 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
andrej255 Član

Pridružen-a: Čet 12 Jul 2007 19:19 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.11 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Apr 27, 2013 8:40 pm Naslov sporočila: Frekvenčnik L100 |
|
|
Zdravo !
Imam frekvenčnik Hitachi L100-007nfe , uporabljal ga bom za regulacijo hitrosti točila za med , vendar tukaj se mi pojavi težava ker nisem kaj prida elektronika ... , rad dal frekvenčnik v omarico da ne pride v stik z med-om , vodo itd , zato pa potrebujem na omarici stikalo za vklop frekvenčnika , stikalo za vrtenje v Levo in Desno ter potencjometer ampak neznam povezat !
na enoti so nasldnji priključki :
L 5 4 3 2 1 P24
H O 0 L FM CM2 12 11
Prosim za pomoč vsakega odgovora bom hvaležen
Lp Andrej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan62 Član

Pridružen-a: Ned 04 Jan 2004 23:19 Prispevkov: 2390 Aktiv.: 10.11 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.91 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Apr 27, 2013 9:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na omarico daš glavno stikalo grebensko dvopolno in nanj priklopiš dovod L in N, iz stikala pa na frekvenčnik L1 in N. Motor priklopiš na U, V, W.
Nato daš na omarico tipke naprej/nazaj. Iz izhoda frekvenčnika P24 povežeš vodnik na obe tipki. Drugo stran tipk pa povešež vsako posebej na svoj vhod na frekvenčniku in sicer na vhoda 1 (NAPREJ) in 2 (NAZAJ).
Namesto tipk seveda lahko imaš stikalo 1-0-2 za smeri.
Na omarici biš imel tudi potenciometer (reda 2kOhm 2W), ki ima tri pine (nogice). Od tega na eno stransko priklopiš izhod H, na sredinski pin priklopiš O, na tretji-stranski pin pa priklopiš L (vzameš tisti L, ki je v isti vrsti kot H in O).
Zraven vsega boš moral nastaviti parametre vhodov, ki jih boš koristil.
Lahko pa si tukaj malo prebereš. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.91 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Apr 27, 2013 9:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozabil sem še na motorsko zaščito, ki jo vežeš za glavnim stikalom pred frekvenčnik. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.45
|
Objavljeno: Sob Apr 27, 2013 9:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motorsko zaščitno stikalo ne pomaga kaj dosti, če je frekvenčnik vmes. Bo treba uporabit drug način za zaščito motorja... _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.91 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Apr 28, 2013 10:14 am Naslov sporočila: |
|
|
gumby je napisal/a: |
Motorsko zaščitno stikalo ne pomaga kaj dosti, če je frekvenčnik vmes. Bo treba uporabit drug način za zaščito motorja... |
Kaj predlagaš? _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14666 Aktiv.: 62.01 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Apr 28, 2013 10:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Zaščitno stikalo se v praksi montira na vhod frekvenčnika. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.45
|
Objavljeno: Ned Apr 28, 2013 11:36 am Naslov sporočila: |
|
|
Pred frekvenčnik navadno počasno zaščito (koliko A je odvisno od inštalacije in frekvenčnika). Motor pa obvezno vzet takega z vgrajenim PTC ali prisilnim hlajenjem.
Motorsko zaščitno stikalo ni uporabno v takem primeru, ker lahko motor komot skuhaš, brez da bi sprožil bimetalno zaščito v njem... _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14666 Aktiv.: 62.01 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Apr 29, 2013 5:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Fotografije povedo več kot sto besed. V praksi se veže nekako tako. Zaščitno stikalo, kontaktor, frekvenčnik...
Tole je fotografija sklopa linije stare ca 7let. Na njej je par sto frekvenčnikov. Vsi so vezani tako. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.91 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pon Apr 29, 2013 5:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Običajno se nastavi za popolno kontrolo parametre na frekvenčniku. Na tem se to ne da, tako, da neko zaščito bo moral dati.
Ima še možnost priklopa termistorja, vprašanje pa, če ima motor to vgrajeno v navitju. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
EL 34 Član

Pridružen-a: Tor 20 Dec 2011 18:28 Prispevkov: 186 Aktiv.: 1.14 Kraj: Ožbolt
|
Objavljeno: Pet Maj 03, 2013 9:46 pm Naslov sporočila: Vezava motorja |
|
|
Zdi se mi, da še nobeden ni omenil vezave motorja. Ker se frekvenčnik napaja enofazno, je na izhodu medfazna napetost 230V. Pogledati je treba, če piše na tablici motorja 230/400V ali 220/380V, da bo motor vezan v trikot. To pomeni, da je treba z mostičkom povezati 3x po 2 kontakta. Če je motor zvezan za 400V, na 230V nima skoraj nobene moči, vleče pa dosti toka.
Lp, Robar |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 481 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|