|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
matejcek81 Član
Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 8.28 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 9:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Merlin je napisal/a: |
Ena možnost je tudi, če ni zadnje žarnice not, ali je pregorela, pride več na prvo. |
Mislim, da je omenjene napetosti meril kar brez vseh žarnic... _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ElGrigon Član
Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3880 Aktiv.: 17.93 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 9:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Problem je lahko tudi, če imaš znižano glavo in narejene kanale + kak L bat. Višji vrtljaji-višja napetost. |
To pa že ni res. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejcek81 Član
Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 8.28 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 10:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
ro-bi je napisal/a: |
Problem je lahko tudi, če imaš znižano glavo in narejene kanale + kak L bat. Višji vrtljaji-višja napetost. |
To pa že ni res. |
Utemelji zakaj ni res Višji vrtljaji - višja napetost. Dejstvo.
LP _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ElGrigon Član
Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3880 Aktiv.: 17.93 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 10:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ker ima regulator.
Sam motor tudi ne gre preko mehanskih zmožnosti ob predelavi. Razlika je lahko nekaj mV. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PZUFIC Vseved
Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 34.86 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 10:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa saj so že napisali, da je lahko model brez regulatorja.
@Sam motor tudi ne gre preko mehanskih zmožnosti ob predelavi.
O marsikje gre, brez skrbi, saj na zataji takoj po zagonu. Zgodi pa se, da ti pri kakih 100km/h, ki so kolikor vem tudi že bili doseženi in celo več, vse skupaj zariba. Posledice so pa.... _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejcek81 Član
Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 8.28 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 10:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
Ker ima regulator.
Sam motor tudi ne gre preko mehanskih zmožnosti ob predelavi. Razlika je lahko nekaj mV. |
Nima regulatorja.
Regulatorje imajo zadnji modeli, ki delujejo na 12V. 99% da tega modela nima.
Tomosov APN se lahko zavrti krepko čez 15000 obratov. Ob takšnih predelaval luči več niso važne.
Menjalnik je omejen z mehansko izvedbo. Kako pa lahko prideš do končne hitrosti tudi nad 130km/h ? Govorim o 50ccm Gre, z višanjem obratov, zamenjavi bata, cilindra, ojnice, poliranje kanalov, zamenjavi uplinjača(od tomosa 18 za čoln dela čudeže), resonančnega izpuha itd. Pomankljivost: življenska doba: 1 dirka
LP _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejcek81 Član
Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 8.28 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 10:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Pa saj so že napisali, da je lahko model brez regulatorja.
@Sam motor tudi ne gre preko mehanskih zmožnosti ob predelavi.
O marsikje gre, brez skrbi, saj na zataji takoj po zagonu. Zgodi pa se, da ti pri kakih 100km/h, ki so kolikor vem tudi že bili doseženi in celo več, vse skupaj zariba. Posledice so pa.... |
Si pa res hiter
LP _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PZUFIC Vseved
Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 34.86 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 10:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hehe, se mi je tole v tem mesecu že enkrat zgodilo, le da sem bil takrat še hitrejši. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejcek81 Član
Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 8.28 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 10:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moji dosežki (v mladih letih):
APN: 120 km/h končna hitrost: 2 meseca
ATX: 120 km/h končna hitrost: 1 vikend
Dosežek od pubeca, ki frizira skuterje (današnji časi):
Speedfight, 50ccm - končna nad 150 km/h: 1 dan. Pri segretem motorju je prihajalo do samovžiga in krepko nad 20000 obratov (prevelika kompresija). Posledice znane. Še dobro da je živ
Neverjetno, kaj se da iztisnit iz 2 taktnih motorjev. Kaj bi šele iztisnil iz mojega 650ccm
LP
EDIT: slovnica _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3470 Aktiv.: 16.51 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 10:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
matejcek81 je napisal/a: |
Moji dosežki (v mladih letih):
|
APN cca 90 km/h in 11.000 rpm
50cc, kanali krepki, glava prestružena, vplinjač ob strani bing 18, resonanca,...
Držal TRI leta brez večje okvare!!!
Žarnice sem imel 12V, čeprav je bila elektrika 6V, ker 6V so crkavale po par minutah. _________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejcek81 Član
Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 8.28 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 11:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Koliko % mešanice?
Saj ne, da bi uveljavljal svoj JAZ - me pa zanima %. Jaz sem vedno uporabljal med 2 in 2,5%. Samo zaradi kajenja. Tudi na 125-ki, ki je bila predelana kar-se-da. Je pa res da so vsi slej kot prej ribnili.
Razlika v končni zgleda majhna, vendar ni. Zračni upor in čas do končne hitrosti je ključen. Nisem meril. Bilo pa je kar hitro (po občutku). Imeli smo kar nekaj agregatov na zalogi, da smo lahko eksperimentirali. Moj Avtomatik še vedno dela (nepredelan).
Je pa od specialke agregat na Avtomatiku brez predelave (agregata) delal čudeže (razen okvirja in zavor). Pač mladi in nori
LP _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3470 Aktiv.: 16.51 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 11:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
2-3% olja.
Če je ribalo, je bila šoba malenkost premajhna za trajnost. So bili pa vrtljaji zato višji (in končna).
Jaz sem imel na ziher nastavljeno, je tudi malo kadilo, ampak delalo tri leta, kot sem napisal.
Pustil sem zadaj BT50 za šalo, še posebej navkreber. _________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejcek81 Član
Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 8.28 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Mar 24, 2012 11:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
2-3% olja.
Če je ribalo, je bila šoba malenkost premajhna za trajnost. So bili pa vrtljaji zato višji (in končna).
Jaz sem imel na ziher nastavljeno, je tudi malo kadilo, ampak delalo tri leta, kot sem napisal.
Pustil sem zadaj BT50 za šalo, še posebej navkreber. |
Če prav razumem si imel dizo priprto, da ti je bolj kadilo pri isti količini olja? Meni je ponavadi kadilo (občutno) nad 4%.
original BT50 pa je ostajal krepko za nami. Predelan BT pa ne ravno
LP _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
martinopresnik Član
Pridružen-a: Pet 29 Okt 2010 14:42 Prispevkov: 213 Aktiv.: 1.29 Kraj: Šentrupert nad laškim
|
Objavljeno: Ned Mar 25, 2012 12:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Se opravičujem za mojo odsotnost. Da pa se ne bodo kristalne krogle preveč obrabile, pa lahko za enkrat povem samo to:
- da sem napetost meril enkrat brez žarnice in enkrat z 12V žarnico (enak rezultat)
-tudi zadnje žarnice so šle rakom žvižgat
- zadeva ima nek regulator na desni strani šasije (nekaj oglatega z tremi kabli, en kabel je nula, en vhod iz generatorja in izhod)
-motor ima vžigalo tuljavo zunaj (oglata)
-glede 12V žarnic pa lahko povem, da ne svetijo dobro pri niskih obratih (5V napetosti)
-ostale podatke pa lahko najhitreje posredujem jutri
Hvala za pomoč! _________________ 1+1=10 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejcek81 Član
Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 8.28 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Mar 25, 2012 1:16 am Naslov sporočila: |
|
|
martinopresnik je napisal/a: |
Se opravičujem za mojo odsotnost. Da pa se ne bodo kristalne krogle preveč obrabile, pa lahko za enkrat povem samo to:
- da sem napetost meril enkrat brez žarnice in enkrat z 12V žarnico (enak rezultat)
-tudi zadnje žarnice so šle rakom žvižgat
- zadeva ima nek regulator na desni strani šasije (nekaj oglatega z tremi kabli, en kabel je nula, en vhod iz generatorja in izhod)
-motor ima vžigalo tuljavo zunaj (oglata)
-glede 12V žarnic pa lahko povem, da ne svetijo dobro pri niskih obratih (5V napetosti)
-ostale podatke pa lahko najhitreje posredujem jutri
Hvala za pomoč! |
Isti rezultat z in brez žarnic?
Lahko poslikaš tale regulator na desni strani?
Kateri letnik je APN?
Če si pravilno predstavljam mora bit nova verzija. Vendar ta mora pri mirovnem teku imeti vsaj 9V napetosti.
Kje pa si meril napetost?
Pred ali za regulatorjem?
12V sistem mora imeti v mirovnem teku ("štantgas") vsaj 9V, pri 8000 obratih pa malo nad 14V. Merjeno pred regulatorjem. Torej na žicah ki pridejo iz agregata.
Govorim o originalnem mopedu, ne o friziranem. Pri originalnem je mehanika nastavljena na 60km/h (maksimalna).
Še to: si meril izmenično ali enosmerno napetost? Žarnici je vseeno v karo smer teže tok, regulator pa ima usmernik in limiter (nad 13V ga vrže v krtki stik - v polperiodi se razume). Izmenična se meri pred regulatorjem, enosmerna pa za njim.
LP
PS: Novi tomosi imajo tudi akumulator in elektronski štart Letnik bi kar pomagal. _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 85 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|