 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
NUFAN Član


Pridružen-a: Pon 05 Apr 2004 21:39 Prispevkov: 947 Aktiv.: 3.99 Kraj: Žalec
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2012 9:37 pm Naslov sporočila: Megan cvili |
|
|
Imam težave z Renault Megane 1.6 16V l. 2002. In ker vem, da je na tem forumu ogromno zanja in izkušenj, se obračam na vas.
Da opišem zgodbo. Popoldne sem se peljal malo po nakupih. Ko sem se vrnil in hočem parkirat, pa sem zaslišal cviljenje v mašini, v okolici jermena. Zvok se mi zdi enak kot pri cviljenju jermena. Cviljenje ni konstantno, ampak niha, enkrat malo bolj, čez dve sekundi pa že manj.
OK, avto sem ugasnil in počakal, da se ohladi. Potem sem ga ponovno prižgal in je cviljenje malo blažje, še vedno ne konstantno in to samo ko spustim gas. Če gas pritisnem se cviljenje ne sliši.
Cviljenje je prisotno ne glede to ali sklopka pritisnjena ali ne.
Sumim na klinasti jermen ali pa mogoče celo jermen alternatorja.
Kaj pravite? Je imel že kdo podobne probleme? _________________ Roke spadajo k telesu, ne k delu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2012 9:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sicer je to jalovo poćetje brez kristalne krogle....
Alternatorski jermeni velikokrat cvilijo. Še posebej pri nizkih obratih. Poglej, če je pravilno napet,
Če slišiš na obe ušesi pri odprtem pokrovu motorja ne bo vesoljska znanost ugotoviti v "katerem grmu cvili zajec". _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
primorc20 Član

Pridružen-a: Pon 08 Feb 2010 23:58 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.08 Kraj: trenutno Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2012 9:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
To je že megan II? Najprej preglej jermene, nato pa jermenice- ena izmed njih (zdaj ne vem več katera točno) ima gumijast blažilec vibracij, ki z leti razpade in jo je potrebno zamenjati- ponavadi se jo pri velikem servisu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cero Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37 Prispevkov: 1179 Aktiv.: 4.97 Kraj: vipava
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2012 10:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
možna tudi pumpa od servo volana.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2012 10:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če cvili samo prvih nekaj minut po zagonu je to 99% premalo napet jermen alternatorja, ki zato zdrsuje. Ko si akumulator opomore od zagona pa ne terja več toliko polnilnega toka cviljenje preneha. Je tako? _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Domenius Član



Pridružen-a: Sre 30 Nov 2005 14:15 Prispevkov: 1188 Aktiv.: 5.01 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2012 11:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Možno je tudi da cvili vodna pumpa - sem imel takšen primer pred leti. _________________ It's electric! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stane Član

Pridružen-a: Tor 17 Apr 2007 21:19 Prispevkov: 1281 Aktiv.: 5.79 Kraj: Rače
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2012 11:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jermen lahko brez skrbi namažeš z milom. Vzami kos mokrega mila in potegni po jermenu. V trenutku boš vedel ali je ali pa ni krivec jermen. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2012 12:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Ampak z milom mu ne bo ničkaj pomagal za manj zdrsavanja
Jermene se "maže" z kolofonijo oziroma se ga napne  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NUFAN Član


Pridružen-a: Pon 05 Apr 2004 21:39 Prispevkov: 947 Aktiv.: 3.99 Kraj: Žalec
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2012 6:15 am Naslov sporočila: |
|
|
@primorc20: Ja to je Megan II. Jermenico sem menjal dober mesec nazaj. Draga reč
@cero: Včeraj zvečer sem šel še enkrat pogledat. Opazil sem tudi, da ko na mestu zavijem volan v levo, mi pri volanu štirikrat zelo rahlo pokne v stilu tk tk tk tk. Ne vem ali je to kakšna povezava ali ne. Samo pišem ugotovitve, ker nisem ravno vešč kar se tiče avtomobilov.
@bojans: po tistem, ko je začelo cviliti se nisem poskušal več voziti, tako da ne vem ali po nekaj minutah še cvili ali ne. A glede na to, kot sem že opisal zgoraj, če dodam gas, cviljenje neha, predvidevam, da med vožnjo cviljenja ne bi bilo.
@Domenius: a ti je cvililo ali piskalo? Pri twingotih vem, da vodne pumpe začnejo piskati. Ne vem pa kako je to pri Meganih. Meni cvili, zato sem pumpo že na začetku črtal iz seznama možnih napak.
@robert, @stane: Bom videl, če bo danes zjutraj imel mehanik čas, bo prišel pogledat. Drugače bom pa poskusil zvečer namazati s kolofonijo.
Kakšni simptomi so pa še lahko, če je kriv jermen alternatorja. Se kaj pozna na električnih odjemalcih? _________________ Roke spadajo k telesu, ne k delu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2012 7:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Če je jermen alternatorja lahko ugotoviš tako, da vklopiš vse velike porabnike - luči,meglenke,ventilator,gretje zadnje šipe,smernike,stop luči,...
Ker je alternator takrat močno obremenjen in posledično tudi jermen bo le ta spodrsoval in posledično cvilil,piskal,...
BDW: Pišeš tudi o škrtanju v volanu. Če je tudi servo črpalka na istemu jermenu je lahko tudi tam vzrok. _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2012 4:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa daj človek! Preveri že napetost jermena! Ob pritisku 10 kg se ne sme podati za več kot 10 mm. Raje manj. Pa ne na jermenici .
Ali pa investiraj v nov jermen. Ta je verjetno že star, naležne površine se svetijo? Boš zmogel tistih nekaj €?
Pri volanu je pa vzrokov lahko veliko. Kašen končnik, volanska letev, prenosi od letve do koles. To ni opravilo za doma. Si predstavljaš, da ostaneš brez krmiljenja avta? Ne se hecat!
Pa še ena anekdota:
stranka: ležaj tuli.
mehanik: dokler tuli je še vse OK, ko bo nehal . _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.76 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2012 6:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jermenico je menjal dober mesec nazaj, pravi. Močno sumim, da je menjal tudi jermen...
poleg tega, v meganu 1 je jermen pod pokrovom, kamor je kar težko priti. Po moje v dvojki ni dosti drugače. Ni to fičko, veš... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NUFAN Član


Pridružen-a: Pon 05 Apr 2004 21:39 Prispevkov: 947 Aktiv.: 3.99 Kraj: Žalec
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2012 7:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hja, prostora pod pokrovom je res zelo malo. Jermen sem preveril in je dovolj našponan. Sicer je pa malo prej prišel mehanik in postavil diagnozo.
Za cviljenje je takoj rekel, da je jermen alternatorja. Za krmilje mora pa bolj podrobno pogledat. Bom še poročal, mogoče bo komu prav prišlo.
Hvala vsem za pomoč in nasvete! _________________ Roke spadajo k telesu, ne k delu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2012 7:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ti je isti mehanik menjal jermenico bi ga jaz zamenjal !
Ko imaš vse razdrto, ker menjaš jermenico in ne menjaš še jermena za 5-10 eurov je malo butasto !
Ali pa tudi ne saj sedaj lahko računa še enkrat ure za zamenjavo jermena  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s54jp Član

Pridružen-a: Pet 21 Nov 2008 16:57 Prispevkov: 865 Aktiv.: 4.28 Kraj: Ljutomer
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2012 8:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne cvili megan ampak španer zobatega jermena, bolje reči ležaj v španerju ki avtomatski zateguje jermen.
Čim prej zamenjava zobatega jermena in španerja ( to se menjuje v kompletu).
Kot je nekdo napisal - bo hudič ko bo sam od sebe nehal cvilit ker bo zablokiral ležaj in se španer ne bo več vrtel ter bo prežgal jermen ib bo mašina šla "po gobe". Ne čakaj na preveč pametne odgovore soforumašev ampak čimprej do mehanika.
Bo verjetno kdo "kontriral" in rekel da se lahko vozi z takšnim ležajem ko cvili. Seveda se samo kako dolgo, včasih 500km včasih pa tudi 50km ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|