Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pon Jun 04, 2012 4:03 pm Naslov sporočila: Iščem navodila za Becker avtoradio |
|
|
Živijo!
Torej iščem navodila za omenjeno znamko avtoradija točnejši model Grand Prix 2000 BE 1318. Pomembno mi je zgolj zaradi zadnje strani avtoradija, kjer je cev kup neoznačenih vtičnic.
Googel zaenkrat še ni dal kakšnega uporabnega zadetka. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dipsi111 Član


Pridružen-a: Sre 12 Nov 2003 21:17 Prispevkov: 349 Aktiv.: 1.47 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Tor Jun 05, 2012 7:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Poglej tukaj, če odgovarja zadnja stranica.
LP Boštjan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 4:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, recimo da je pomagalo, še zmeraj pa nisem popolnoma prepričan kaj natančneje mi hočejo povedati označbe pri A, B, C, D in H. Kako se to pravilno poveže pa tudi pod kaj moram iskati vtičnice za zvočnike, ker mi mankajo? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 4:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
kobranka je napisal/a: |
Hvala, recimo da je pomagalo, še zmeraj pa nisem popolnoma prepričan kaj natančneje mi hočejo povedati označbe pri A, B, C, D in H. Kako se to pravilno poveže pa tudi pod kaj moram iskati vtičnice za zvočnike, ker mi mankajo? |
A - minus
B - + plus iz ključavnice
C - osvetlitev, ko prižgeš luči displej manj sveti
D - stalen +, spomin postaj
H - napajanje za avtomatsko anteno - teleskopska antena na motorček ali antena z ojačevalcem
I - vtičnici za levi in desni zvočnik
Upam da sem dobro prevedel in da ti je razumljivo.
LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Branez Moderator


Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7831 Aktiv.: 33.05 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 5:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vtikači za zvočnik pa so tile. _________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
@nace, zanimivo. Prejšnji lastnik je na priključek za motor od antene h priklopil plus, maso pa na maso, b, c, d pa povezal med seboj in tako deluje. Zato sem skeptičen, ker ko bi isklopil kontakt bi se mi shranjene postaje pobrisale in pa ponovno bi vsakokrat moral vpisovati kodo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 11:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če boš montiral v avto, potem priklopi kot sem ti napisal. Minus je pa pri večini tudi na ohišju aparata razen pri kakšnih eksotikih, če se ne motim so Angleži imeli svoj čas na ohišju plus.
H - na tem priključku dobiš ven +, ko vklopiš radio s stikalom.
LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sre Jan 21, 2015 10:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Dobil še en radio, ki sliši na Grundig beta 5. Nekaj se zezam, da bi ugotovil, če je stvar sploh uporabna. Od prejšnjega lastnika sem želel izvedet če ta radijo potrebuje tudi kakšno kodo za odklep. Ker svinčevega akumulatrja mi ni za nositi iz avta v sobo sem želel zadevo sprobati na napajalniku. Ta se izgleda zaradi nekoliko prenizke napetosti in prevelikega zagonskega toka sesede.
Zanima me, kolikšne tolerance imajo avtoradiji pri napetosti? Razmišljav sem, da bi omenjen radijo za test priklopil na transformator, ki da od sebe približno 15 voltov ter tok nekje med 3-4 ampere. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bbrane Član

Pridružen-a: Čet 14 Jun 2007 15:02 Prispevkov: 590 Aktiv.: 2.69 Kraj: Cerkno
|
Objavljeno: Čet Jan 22, 2015 7:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Do kakih 10V bi moralo sigurno še delovati. Na transformator pa nikar ne priklapljaj. To je izmenična napetost. 15V moraš najprej usmeriti s kakim diodnim mostičkom in nato filtrirati to napetost z elektrolitom vsaj 1000 do 2200mikroF.
Vendar bo napetost v tem primeru (15V izm. ) narasla krepko čez 20V kar pa je zelo preveč. Nikakor ne preko 15-16V DC.
LP _________________ En poizkus je vreden več kot tisoč strokovnih mnenj |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Jan 22, 2015 9:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Diodni mostiček in kondenzatorje sem tako ali tako imel tudi v mislih. Pač ne zastopim zakaj se mi atx napajalnik pri zagonu sesede?
Z radijem, ki je omenjen v naslovu se to ni dogajalo. Na Grundig radiu se zaslon samo pobliskne. Najbrž bom moral probati še s kakšnim drugim napajalcem, oz. ali bi vmesni člen kondenzatorja rešil sesedanje napetosti pri zagonskih tokovih. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
shmandi Član

Pridružen-a: Čet 09 Maj 2013 9:20 Prispevkov: 637 Aktiv.: 4.32 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Jan 22, 2015 9:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Če rabi tvoj atx napajalnik breme za štart, potem je avtoradio premalo.
Drugače pa najprej štartaj napajalnik, šele potem pa priključi radio. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Jan 22, 2015 10:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Sem še malo razmišljal in probaval vse možnosti. Breme sem izvedel z avtomobilsko halogensko žarnico, tako, da bi moralo to biti sedaj rešeno. Na misel mi edimo še pride, da ima atx napajalnik zaščito pred kratkim stikom. Takoj ko bi se moral radio prižgati ta naredi kratki stik in zaščita v napajalniku se aktivira.
Kakšno zdravilo bi bilo dobro za to bolezen? Sam sem pomislil, da bi vmes na katodi dal eno diodo ali več paralelno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebastjan.kamensek Član


Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1029 Aktiv.: 5.00 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Čet Jan 22, 2015 1:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je radijo v stiku potem je nekaj krepko narobej z njim ali pa z tvojo vezavo. Če imaš na voljo ohm meter (merilnik upornosti) pomeri kolikšna je upornost avtoradija med priključkom za + in - . Radijo naj bo odklopljen od napajalnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Jan 22, 2015 3:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
13 megohm in počasi pada. Ja povezal sem kot naj bi kazalo na nalepki, ki je objavljena tudi tukaj(vw beta 5). Povezal sem pa samo prvo katodo in anodo ostalo mi je tako ali tako zmankalo konektorjev na priključku.
Edit: prav počasu pa morebiti le bo. Sedaj sem pri vtikaču popravil še ostale konektorje, ki so manjkali.
Verjetno je podobna štorija kot pri Becketu. Se pravi moram najti še povezavo za ključ, ko daš kontakt, ker za napajanje spomina očitno že deluje. Po shemi moram potem vezati oba plusa in Ka skupaj na plus, sonček je mišljen, da zmanjša svetilnost ob vklopu luči, prekrižan zvočnik utišanje zvočnika, če uporavljaš avto set za telefoniranje, ostane mi se eS in Gate.
Edit2: stvar deluje. Ampak ponavadi pravijo, da se podarjenemu konju ne gleda v zobe, tu so mi naredili strel v koleno, človek pa se malo vpraša po zdravju donatorja, ker zaboga zraven niso mogli priložiti kode za odklep radia. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Tor Jan 27, 2015 8:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Malo sem razmišljal predno bom tega grundiga zalučal v smeti. Ali se da to stvar kako heknit oz. obstaja kakšno „cepivo”, namreč generatorji mi niso bili v pomoč? Če sem prav zastopil je potrebno prebrat pomnilnik v procesorju in potem, če imaš srečo dobiš ven kakšen uporaben del kode. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|