Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Tomy Neznanec

Pridružen-a: Tor 21 Nov 2006 23:24 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: Tor Nov 21, 2006 11:34 pm Naslov sporočila: Frkvenčni pretvornik: hidravlični variator |
|
|
LP
Zanima me če se je že kdo srečal z menjavo hidravljičnega variatorja z frekvenčnim pretvornikom.
Sam imam problem s premikom 11ton težkega vozička, ki ga je sedaj premikal variator, ki je imel 11kW elektromotor, ter max izhodne vrtljaje 1400 1/min.
Sam sem hotel ta variator zamenjati z 18,5kW elektormotorjem, ki ga poganja frekvenčni pretvornik. zanima me kakšni problemi se lahko pojavijo.
Vsak odgovor bo koristen
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14672 Aktiv.: 62.00 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Nov 21, 2006 11:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Navedenih je bistveno premalo podatkov za konkreten odgovor. Po moji presoji (izkušnjah) je optimalna regulacija s frekvenčnim regutalorjem v mejah 20-60Hz (če gre za 50Hz motor) Če želiš v nizkih obratih tudi velik moment, potem mora biti frekvenčnik z vektorsko regulacijo. Če bo motor deloval z nizkimi obrati večino obatovanja, potem nu je potrebno zagotoviti dodatno hlajenje. Razdalja med frekvenčnikom ter motorjem naj ne presega 50m.
Sicer pridobiš kar nekaj stvari. Recimo mehak zagon, zaviranje, lahko ga upravljaš s kakim PLC-jem ... _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.02 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Nov 22, 2006 1:12 am Naslov sporočila: |
|
|
Izvedel sem kar nekaj menjav elektromagnetnih variatorjev z frekvenčniki podobnih moči za pogon strojev z motorji 11kw. Obdržal sem enako moč motorja vendar sem uporabil 22kw frekvenčnike, ker sem potreboval hitre pospeške in pojemke obratov, kar bi priporočil tudi tebi, če je to potrebno.
Če bo motor deloval dalj časa z nizko frekvenco (pod 35Hz) priporočam dodatni ventilator za hlajenje motorja. Če ni možnosti in velike potrebe po razponu obratov lahko za vsak slučaj uporabiš ali naročiš motor, ki ima v navitje vgrajena bimetalna temperaturna stikala za izklop ob pregrevanju. Tako sem rešil problem redkih vendar nevarnih pregrevanj motorja. Signal teh termo stikal sem vezal na alarmni vhod PLCja ali pa direkt na Enable frekvenčnika. Motorje z vgrajenimi bimetali v navitjih so mi po naročilu naredili v LJ Tibi.
Prav tako priporočam reduktor ali prilagojen jermenski prenos, ki bo v takšnem razmerju s pogonskim sklopom, da se bo motor vrtel čim več v območju blizu 50Hz.
V nekaterih primerih sem uporabil celo nekaj šibkejše frekvenčnike od motorja, ker se je šlo za nezahtevne pogone, ki so vedno potrebovali samo počasno pospeševanje in zaustavitve v iztek (ventilatorji).
Upam da ti bo kaj koristilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Tomy Neznanec

Pridružen-a: Tor 21 Nov 2006 23:24 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: Sre Nov 22, 2006 4:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lp
Ta motor bo poganjal voziček tračne žage in je popolnoma klasičen asinhronski motor s kratkostično kletko (motor že imam). Nameraval sem uporabiti vektorski frekvenčni pretvornik, ker za hitro spreminjanje smeri ter hitrosti vozička potrebujem velik moment. Zanima me če tudi z vektorskim frekvenčnim pretvornikom potrebujem močnejši pretvornik kot je moč motoja. Zame je najpomembneje, da motor hitro dobi nastavljene vrtljaje, ker je od tega odvisna odzivnost vozička. Zanimal sem se že za frekvenčni pretvornik podjetja CT, ki ga zastopa PS Logatec. Za hitre zaustavitve so mi priporočil 2kW zavorni upor, moč frekvenčnika pa 18,5kW. Bi se na pospeševanju poznalo, če bi bil frekvenčni pretvornik močnejši kot je motor. Za frekvenčnik z uporom in filtri bi moral odšteti cca 500000 Sit, zato raje prej poizvem ali bi stvar delovala kot da grem v nakup. Ali predlagate frekvenčni pretvornik katerega drugega proizvajalca.
Za predlage in pojasnila se zahvaljujem  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14672 Aktiv.: 62.00 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sre Nov 22, 2006 7:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem a je uporabnikom res tako zelo težko napisati v profilu od kot je. O tem smo razpravljali tukaj.
V danem primeru bi lahko mogoče postregel s konkretnimi podatki, svetoval človeka..., če bi vedel, da si doma kje blizu mene... _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.03
|
Objavljeno: Sre Nov 22, 2006 7:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsakemu frekvenčnemu pretvorniku lahko nastaviš parameter Čas pospeševanja. Če ga zmanjšaš, bo pretvornik hitreje dosegel želeno frekvenco, vendar bodo vrtljaji motorja lažje in zanesljiveje sledili vektorskemu, kakor navadnemu.
Vektorskemu pretvorniku moraš natančno vnesti podatke od motorja (nekateri so tudi samoučljivi), da bo znal na podlagi izmerjenih veličin (ima vgrajena ustrezna tipala) motorju nuditi prave veličine, da bo motor zares storil tisto, kar se od njega pričakuje.
Če vzameš močnejšega pa moraš tako ali tako paziti na parameter Imax (tokovno omejitev) motorja.
LP, Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Tomy Neznanec

Pridružen-a: Tor 21 Nov 2006 23:24 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: Sre Nov 22, 2006 7:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ekola dodav še svoj bivališče in še eno poduprašanje
Kabli z opletom pri frekvenčniku??
Nujni (standardi), ali samo zato de se naprave ne motjo med sabo
Hvala za vse odgovore uo sedaj.
Lp, Tomaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14672 Aktiv.: 62.00 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sre Nov 22, 2006 7:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če so razdalje daljše, ter tečejo le ti po kabelskih policah s kakimi signalnimi kabli je oplet obvezen. Ti bom pod zasebno (da ne bo izgledalo kot reklama) dal povezavo nekoga, ki se bavi s tovrstjno dejavnostjo. Z njim bi se dalo tudi zmenit za kako poskusno montažo. Če ga boš kontaktiral, reci da si dobil priporočilo od mene. (Silvo)  _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Gavran Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:16 Prispevkov: 415 Aktiv.: 1.75 Kraj: Posavje
|
Objavljeno: Sob Nov 25, 2006 7:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kabli z opletom so nujni, če imaš zraven dosti signalnih vodov, prinašajo pa slabost - povečano kapacitivnost. Povprašaj ponudnika pretvornika za izhodno dušilko. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vojko Član

Pridružen-a: Ned 05 Nov 2006 13:08 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.25 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Nov 26, 2006 1:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kabli z opletom so nujni po EMC-ju ali v primeru, da sporedno letijo občutljivi signalni kabli. Za neko klasično signalizacijo kot je digitalni NO NC ni panike, pa tudi analogni vhodi (če sporedna linija ni predoga) nisem opazil težav.
Maš pa malo visoko ceno za vse skupaj. Oglasi se na moj e-mail ti bom dal dober naslov. _________________ fastforward: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14672 Aktiv.: 62.00 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Nov 26, 2006 2:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Za neko klasično signalizacijo kot je digitalni NO NC ni panike, pa tudi analogni vhodi (če sporedna linija ni predoga) nisem opazil težav. |
Sam sem naletel na kar močne probleme. (težavo sem nekoč na forumu že opisal) Pri predelavi pogona transportnega traku italjanskega stroja Stemac (kontaktna brusilka za les) Variator -> frekvenčnik (pogon ca 7.5Kw) Proizvajalec je stlačil v isto cev z močnostnimi vodniki motorja tudi kabel brez opleta za enkoder. Motnje so dobesedno "povozile" signal z enkoderja. Edina rešitev je bila, da smo potegnili nov kabel z opletom izven cevi. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vojko Član

Pridružen-a: Ned 05 Nov 2006 13:08 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.25 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pon Nov 27, 2006 9:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Kabel na enkoderju je bil z opletom ali brez? _________________ fastforward: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14672 Aktiv.: 62.00 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Nov 27, 2006 10:11 am Naslov sporočila: |
|
|
Silvo je napisal/a: |
... Proizvajalec je stlačil v isto cev z močnostnimi vodniki motorja tudi kabel brez opleta za enkoder. Motnje so dobesedno "povozile" signal z enkoderja. Edina rešitev je bila, da smo potegnili nov kabel z opletom izven cevi. |
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ana2 Član

Pridružen-a: Sre 28 Dec 2011 13:24 Prispevkov: 66 Aktiv.: 0.40
|
Objavljeno: Ned Nov 04, 2012 9:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Ker nisem iz stroke bom vprašal:
Kako vpliva frekvenčni regulator (močno "zaprt" na min) na motor z ogljikovimi krtačkami ? (frekvenčni regulator bi uporabil za mehki start)
Kakovpliva frekvenčni regulator (popolnoma odprt na max) na motor z ogljikovimi krtačkami ? (tu mislim na vpliv na gretje in trajnost motorja) _________________ Glava šteje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14672 Aktiv.: 62.00 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Nov 04, 2012 11:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Tisto kar ti misliš ni frekvenčni regulator, ampak tako zvani "dimer" Te ne spremnina frekvence ampak le reže sinusoido. Vsi motorji z lastnim hlajenjem morajo imeti dodatni ventilator za prisilno hlajenje v koliko bodo obrati trajno znižani. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|