 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.64 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Tor Okt 22, 2013 10:23 am Naslov sporočila: Avtomobilski booster |
|
|
Torej kot že naslov teme pove izdelujem pomočnika za zagon avtomobila. Ker bo zadeva temeljila na Li-po akumulatorju in ker ne želim, da mi alternator poškoduje akumulator bo sestavni del tudi diodica katere sliko prilagam.
Rad bi, da je izven plastične škatle v kateri bo vse skupaj čim manj delov pod napetostjo, razen dveh vijakov za priklop kratkih kabelov s krokodil sponkami in pa 12V avto vtičnice, ter mogoče še kake varovalke ali kaj podobnega.
Glede na tokove in padec napetosti na diodi jo moram domnevam ne glede na upam, da kratek čas vžiga hladiti? Torej kako izvesti hlajenje, da bo na zunanji strani čim manj delov pod napetostjo? Mogoče, če bi dobil tako veliko sljudo. Bi bilo manjše hladilno rebro in 40mm ventilatorček dovolj?
Prosim za kakšna mnenja in ideje, ter seveda vnaprej hvala.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
84.18 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Okt 22, 2013 10:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Za tovrstne namene sem se ze veckrat posluzil 4S (14,8 V) 5 Ah LiPo akumulatorja, ki ga imam za letalo. Na enem Focusu sta se mi med zagonom krokodilcka, ki sem ju uporabljal za zagon motociklov, dobesedno vnela. Uporabljaj malo bolj masivne kleme, pa bo ok.
Hladilnik za diodo lahko galvansko locis (izoliras) od vsega ostalega, tako problem s sljudo odpade. Ventilator bo verjetno plasticen.
Kolikor pa vidim na sliki, je pa hladilnik obenem tudi prikljucna sponka diode, tako da ga sploh ne smes izolirat??
Lahko uporabis tudi malo vecji (beri: tezji) hladilnik brez ventilatorja, ob (kratkih) zagonih bo prav prisla vecja toplotna vztrajnost hladilnega telesa.
Tole toplotno vztrajnost namesto hlajenja sem recimo uporabil za "DC" ( ) varjenje: stirje vzporedno vezani 50 A graetz mostici, ki sem jih privijacil na masivno jedro induktorja. Jedro sem kar zavaril iz enega ali dveh kilogramov "flah-ajzna", izgleda tako da me ga je sram pokazat, vendar deluje - za varjenje majhnih zadev, kjer visoki tokovi ne tecejo predolgo. Podobna situacija pa je tudi pri zaganjanju avtomobila.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|