 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
boco Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42 Prispevkov: 919 Aktiv.: 3.88 Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 1:14 pm Naslov sporočila: Električni avtomobili iz domačih logov |
|
|
Jaz sem bil nad videnim navdušen, predvsem pa zaradi tega ker Slovenci ne zaostajamo , če ne celo prednjačimo. Možakar iz primorske je predelal avtomobil in dosegel avtonomijo za 150 prevoženih kilometrov pri zelo spodobnih hitrostih.
Več TUKAJ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 1:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
hja, glavni problem ostaja, in to je CENA. Poleg tega me zelo zanima, kaj bi porekli gospodje na LPP homologacijah, ko bi pripeljal tak doma predelan avto k njim
Lahko pa nadaljujem: ni klime, ni gretja... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
semzzzz Član

Pridružen-a: Čet 03 Feb 2011 14:50 Prispevkov: 126 Aktiv.: 0.72 Kraj: Sp. Besnica
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 2:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo,
Največji problem pri predelavah so cene baterij, saj hitro presežejo 5-10 tisoč evrov za neki spodoben doseg. Sevada je odvisno od tehnologije baterij in njihove shranjene energije.
Gretje se je lahko električno, samo se zelo zmanjša doseg, druga možnost pa je, da se uporabi vebasto.
Mislim da z homolgacijo nebi smelo biti problemov, samo narejeno mora biti tako kot je treba. Imam kolega, ki je predelal že kar nekaj vozil in ni imel nobenih problemov pri homolgaciji.
Drugače pa poglej na googlu za Andreja Pečjaka. On ti bo vedu povedat kar nekaj stvari o predelavi vozil na elektriko.
Še link od njegove strani:/
http://www.ad-pecjak.si/andrej/default.htm
LP Uroš |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 2:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
saj ni toliko problem gretje kot klima. Pozimi lahko dela webasto, ja. Poleti si pa mrzel (pardon, vroč). Se da, ja...na račun drastičnega zmanjšanja dosega. Poleg tega je treba računat da accuji ne bodo imeli vedno 100% kapacitete...z leti jim kar lepo pada, posebej v teh primerih ko je obremenitev velika.
Mislim da je homologacija problem pri nekomu kot posamezniku. Ko si enkrat nek SP ali imaš firmo, ki se s tem ukvarja, ni takega problema.
Podobno je menda nemogoče homologirati dodatne LED prednje luči če ti jih ne vgradi firma.
Seveda vedno obstaja še možost VIP...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 6:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz vas ne zastopim...
Vsi bi delali nekakšen elektro-avtomobil, skrbi vas pa klima...
To mi je mimo...
Ko ga bo, če ga bo kdo naredil tak avto, me zanima, kakšen izraz bi dobil na obrazu, če bi ga kdo vprašal: Ti, a klimo ima? Imaš servo? ABS? SRS? Imaš gretje sedežev, el.pomik stekel? Nimaš?! Ja to ma ja že vsak avto.... _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 7:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ni finta v tem, ampak v dejstvu da vsi ti "junaki" izdelajo avto in nato rečejo: domet DO toliko in toliko... Ja, seveda, z ugasnjenimi lučmi, s polžjo vožnjo, brez gretja, brez klime...
ja ITAK da vsak najprej vpraša za to. Te stvari so logične in skorajda nujne v današnjih avtomobilih. Isto kot ogrevanje v stanovanju...
Glede ABS-a---avto brez tega se itak ne sme več prodajati v EU.
To so isti kot kitajci, ko prodajajo LED svetilko z LEDico moči 3 ali 5W, potem pa z dvma AAA baterijama napiše da je avtonomija DO 155 ur....ja, seveda, tudi 5 minut pade v interval DO 155 ur. Da bi pa dandanes sedel v avtu v dveh puloverjih, bundi in debelih rokavicah pri minus 15 zunaj (da ne začnem o izgubi kapacitete in dometa pri tako nizkih temperaturah)....ne vem...jaz ne. Če bi pa ti, ti pa nenazadnje noben ne brani.
Zanimivo da noben ne navaja MINIMALNEGA dometa....vsi samo MAXIMALNEGA.
kakšen izraz bo dobil na obrazu: ja glup, kakšen pa...ko ne bo znal odgovoriti, oziroma raje ne bo...
Nazadnje urejal/a protoncek Čet Okt 25, 2012 7:05 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
boco Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42 Prispevkov: 919 Aktiv.: 3.88 Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 7:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hehe, zanimivo razmišljanje...... sicer pa nekaj malega glede cen:
Cca 12000€ baterije motor itd. Tak avto dobiš za 1000€. Subvencija ECO sklad 4000€. Ene dva meseca popoldanskega dela. Znese brez dela 9000€ približno. Potem pa po 1€ na 100Km.
Detajlno pa več v članku, ki bo objavljen v kratkem (vsaj upam, da mi bo zneslo) na portalu alternativcev
Boris |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 7:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
hm....daj mi potem zrihtaj enih 5-10 takih avtomobilov po 1k€...seveda kompletnih, z dobrimi baterijami in vsem. Bom takoj obogatel s prodajo naprej za desetkratno ceno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
boco Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42 Prispevkov: 919 Aktiv.: 3.88 Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 7:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
@protoncek, mislim, da lahko postaviš vprašanje direktno mojstru, pa ti bo po moje povedal sam. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 7:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne, ne....zanima me če sem prav razumel ----praviš da cel avto stane 1000 evrov? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
boco Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42 Prispevkov: 919 Aktiv.: 3.88 Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 7:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiral sem mojstra, ki je avto naredil. Pa če dobro prebereš vidiš, da tak Punto stane cca 1000€ preden ga začneš predelovati, pa saj piše, da znese 9000 € brez dela ..... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 7:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
A.....Ok. Malce bolj jasno se izrazi, pa bo. Izgledalo je kot da je celotna zadeva jurja...
SIcer pa niso samo baterije, avto je pa sploh najmanj. jurja je že preveč, saj rabiš avto z zaribano mašino, kar pride par sto evrov. Potem je poleg accujev še motor, elektronika, polnilnik...se nabere. In ko potem začneš računati, se ponavadi ne izide...recimo da baterije trajajo cca 7 let, v tem času moraš prevozit kar nekaj km da prideš na ceno novih, drugače si na izgubi. Zenkrat se npr. še noben tovarniški hibrid NE izplača, razen mogoče če res narediš ogromno KM, v tem primeru je pa spet vprašanje če je hibrid primerna zadeva... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
boco Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42 Prispevkov: 919 Aktiv.: 3.88 Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 7:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo pri tem se mi zdi, da je dobil tudi subvencijo iz ekosklada.....  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 7:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
ja, čisto mogoče. Saj sem že rekel: če ima firmo, potem gre marsikaj. Samo kopa začneš računati, je pa takole:
12.000€ motor,baterije itd...
1.000 avto
1€ na 100 km, recimo da letno narediš 30.000 km, kar ti ob 300 dneh vožnje da 10 km na dan. Recimo da avto to zdrži (naj bi do 150km). Torej, če primerjam novi clio ki menda pokuri 4 litre, je to 6 evrov na 100 km. Prihraniš 5 evrov, pri 30.000 km je to 1500 evrov letno. recimo da v takem hudem tempu baterije držijo 5 let, v petih letih torej prihraniš 7500 evrov. Ko potem menjaš baterije si že na izgubi, bognedaj da v tem času še kaj drugega umre. OK, pri navadnem avtu so servisi, pa kupit ga je treba...pa recimo da kupiš en starejši dizel clio, ki stane jurja, dva...
nope... ni računice. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 8:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za večino elektronskih projektov tukajle ni računice pa se jih še vedno lotimo. Hobi se temu reče  _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|