generatorskemu načinu delovanja, ko se vrti nad sinhronsko hitrostjo (3000, 1500, 1000, ... rpm odvisno od števila polovih parov).

Kar se pa tokov tiče: jalova komponenta toka se ne bo spremenila, saj magneti stroj, delovna komponenta pa bo spremenila predznak.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.25
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 11, 2012 9:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Slika pove več kot 1000 besed:


400 % ((x%35)+(35%x)).gif
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  400 % ((x%35)+(35%x)).gif
 Velikost datoteke:  16.77 KB
 Downloadano:  66 krat

Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zamot1
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11
Prispevkov: 148
Aktiv.: 0.67

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 11, 2012 9:38 pm    Naslov sporočila:  ? Odgovori s citatom

Gospodje, sem čisto direktno vprašal kako se da to pomerit, vse ostalo je teorija.
Slike si ne morem ogledat? Premalo aktiven!
LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1392
Aktiv.: 7.37
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 11, 2012 10:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čisto konkretno vzameš enofazni števec delovne energije in mu priključiš tokovno vejo zaporedno s priključkom ene faze, napetostno vejo pa med to isto fazo in nulo.
Če se števec vrti naprej, je to motorski režim, če se nazaj pa generatorski.

_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.25
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 11, 2012 11:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pod pogojem, da je prav zvezano in se uporabi števec z blokado, števec miruje, ko stroj preide v generatorski režim.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mirko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 03 Feb 2008 16:03
Prispevkov: 210
Aktiv.: 0.99

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 11, 2012 11:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vzemi Ampermeter,ki ima na sredini >0<,lahko oa tudi z digitalnim Ampermetroom bo pokazal tudi količino.L.P.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.25
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 11, 2012 11:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Težko bo šlo na tak način, saj nima motor na istosmerni tok.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zamot1
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11
Prispevkov: 148
Aktiv.: 0.67

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 12, 2012 8:16 am    Naslov sporočila:  Kaj drugega. Odgovori s citatom

Neki malega se že spoznam na motorje samo teli predlogi mi nekako ne "potegnejo". Sprašujem zato da ne začnem odkrivat tople vode in ne prebiram gore snovi s tega področja.
Zakaj me to zanima: pri elektro pogonih vozil bi to prišlo še kako prav pri načrtovanju driverjev za elektro motorje?
LP Zamot
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 16.01

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 12, 2012 11:37 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Malo poguglaj preden toplo vodo odkriješ
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zamot1
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11
Prispevkov: 148
Aktiv.: 0.67

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 12, 2012 5:09 pm    Naslov sporočila:  3x3=8 Odgovori s citatom

Bom poguglu da vidim če sem spraševal po tem koliko je 3x3. Anxious
Hvala za take odgovore!
LP zamot
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.75
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 12, 2012 7:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Meri dejanske vrtljaje motorja in jih primerjaj s tem, kar je napisano na ploščici motorja. Če bodo višji, je generator, če bodo enaki, je idle, če bodo nižji, je obremenjen. Samo razmišljam, prakse nimam. Azrael lahko to verjetno potrdi ali zavrne..
_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1392
Aktiv.: 7.37
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 12, 2012 7:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če boš z asinhronskim motorjem gnal vozilo, je najenostavneje da poleg motorja, ki ima v trikotu medfazno napetost 230V kupiš še ustrezno močan frekvenčni pretvornik in mu na DC link priključiš 300V akumulator.

Direkten odgovor na tvoje osnovno vprašanje pa je tole:
V DC tokokrog vežeš (DC) A-meter. Če teče tok v akumulator, deluje motor v generatorskem režimu.

Iz tvojih prejšnjih postov sklepam, da te teorija, ki stoji za tem, ne zanima.

_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 486 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group