www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

imt 539 elektrika
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
zupi.mitja
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 13 Jan 2011 22:25
Prispevkov: 2
Aktiv.: 0.01
Kraj: karteljevo

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 13, 2011 10:32 pm    Naslov sporočila:  imt 539 elektrika Odgovori s citatom

lep pozdrav imam težave z elektriko pri imt 539 ali ima kdo kšno elektro shemo
hvala


- tem se ne podvaja
- v naslovu mora pisati kaj smiselnega
- vprašanje se postavi v pravi oddelek
Aly.

_________________
zupi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
poule
Član
Član



Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53
Prispevkov: 813
Aktiv.: 3.62
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 14, 2011 7:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=17196&highlight=imt+539
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 25, 2011 7:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bom tukaj vprašal.

Ali je kdo že meril "mirovni" tok iz akumulatorja pri ugasnjenem traktorju in (najverjetneje) ugasnjenih vseh porabnikih? Jaz sem nameril 25mA, pa me zanima, če ni to malce veliko? Glede na to, da gre za star traktor- Tomo Vinkovič varianta, katerega edina elektronika sta regulator polnenja akuja in avtomat utripalk..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
poule
Član
Član



Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53
Prispevkov: 813
Aktiv.: 3.62
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 25, 2011 7:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri TV-ju ne bi smelo biti nič. Poglej, da ni kak radio ali ura v kabini. A "drugače" ti inštrument kaže tudi 0? Pri raznih cenejših tokovnih kleščah je 25mA že sama napaka meritve. Drugače pa postopoma odklaplaj varovalke, in boš videl kdaj ti tok pade na 0.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 25, 2011 1:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Very Happy Tukaj gre za zglobni traktor, ki tudi kabine nima, kaj šele radio ali uro. Tudi meni bi bilo jasno, če tok nebi tekel ali bi bil 0. Jaz sem mislil bolj na to, če je kaj "uhajanja" toka možno nazaj v regulator, oz navitje generatorja Think Če to ne sme biti, je lahko regulator fuč. To bi rad ugotovil Think

Meril pa sem kar z univerzalcem, ki sem ga vključil v tokokrog. Take male tokove s kleščami niti slučajno ne moreš zanesljivo meriti.

Do sedaj sem že provizorično popravil na pol razsuto ter korodirano ključavnico (bo še zamenjana z dobro) in se je stanje malce popravilo, danes moram pa ugotoviti še, kam gre teh 25mA.

Think Saj pri praznenju s 25mA bi recimo 50Ah aku moral zdržati skoraj 3 mesece, ampak če ga ne sme nič prazniti, potem pa to še vedno ni v redu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
yacksy
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Nov 2009 8:27
Prispevkov: 499
Aktiv.: 2.63
Kraj: Okolica Šmarjeških toplic

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 1:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem ravno zadnjič pomeril mirovni tok pri IMT 539, kateremu se počasi poslavlja akumulator, pa je bil tok gladko 0. Tok sem meril tako, da sem A-meter vezal med + klemo akumulatorja in klemo + kabla.
_________________
[slovenščina je zame španska vas] happens.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 5:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko je tudi nabralo dovolj umazanije v alternatorju, da teče tak tok.

Mislim, da bo najbolje, če z odklapljanjem naprav ugotoviš katera naprava vleče teh 25mA in potem rešuješ naprej.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JanezM
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Avg 2010 21:31
Prispevkov: 100
Aktiv.: 0.55
Kraj: Ivančna

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 14, 2011 8:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdrav!

Pri traktorju IMT 539 gori signalna lučka za delovanje alternatorja. Preveril sem napetost na akumulatorju in je cca 12,4 V pri ugasnjenem in delujočem traktorju, torej alternator ne polni akumulatorja. Napetost se čisto nič ne spremeni glede na dodajanje plina (obratov) Alternator ima regulator ISKRA AER 1505 14V, nevem pa kako naj preverim ali je vredu ali ne. Nevem tudi kako ugotoviti če so diodne plošče vredu. Diodnih plošč tudi ni možno dobiti ven, verjetno je potrebno vse žice odlotati prej... Regulator sem vzel ven, krtačke na njem so videti vredu, imajo še nekaj (mesa) edino kar je je to da je ena malo krajša kot druga.
Meril sem še napetost na sponkah alternatorja B+ (akumulator) in D+ (kontaktna lučka) napetost se je spreminjala glede na dodajanje plina tudi preko 10 V.
Ali je potem možno da regulator dela in so zanič diode?
Np hvala za odgovore in kakšne namige že v naprej:-)
Janez
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bory
Član
Član



Pridružen-a: Sre 17 Dec 2008 14:43
Prispevkov: 15
Aktiv.: 0.07
Kraj: Dobje

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 14, 2011 8:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ko daš kontakt na ključavnici ti zasveti lučka za akumulator?
_________________
Vseh čarov čar je .......ElEkTrIčAr
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JanezM
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Avg 2010 21:31
Prispevkov: 100
Aktiv.: 0.55
Kraj: Ivančna

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 14, 2011 9:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja ko dam kontakt lučka zasveti in potem skos sveti tudi ko traktor deluje (ker očitno na sponki alternatorja D+ ne pride do nikakršnega potenciala), lučka niti malo ne žmanjša svetilnosti glede na dodajanje plina.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 14, 2011 10:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

-Preveri jermen, ampak mislim da to ni problem.
-Nato preveri vse stike - sploh direktno žico B+ od alternatorja do akumulatorja.
-Preglej tudi drsne obroče ko snameš regulator. Na njih ne smejo biti žlebovi.
-Če so krtačke krajše od cca. 5 mm, je regulator za zamenjat.
-Izpravnost diod se da videti z osciloskopom, ko opazuješ napetost na B+.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JanezM
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Avg 2010 21:31
Prispevkov: 100
Aktiv.: 0.55
Kraj: Ivančna

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 14, 2011 10:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jermen je ok:-)
Ja kot sem že povedal o krtačkah, ena je krajša kot druga, in ta krajša mislim da nima 5 mm mesa, je pa sigurno za cca. 2 mm krajša kot druga krtačka. No bom jutri še vse stike pregledal. Še zanima me kakšna približno more bit napetost direktno na sponkah statorskega navitja (tri faze) če merim medfazno?

LP, Janez
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JanezM
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Avg 2010 21:31
Prispevkov: 100
Aktiv.: 0.55
Kraj: Ivančna

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 15, 2011 6:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No danes sem ponovno meril napetosti na alternatorju fergusona.
Preveril sem kontakte in povezave, vse je pravilno. Potem sem meril medfazne napetosti direktno na navitju statorja, izmeril sem samo od 0,7 do 1,5 V izmenične, odvisno od jakosti plina. Napetosti so pa enake med vsemi fazami. Napetost med sponko B+ in D+ je cca 12 V, napetost med sponko D+ in maso pa je cca 0.4 V, vse zopet malo niga glede na jakost plina.

Torej moje sklepanje je sedaj da navitje statorja je vredu, najverjetneje rotor ne dobi vzbujanja, torej je zanič regulator ali kolektor rotorja. Glede na to da so krtačke na regulatorju še zelo dobre (cca 8 mm) tudi obrabljene so enakomerno) izločim okvaro kolektorja in sumim samo še na regulator.

Sprašujem če je moje sklepanje pravilno, saj nimam veliko prakse na tem področju.
Toliko da ravno ne kupujem regulatorja tja v tri dni, je cca 20 € pa še dobi se ga ne, ga bo treba naročiti. Regulator je iskra AER1505 14V.

Hvala za odgovore že v naprej, Janez
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 15, 2011 8:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Je kontrolna žarnica v redu in ustrezne moči ?

S kontrolno žarnico, ki ni ustrezne moči (običajno je to 2W), se alternator tudi ne bo zbudil.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JanezM
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Avg 2010 21:31
Prispevkov: 100
Aktiv.: 0.55
Kraj: Ivančna

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 15, 2011 8:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kontrolna žarnica je vredu, nevem sicer kakšne moči je ker jo nisem pogledal ampak traktor je pri hiši cca. 8 let in žarnica ni bila nikoli menjana, alternator pa je deloval do sedaj brezhibno, tako da to tudi lahko izločim. Žarnica ves čas sveti, tako kot sem napisal, na sponki D+ proti masi dobim komaj 0,4 V, zato žarnica sveti ves čas.
Torej ostane regulator ali pa samo navitje rotorja....skratka ne vzbudi se.
LP, Janez
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 1 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group