 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
hudamravljica Član


Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22 Prispevkov: 872 Aktiv.: 4.92 Kraj: LUCIJA
|
Objavljeno: Ned Jun 10, 2012 3:15 pm Naslov sporočila: Močno pretečen 45 dnevni rok za popravilo |
|
|
Novembra 2011 sem po telefonu poklical serviserja za gospodinjske aparate Nardi. Povedal sem mu, da se mi na vgradni pečici Nardi ne zaprejo pravilno vrata in ne tesnijo na zgornjem robu. Posledično uhaja vroč zrak iz pečice. Po enem tednu je bil pri meni, preštelal pante, odtrgal kuponček za garancijo in odšel. Po par dneh se je napaka ponovila in spet sem ga poklical in povedal, da se je problem ponovil. Rekel je, da bo potrebno naročit nove pante. V vseh teh mesecih me je kontaktiral 3x in vsakič povedal, da mu pošiljajo vedno napačne pante. Pred dobrim mesecem je bil pri meni doma in poslikal pante, da jih bo naročil na podlagi fotografije. In od takrat spet ne duha ne sluha o njemu.
Za piko na I so mi danes, pri zapiranju pečice, ostala vrata v roki.
Ker me je potrpljenje minilo, bi zahteval novo pečico ali vračilo denarja. Je pa problem, ker nimam nobenega izpiska ali potrdila kdaj so se začele težave in niti kdaj je bila pečica prvič reklamirana, ker so bile vse komunikacije izvedene preko telefona in ko je bil pri meni ni pustil nobenega potrdila glede popravila.
Je možno uveljavljati kakšno koli potrdilo na bazi telefonskih izpiskov???? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70787.55
|
Objavljeno: Ned Jun 10, 2012 3:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hudamravljica Član


Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22 Prispevkov: 872 Aktiv.: 4.92 Kraj: LUCIJA
|
Objavljeno: Ned Jun 10, 2012 6:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
borisz
Se strinjam s tabo, vendar ne vem, če imam sploh kaj možnosti glede na to, da nimam nobenih papirjev z datumi kdaj so se začele težave ne nič.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70787.55
|
Objavljeno: Ned Jun 10, 2012 6:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elson2k Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 8.71 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Ned Jun 10, 2012 6:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi raje napisal kar pismo uvozniku in ga povprašal, kakšnemu serviserju prepuščajo skrb za servisne storitve.
To sem tudi storil ko sem imel podobno situacijo kot avtor teme, pa se je potem precej hitro vse skupaj razrešilo (zamenjava izdelka z novim). _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
twom Član


Pridružen-a: Ned 26 Okt 2003 0:37 Prispevkov: 986 Aktiv.: 4.16 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Jun 10, 2012 7:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je kuponček vzel, ga je verjetno tudi vnovčil, tako, da nek dokaz obstaja (samo malo težje je do njega (dokaza) priti - preko sodišča, ko so izčrpane vse druge možnosti - ampak jaz osebno se tega nebi šel, pa tudi priporočam ne, lepa beseda najprej, itd...).
Lp,
Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ptc Član

Pridružen-a: Pon 27 Apr 2009 9:20 Prispevkov: 145 Aktiv.: 0.74 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Pon Jun 11, 2012 9:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne se preveč na inšpektorje zanašat imajo podobnega sranja in baje dela čez glavo.
Sem imel problem, ko mi je firma izdala predračun kateri je bil tudi plačan pa mi je komaj po enem letu dobavila plačano. Tržni inšpektor jih je klical in obiskal pa se kljub temu stvari niso premaknile nikamor. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70787.55
|
Objavljeno: Pon Jun 11, 2012 3:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
int47 Član


Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 8.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jun 11, 2012 5:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
ptc je napisal/a: |
Ne se preveč na inšpektorje zanašat imajo podobnega sranja in baje dela čez glavo.
Sem imel problem, ko mi je firma izdala predračun kateri je bil tudi plačan pa mi je komaj po enem letu dobavila plačano. Tržni inšpektor jih je klical in obiskal pa se kljub temu stvari niso premaknile nikamor. |
Od firme imaš pravico zahtevat obresti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ptc Član

Pridružen-a: Pon 27 Apr 2009 9:20 Prispevkov: 145 Aktiv.: 0.74 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Pon Jun 11, 2012 11:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko bi jih samo sem bil na koncu vesel, da sem dobil vsaj tisto kar sem plačal. Znesek je bil nekje cca. 400€, glede na to, da je imel še tržni inšpektor zelo velike težave dobiti koga na telefon sem bil na koncu vesel, da sem vsaj plačano dobil. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|