Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nejc11111 Neznanec

Pridružen-a: Tor 05 Jun 2012 16:22 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.04 Kraj: radovljica
|
Objavljeno: Čet Jun 07, 2012 6:53 pm Naslov sporočila: tomos atx |
|
|
pozdravljeni mene pa zanima ce kdo slucajno ve kako bi povezal moped in akumolator. Ali bi potreboval altenator ali bi lahko povezal iz obstojecega el. sistema????
lp nejc
_________________ aaa |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Čet Jun 07, 2012 7:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prvi del navodil imaš tukaj , drugi del pa tukaj .
Če jih boš temeljito prebral in se jih tudi skrbno držal, ti bo skoraj zagotovo uspelo prav povezati vse besede v smiseln stavek .
_________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Jun 07, 2012 7:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če moped nima zaganjača in akumulatorja v originalu potem to enostavno ne bo šlo. In ne vem zakaj bi moral voziti še akumulator sabo, če ni nobene potrebe in če tak moped pravilno deluje ga tudi nožno nebi smel biti problem zagnati.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Čet Jun 07, 2012 8:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
treba je gor zmontirat regulator za aku in pa potegniti minuse do vsake žarnice.
lp
Robi
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12 Prispevkov: 1035 Aktiv.: 5.62
|
Objavljeno: Čet Jun 07, 2012 10:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Če moped nima zaganjača in akumulatorja v originalu potem to enostavno ne bo šlo. In ne vem zakaj bi moral voziti še akumulator sabo, če ni nobene potrebe in če tak moped pravilno deluje ga tudi nožno nebi smel biti problem zagnati. |
Verjetno zato, ker je navitje v motorju pri nizkih obratih prešibko in mu ob morebitni uporabi smerokaza začne utripati tudi pozicija in zasenčena luč (pri nizkih obratih).
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nejc11111 Neznanec

Pridružen-a: Tor 05 Jun 2012 16:22 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.04 Kraj: radovljica
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 12:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
sej jst bi gor namontirov radio pa zvocnike pa me zanima kako bi zvezal da bi mi filalo akumolator
_________________ aaa |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 12:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja najbolje, da na fičota priklopiš kamijonsko prikolico. Radio na motorju je pa nadvse pomembna in dobrodošla stvar za tiste, ki ga imajo v garaži, da lahko na njem poslušajo radio. Takih pa ni veliko.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 2:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če rabiš samo za radio, potem daj en usmernik in stabilizator na 14V in to je to
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 3:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa dajte pobu pomagat, ne pa sam zafrkavat. Pzufic, tudi ti imaš kdaj pa kdaj "čudne" ideje, pa so te-če ne moderatorji-pa ostali kdaj postavili na realna tla...
V glavnem, ti veži eno diodo in zadosti močan upor zaporedno, priključi na mislim da je rumena žica na ATX, kjer imaš ob zagonu motorja štrom. drug konec pa na accu in to je to...pa - pol ne pozabi nekam na karoserijo prtisnat....
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nejc11111 Neznanec

Pridružen-a: Tor 05 Jun 2012 16:22 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.04 Kraj: radovljica
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 9:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Potem jaz ne potrebujem nobenega alternatorja da bi mi filalo akumolator ali ke potrebno tudi kakšen kondenzator umes montirati da ne bo kaj skurlo???
_________________ aaa |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nejc11111 Neznanec

Pridružen-a: Tor 05 Jun 2012 16:22 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.04 Kraj: radovljica
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 9:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
nejc11111 je napisal/a: |
Potem jaz ne potrebujem nobenega alternatorja da bi mi filalo akumolator ali ke potrebno tudi kakšen kondenzator umes montirati da ne bo kaj skurlo??? |
Ali ima morda kdo kakšno shemo elektrike na tomos atx???
_________________ aaa |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 9:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Če rabiš samo za radio, potem daj en usmernik in stabilizator na 14V in to je to |
Ne bo šlo. Ker bo stabilizator odpovedal pri večjih obratih. Generator ni alternator ampak je s permanentnimi magneti, kar pomeni, da mu napetost narašča z obrati. Zlahka doseže napetost tudi 50V (merjeno na aprilii 125, 3f navitje, vezano v zvezdo). Na APN, ATX nisem meril, bojim pa se, da kadar odpove kakšna žarnica hitro prebije regulator.
Regulatorji na mot. kolesih in mopedih delujejo tako, da kadar napetost preseže željeno (13,8V) se sproži tiristor ali triak in kratko sklene generatorsko navitje.
V priponki je shema za 3f navitje.
LP
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
26.07 KB |
Pogledana: |
8 krat |

|
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 11:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če bo gor vezan akumulator, ki bo breme, napetost ne bo šla preveč gor. Magneti niso močni, alternator je 50W in že 1A bo znižal napetost, da bo regulator normalno delal.
Tako rešitev sem zasledil na enem forumu in menda v praksi dela bp.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 11:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Če bo gor vezan akumulator, ki bo breme, napetost ne bo šla preveč gor. Magneti niso močni, alternator je 50W in že 1A bo znižal napetost, da bo regulator normalno delal.
Tako rešitev sem zasledil na enem forumu in menda v praksi dela bp. |
Kaj pa se zgodi, kadar je akumulator napolnjen? Res na mopedih tega nisem delal, sem pa na večjih motornih kolesih. Trije regulatorji delujejo še danes (bili narejeni pred kar nekaj leti). Novi tomosi imajo identičen regulator kot kitajske izvedbe.
LP
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Jun 08, 2012 11:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
nejc11111 je napisal/a: |
Ali ima morda kdo kakšno shemo elektrike na tomos atx??? |
Če bi uporabil iskalnik na forumu bi našel TOLE.
Kopiral sem sliko, da jo lažje vidiš.
LP
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
264.56 KB |
Pogledana: |
33 krat |

|
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|