 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Sre Nov 14, 2012 9:44 pm Naslov sporočila: Chip tuning |
|
|
Odpiram temo o vezi z tuningom.
Da bi tukaj opisali DIY poizkuse in izkušnje.
Kaj je možno in kaj ne, kaj je potrebno spreminjat in zakaj in podobno.
Lahko napišem za bencinarja, tako NA kot turbo. Tam imam nekaj izkušenj, čipal sem motorja od suzukija Hayabuse (NA) in pa Mazdo CX-7 2,3 DISI turbo.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dejko123 Član


Pridružen-a: Tor 23 Feb 2010 17:50 Prispevkov: 170 Aktiv.: 0.91 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Nov 14, 2012 10:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
če je avto bencinar brez turbine se pa ne da čipirat?
sej to je drugače samo drugačen software?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Sre Nov 14, 2012 11:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brez turbine se tudi lahko čipa, ampak je brez drugih sprememb brez smisla. Če se da gor drug izpušni kolektor, filter, odmična in se potem čipa, je pa druga pesem
Software je lahko enak za turbo in NA
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Sre Nov 14, 2012 11:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
marko je napisal/a: |
tale mi je res huda uganka. Avto, ki da od sebe več in pokuri manj.. Kaj točno ti popraviš? Ker me res zanima.. |
Original ima moj avto AFR pri polnem boostu 9.7. Spremenil sem na 11.8. Dodal sem nekaj malega predvžiga in pa dvignil tlak iz 1 bar na 1.3 bara, omogočil sem tudi odprtje lopute do konca pri WOT (original je samo 75%).
Spremenil sem še vse druge mape, da to omogočajo (za fuel cut, load, WG duty cycle,...). Zamenjal sem tudi filter, celotni intake do turbine in IC, ki je sedaj water to air in ima manjši padec tlaka kot original.
In posledično mii pri enaki vožnji popije manj, ker je manj zalit in lažje diha.
Originalnih 9.7 je huda varnost in prebavi vsako, še tako slabo gorivo. Prebavi ekstremne nadmorske višine, vse vremenske pogoje,....
Zdaj tankam 100 oktanov in mi ne klenka, vse dela b.p.. Če bi zdaj notri nalil recimo 91 oktanov, bi pa v delovanje posegle zaščite, vzelo bi predvžig, motor bi začelo zalivat,... vse zato, ker bi začelo klenkat in moč bi drastično padla, začelo bi "cukat", motor bi bil v nevarnosti, da poči. Pri originalu je moč ves čas enaka, tudi pri 91 oktanih in ekstremnih pogojih, motor je varen.
Ampak sem to sprejel in nalivam stotko. Tudi žena to ve in ni problema. Če kje nimajo in je sila, se nalije 95 in vozi do 4000 rpm, kar je še varno. Tudi v tistem režimu je zadeva še vedno hudo hitra. Nad 4krpm se mi pa prižgejo opozorilne lučke, ker zaklenka
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 11:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Eno malo noro vprašanje, ker so tudi cene nore. Uspeš nastaviti elektroniko tako, da motor varno deluje na metanol? Zavedam se, da moram zagotoviti boljše mazanje motorja kot je privzeto.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 4:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za metanol rabiš večje injektorje, ne rabiš pa kakega mazanja.
Original injektorji ne spravijo čez zadostne količine metanola.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.88 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 6:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj bi lahko naredil iz 1.6 16V plinarja? Motor AUS, brez turbota. Spremembe okoli motorja niso izvzete, torej free mind in v reabilnih financah. Recimo, da bi šel v poseg kot za hobi.
Splošno mnenje namreč je, da se ne splača pri takem motorju kaj delati.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 6:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
V Srbiji in Bosni se da dobit kit komplet za plin za male denarje. Jaz bi nekaj v tem smislu.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.88 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Narobe si razumel. Motor je že na plin.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
A tunal bi?
Zamenjaj odmične z bolj odprtimi in z večjim prekrivanjem, daj bate za večjo kompresijo ali znižaj glavo, izpuh 4-2-1 ali 4-1, večjo dušilno loputo, večji MAF (če ga ima) in športni filter. Če znaš, povrtaj kanale, daj večje ventile. Potem pa ECU tuning.
Bi bilo kar nekaj konjev več, motor bi se vrteeeel
Ampak strošek bo kar velik.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.88 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nič od tega ne gre čez homologacijo ali pač?
O čem govoriš to? 1000€?
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
Nič od tega ne gre čez homologacijo ali pač? |
zal NIC kar ni originalno ali s TUV (ali kaksnim drugim, pri nas priznanim) certifikatom ne gre cez homologacijo. Celo LED osvetlitev kabine ali predala pred sovoznikom ne.
Bedasto, ampak tako je.
Dobro da niso policaji tako pikolovski kot zakonodaja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če se na zunaj ne vidi, potem ni treba homologirat. Bi pa pline težko naredil z drugimi odmičnimi.
1000 euro ti je za start. Na koncu bi bilo verjetno 3x
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.88 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Torej, da poenostavim.
Predelava kot si jo omenil sploh ni mogoča, če hočeš avto še naprej uporabljati v cestnem prometu ali pa lahko opraviš določena dela s certifikati, triki?
Če ne, potem je debata na splošno samo za tuning show avtomobile in filozofiranje okoli tega.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 5.00 Kraj: Celje- Dobrna
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 493 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|