 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.44 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Sre Avg 26, 2015 11:33 pm Naslov sporočila: SKB NET aplikativno skropucalo |
|
|
SKB je napisal/a: |
S 3. 8. 2015 zaradi zagotavljanja višjega nivoja varnosti uvajamo obvezen vnos dodatnega gesla za vse uporabnike SKB NET-a ob nakazilu oziroma plačilu na račun novega prejemnika. Nov prejemnik je tisti, ki še ni dodan/uvrščen na seznam zaprte liste prejemnikov (osebni seznam predlog za plačila) uporabnika spletne banke. |
Na podlagi citiranega obvestila je v mesecu avgustu SKB banka uvedla dodatno varnostno preverjanje za izvedbo vsakega plačilnega naloga, ki ni na osebnem seznamu predlog za plačila. V grobem to pomeni, da je potrebno za realizacijo vsakega plačilnega naloga (če "invalidnega" osebnega seznama ne uporabljaš) izvesti naslednji postopek: prižiganje identifikacijske kartice, vnos 4 mestne številke PIN, prepis 10 mestne avtorizacijske kode iz zaslona na identifikacijsko kartico, prepis 8 mestne kode iz identifikacijske kartice nazaj v aplikacijo. Postopek, ki zahteva kar nekaj telovadbe na membranski tipkovnici identifikacijske kartice. Logično kontrolo podatkov aplikacija opravi naknadno ... in če se pojavi napaka ... ponavljaš vajo.
Osebni seznam predlog je pa spet zgodba zase. Težave z referencami, ki jih večina prejemnikov mesečno spreminja, teksti namena nakazil, različni zneski za istega prejemnika, ... skratka v obliki, kot je izveden po mojem mnenju povsem neuporaben privesek aplikacije. Ob vsem skupaj pa tole opravičujejo z direktivo EU, ki je očitno niti tolmačiti ne znajo.
Zanima me, kako imajo tole rešene ostale banke? V primeru, da je na katerikoli banki tole rešeno na uporaben način grem jutri odpirat račun.
Lp, Frenki
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DusanK Član


Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46 Prispevkov: 1970 Aktiv.: 12.89 Kraj: Medvode - med vodami
|
Objavljeno: Sre Avg 26, 2015 11:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri NLB Kliku imam to že nekaj časa. Prejel sem številke od 1 do 8 in pod vsako številko neko črko.
Ob vsaki transakciji novemu naslovniku, ki ga še nimam v svoji bazi, zahteva "dodatno geslo" in sicer me vpraša po dveh črkah; npr. vnesi črki, ki sta na poziciji 3 in 7. To se zahteva samo prvič. Ko imaš 1x tega uporabnika v bazi, te ne sprašuje več.
_________________ Največji čar - električar |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
satelitko Član


Pridružen-a: Pon 19 Apr 2004 13:27 Prispevkov: 1777 Aktiv.: 7.51 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Čet Avg 27, 2015 12:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Unicredit ne ve nič o tem. Vsaj zaenkrat.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Branez Moderator


Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7831 Aktiv.: 33.09 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Čet Avg 27, 2015 6:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Pri NKBM je to že celo leto. Uvedli so tudi nasvete preko Skype-a.
Smo naprednejši!
NKBM je napisal/a: |
POMEMBNO OBVESTILO!
Spoštovani, zaradi nedavnih poskusov zlorab bodite pred vstopom v spletno banko pozorni na pravilni spletni naslov. Za vstop vpišite vaše uporabniško ime ter štirimestni PIN in enkratno geslo iz ključka RSA SecurID, enako kot za potrjevanje plačil.
To ne velja za uporabnike, ki imate samo vpogledni dostop - za vstop uporabite uporabniško ime in geslo, enako kot doslej. Hvala za razumevanje!
|
_________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stursc Član

Pridružen-a: Tor 08 Jun 2004 14:29 Prispevkov: 323 Aktiv.: 1.36
|
Objavljeno: Čet Avg 27, 2015 10:34 am Naslov sporočila: |
|
|
DusanK je napisal/a: |
Pri NLB Kliku imam to že nekaj časa. |
Tako, mislim, da je že 4 leta od uvedbe tega načina.
Se mi ne zdi moteče, ker gre za enkraten vnos. Res je pa, da ti ne more na račun vnesti novega plačila brez dodatne kode.
LP, stursc
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.44 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Čet Avg 27, 2015 10:42 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem, če bo 4 leta. Vse skupaj se nanaša na EU direktivo iz decembra 2014. V prilogi nekaj branja na to temo. Vsaka banka si pa očitno smernice razlaga na svoj način. Eno je "močna" identifikacija ob prijavi v spletno banko, drugo je pa zahteva po potrjevanju za vsak UPN. Konkretno v primeru SKB NET to pomeni kar nekaj tipkanja po identifikacijski kartici.
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
Smernice_-_pojasnilo_za_spletno_stran.pdf |
Velikost datoteke: |
165.07 KB |
Downloadano: |
2 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
EBA-GL-2014-12_SL_rev1 GL on Internet Payments.pdf |
Velikost datoteke: |
398.32 KB |
Downloadano: |
2 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
Obvestilo_ZBS.pdf |
Velikost datoteke: |
28.62 KB |
Downloadano: |
3 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
UL_55_2015.pdf |
Velikost datoteke: |
93.5 KB |
Downloadano: |
1 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
UL_47_2015.pdf |
Velikost datoteke: |
98.49 KB |
Downloadano: |
2 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.04
|
Objavljeno: Čet Avg 27, 2015 12:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kot pravita DusanK in stursc, Klik! NLB ima to že kar nekaj let (najbrž še kaj več kot 4 leta), v obliki "vnesi 3. in 5. znak" pri plačevanju na račun, katerega nimaš shranjenega med hitrimi plačili.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mujo Član


Pridružen-a: Ned 02 Jan 2005 19:24 Prispevkov: 746 Aktiv.: 3.15 Kraj: MB
|
Objavljeno: Čet Avg 27, 2015 12:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ampak Klik ima seznam plačil za katere ni potrebno vnesti dodatnega gesla dobro rešen.
Banka koper je pa pred letom dni tudi imela podoben sistem z kalkulatorčkom.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
damo Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45 Prispevkov: 2008 Aktiv.: 8.48 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Čet Avg 27, 2015 12:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sicer vaša stvar, ampak zakaj vztrajati pri najdražjih bankah (NLB, SKB) ?
sem se jih pred dobrim letom uspešno rešil (res da je na SKB koštalo - ampak taka je njihova politika - stranki namesto "hvala, adijo" raje kol v rit) in šel na DH.
_________________ Dobrga štromarja samo slab šnops strese! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mujo Član


Pridružen-a: Ned 02 Jan 2005 19:24 Prispevkov: 746 Aktiv.: 3.15 Kraj: MB
|
Objavljeno: Čet Avg 27, 2015 1:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ker imam še študentski račun. Stroški so dosti nižji.
Ko pa več nebo študentski račun pa bomo videli kaj ponudijo. Trenutno imam z NLB dosti dosti boljše izkušnje kot z recimo banko koper. Recimo, na banki koper sem se lepo zmenil glede nekaterih zadev. Ko sem preveril mojih zahtev niso nič upoštevali.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.44 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Čet Avg 27, 2015 8:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vsem za informacije. Zadeva se je iz "banalnega" razloga preusmerila v drugo smer. Preračunal sem nekaj stroškov, rezultat je pa kar zanimiv. Če samo plačila UPN prestavim na drugo banko in za dvige na bankomatih uporabim drugo kartico to na letni ravni predstavlja prihranek več kot 50€. Brez kakršnih koli drugih sprememb, ki verjetno še pridejo v poštev kasneje.
Damo glede stroškov imaš prav, pa še spletna aplikacija Delavske hranilnice kot kaže omogoča tisto, kar vsaj jaz pričakujem od nje.
Lp, Frenki
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5526 Aktiv.: 24.07 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Čet Avg 27, 2015 8:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi sam poslovni račun nedavno tega prenesel na DH (2/3 cenejši kot BK, super web vmesnik + všečna poteza, da ti ob obisku poslovalnice dajo še kavo ), osebnega imam pri Sparkasse (zastonj UPN nalogi preko neta).
Pri obeh ni problemov pri WEB vmesniku; ko se enkrat uspešno prijaviš, lahko delaš "normalno".
LP, g
p.s. Pri DH imaš (za osebni račun, za poslovnega ne) tudi precej uporabno android aplikacijo ...
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2739 Aktiv.: 13.22 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Čet Avg 27, 2015 9:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
https://www.bsi.si/orodja/tarife-ps.asp?MapaId=1439#tabela
Enostavno vse na enem mestu...
Poglej si še, če lahko pri novi banki uporabiš sigen ca, namesto drugih plačljivih certifikatov. Če boš seveda imel certifikat in ne generatorja gesel.
Pa še to, če ni nadomestila za dvig na bankomatih drugih bank, to velja potem za vse banke v euro območju (=tam, kjer je euro valuta, ne v evropski uniji, npr. na hrvaskem placas provizijo za dvig, pri severnih sosedih pa ne).
Poglej tudi kakr pakete, ki imajo vse brezplačno, če le imaš denar, mislim da 1 k€ povprecno na racunu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
geier Član

Pridružen-a: Sob 06 Dec 2003 1:58 Prispevkov: 278 Aktiv.: 1.17
|
Objavljeno: Pet Avg 28, 2015 12:11 am Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
p.s. Pri DH imaš (za osebni račun, za poslovnega ne) tudi precej uporabno android aplikacijo ... |
ziv,
ali tale oz tele aplikacije delujejo tudi v offline,
npr v flight mode ali data off, ali je ob generiranju kode
nujna podatkovna povezava z netom ?
hvala
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5526 Aktiv.: 24.07 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Pet Avg 28, 2015 7:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne bi vedel, mi pa ni logicno, da bi delala offline, saj nima podatkov ...
Lp, g
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 486 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|