www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

OBD-II diagnostic connector
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Anze
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 01 Okt 2006 22:09
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.01

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 08, 2006 4:25 pm    Naslov sporočila: icon_question OBD-II diagnostic connector Odgovori s citatom

Na internetu sem zasledil, da prodajajo računalnike za v avto, ki direktno komunicirajo z avtomobilskim računalnikom. Zanima me če je kdaj ze kdo poizkusal 'brati' podatke iz avta preko tega konektorja? Npr. da bi si preko tega naredil digitalen stevec ali pa mogoče tempomat(kolikor vem lahko diagnosticni racunalniki tudi regulirajo obrate). Na netu sem iskal, ce kje kaj pise o protokolu komunikacije pa nic nasel.

link: http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/8426/

lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
oversc0re
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Sep 2005 15:20
Prispevkov: 460
Aktiv.: 1.94
Kraj: Radomlje

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 08, 2006 6:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

OBD odtipkaš v iskalnik po forumu in ven bo padlo kar nekaj tem, kjer smo to obdelovali.
_________________
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny ...'
Isaac Asimov (1920 - 1992)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 08, 2006 7:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še en link na to temo: *klik*

Za Hyundaja in ostale standardne OBD2 avtomobile sem si naredil tester z ELM323 na katerem lahko berem parametre motorja in kode napak ter jih po potrebi tudi resetiram ... seveda preko notesnika.

Ena od strani npr. zgleda takole:



Uporaben je tudi za spremljanje parametrov BMWeja, čeprav ga tam ne uporabljam ker ima že v BCju dovolj parametrov ... med drugim meri količino goriva posebej v desni in levi polovici rezervoarja za gorivo ... preveč za gledanje med vožnjo. Twisted Evil

Nekaj parametrov za vzorec:
Date of manufacture of instrument cluster (week/year)
Hardware number, software number
SIA-data, litres since last reset
SIA-data, time inspection, time counter since last reset
Momentary consumption values in l/100 km
Momentary consumption values in l/h
Range-consumption (calculation value for range)
Momentary range
Fuel tank values of left/right lever-type sensors (display LLLRRR corresponds to LL,L and RR,R in litres. L corresponds to litre value left, R corresponds to litre value right)
Fuel tank values of both lever-type sensors averaged (display __SSSS corresponds to SSS,S sum of both sensor values in litres)
Internal fuel tank calculation values
Coolant temperature in degrees Celsius (as from ignition lock position 2, terminal 15 "ON")
ADC Value brake degradation sensor (000=o.k.)
Status cluster I/O-ports (bit codes) 0=low; 1=high
Outside temperature in degrees Celsius with 0.5 degrees resolution
Momentary engine speed in revolutions per minute
Momentary road speed in kilometres per hour
Values from analog/digital converter (ADC, internal calculation values)
System voltage terminal 30 in Volt
Triggering of acoustic signals (gong)
Korrekturfaktor consumption
Attitude of the decimal place
Reset instrument cluster (software reset)
...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.61
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 08, 2006 8:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Naj potem še jaz nekaj vprašam. Sam vozim Ford Focusa letnik 2000. Moj model nima vgrajenega potovalnega računalnika, pa me zanima, če se vseeno dajo dobit iz računalnika preko ODB podatki o trenutni porabi, dosegu, prevoženih kilometrov, količini goriva,... ?
_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 08, 2006 10:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

NeoTO, če je izdelan po 6/2000 mora imeti OBD2 konektor preko katerega se lahko dobi veliko podatkov kot je prikazano na gornji sliki.

Glede ostalih podatkov, ki sem jih omenil prej pa je običajno tako, da imajo skoraj vsi novejši avtomobili vgrajen BC, čeprav tega lastniki sploh ne vedo. Pod tem mislim na funkcije prikaza, ki jih aktivirajo samo ob doplačilu in vgradnji dodatne tipke. Npr. pri BMWejih po letniku `96 se zamenja ročka utripalcev s takšno, ki ima na vrhu še tipko BC. Poleg tega na servisu z računalnikom-testerjem aktivirajo funkcijo, da ta ročka-tipka v displeju armature prikazuje željene podatke. Ker ročka ni poceni sem že nekaj fantom priključil kar navadno mini tipko, ki so jo montirali kje okrog volana in na servisu plačali samo aktivacijo funkcije.

Najbolje da vprašaš na servisu za to možnost. Če mi napišeš 4 mestno tipsko kodo tvojega motorja (piše v prometni) ti bom mogoče lahko povedal kaj več.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.61
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 09, 2006 2:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
NeoTO, če je izdelan po 6/2000 mora imeti OBD2 konektor preko katerega se lahko dobi veliko podatkov kot je prikazano na gornji sliki.

Glede ostalih podatkov, ki sem jih omenil prej pa je običajno tako, da imajo skoraj vsi novejši avtomobili vgrajen BC, čeprav tega lastniki sploh ne vedo. Pod tem mislim na funkcije prikaza, ki jih aktivirajo samo ob doplačilu in vgradnji dodatne tipke. Npr. pri BMWejih po letniku `96 se zamenja ročka utripalcev s takšno, ki ima na vrhu še tipko BC. Poleg tega na servisu z računalnikom-testerjem aktivirajo funkcijo, da ta ročka-tipka v displeju armature prikazuje željene podatke. Ker ročka ni poceni sem že nekaj fantom priključil kar navadno mini tipko, ki so jo montirali kje okrog volana in na servisu plačali samo aktivacijo funkcije.

Najbolje da vprašaš na servisu za to možnost. Če mi napišeš 4 mestno tipsko kodo tvojega motorja (piše v prometni) ti bom mogoče lahko povedal kaj več.

Koda je FYDA, v avtu pa sploh ni displaya, ki bi te informacije prikazal, zato sprašujem...

_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 09, 2006 7:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri tem avtu imaš v slučaju, da je vgrajen BC, na pinu 12 rumeno žico v konektorju, ki pride zadaj na instrument ploščo. Je pa možno, da bi moral imeti drugo instrument ploščo.
Pri BMWeju je instrument plošča enaka ne glede na funkcijo BCja, pa če je ta aktiviran ali pa v "rezervi" za doplačilo. FORDa pa ne poznam tako dobro, da bi lahko trdil enako.
Kot sem napisal - vprašaj na pooblaščenem servisu.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tihi
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Nov 2003 14:15
Prispevkov: 281
Aktiv.: 1.19
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 10, 2006 3:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mene pa zanima če je OBD in OBD2 standard (se pravi za vse znamke enak) in kje bi se dalo dobit za OBD2 opis protokola? Rabil bi pa konkretno za Hondo, da se poizkusim malo s svojo poigrat.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.61
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 10, 2006 4:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še eno vprašanje: OBD je komunikacija s čim? Z BC-jem ali glavnim kontrolerjem? Obojim? Podatki za BC se preračunavajo v glavni enoti ali prav v BC modulu?
Ker če lahko dostopam do teh podatkov, potem ne rabim kupovar originalnega BC display-a, ker bi si ga za manjšo ali isto ceno naredil sam...

_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
panasonic
Član
Član



Pridružen-a: Sre 12 Apr 2006 11:13
Prispevkov: 389
Aktiv.: 1.67
Kraj: med Notranjsko in Primorsko

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 10, 2006 5:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A vam mogoče to kaj pomaga?

Tudi sam bi rad naredil tester, po možnosti univerzalnega (prijatelj je avtomehanik, pa bi prav prišlo). Na "muli" sem dobil kar precej podatkov , načrtov in softwera vendar ne vem kako ga uporabit Laughing . Kaj je dovoljeno takšno datoteko pripeti na forum (zip-57MB Confused )?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 10, 2006 6:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tihi je napisal/a:
Mene pa zanima če je OBD in OBD2 standard (se pravi za vse znamke enak) in kje bi se dalo dobit za OBD2 opis protokola? Rabil bi pa konkretno za Hondo, da se poizkusim malo s svojo poigrat.

OBD in OBD2 nista enaka. Ne bom 100% trdil, ampak OBD je predhodna verzija, ki je bila le delno standardizirana s strani peščice proizvajalcev ... OBD2 pa naj bi bil zakonsko odrejen (vsaj po EU, če že ne po celem svetu) od junija 2000 naprej.
Kje dobiti protokol pa ne vem. Jaz za splošno diagnostiko motorjev uporabljam ELM323 čipovje, ki preko RS232 komunicira z PCjem. Za BMWja pa poseben tester, ki diagnosticira vse module in tudi resetira buferje napak ali servisne intervale.
Za Hondo izdelano po prej omenjenem datumu bi moral delovat vsak standardni OBD2, ampak samo za motorno elektroniko. Če to drži pa lahko preizkusimo ob naslednjem srečanju ...

NeoTO je napisal/a:
Še eno vprašanje: OBD je komunikacija s čim? Z BC-jem ali glavnim kontrolerjem? Obojim? Podatki za BC se preračunavajo v glavni enoti ali prav v BC modulu?
Ker če lahko dostopam do teh podatkov, potem ne rabim kupovar originalnega BC display-a, ker bi si ga za manjšo ali isto ceno naredil sam...

Kot sem že omenil sem se največ ukvarjal z BMWeji. Tam K-linija OBD2 protokola-konektorja komunicira z procesorjem v instrument plošči (instrument cluster). Od tam naprej pa z vsemi ostalimi moduli (DME, ASC, Airbag, AC, PDC, karoserijski, itd. ) preko CAN-BUS komunikacije.

Pa še to: univerzalni OBD2 protokol na bazi ELM čipovja večinoma komunicira samo z motornimi moduli (ECU oziroma DME). Z vsemi ostalimi moduli pa delujejo le namenski, npr. VagCom za vozila VAG grupe, CarSoft za BMW in Mercedes, itd. Šele ti programi omogočajo diagnostiko in resetiranje napak na Airbagih, ABSih, itd.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.69
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 31, 2007 12:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok, so v motornem računalniku shranjeni tudi servisni posegi (backup papirnate servisne knjige)?

Sedaj imam Volvota S70, letnik '98. Ima OBD-2 konektor.
V armaturi ima display, ki lahko prikazuje vse parametre (kot BC). V navodilih piše, da je to samo opcija. Misliš, da je podobno kot pri BMWju, da je treba samo tipko montirat in sprogramirat?

LP

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 01, 2007 2:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@aly, še pri nobenem avtu nisem zasledil shranjevanja servisov v spomin kateregakoli modula. Večina firm to vodi v servisni knjižici vozila in tudi v centralnem registru proizvajalca ... seveda če je bil avto servisiran na pooblaščenih servisih.
Servisno knjižico in vsebine EPROMov je lažje ponaredit kot centralni register proizvajalca vozila ... Twisted Evil
BTW, pri nakupu boljših avtov zato priporočam obisk pooblaščenega uvoznika, ki ti lahko zastonj ali pa za nekaj drobiža sprinta zgodovino avta (še posebej prevožene km) na podlagi št. karoserije, če prodajalec ponuja sumljivo servisno knjižico in deviško nedolžnost ... Laughing

Kako je s funkcijami BCja pri Volvotu ne vem, ker se v to znamko nisem nikoli preveč poglabljal. Najbolje da se oglasiš na pooblaščenem servisu in povprašaš.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peugeot
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Mar 2005 11:22
Prispevkov: 29
Aktiv.: 0.12

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 29, 2007 9:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

OBD2 pozna prav tako več protokolov!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tihi
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Nov 2003 14:15
Prispevkov: 281
Aktiv.: 1.19
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 31, 2007 11:15 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@Iztok: Ali imaš narejeno izvedbo RS232 ali USB?
Namreč na netu najdem samo RS verzijo.

@Peugeot: Na strani malo tudi kateri standardi se uporabljajo:
http://www.cardlabs.com/CardLabs_obd2.htm
Moraš pač pogledat kateri standard je za tvoj avto, večinoma se uporablja ISO9141 za JP,EU. Novejši avti pa CAN vodilo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
Stran 1 od 8

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group