www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Avtomobilski booster

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 22, 2013 10:23 am    Naslov sporočila:  Avtomobilski booster Odgovori s citatom

Torej kot že naslov teme pove izdelujem pomočnika za zagon avtomobila. Ker bo zadeva temeljila na Li-po akumulatorju in ker ne želim, da mi alternator poškoduje akumulator bo sestavni del tudi diodica katere sliko prilagam. Mr. Green

Rad bi, da je izven plastične škatle v kateri bo vse skupaj čim manj delov pod napetostjo, razen dveh vijakov za priklop kratkih kabelov s krokodil sponkami in pa 12V avto vtičnice, ter mogoče še kake varovalke ali kaj podobnega.

Glede na tokove in padec napetosti na diodi jo moram domnevam ne glede na upam, da kratek čas vžiga hladiti? Torej kako izvesti hlajenje, da bo na zunanji strani čim manj delov pod napetostjo? Mogoče, če bi dobil tako veliko sljudo. Bi bilo manjše hladilno rebro in 40mm ventilatorček dovolj?

Prosim za kakšna mnenja in ideje, ter seveda vnaprej hvala.



PA220017.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  84.18 KB
 Pogledana:  2 krat

PA220017.JPG



_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 22, 2013 10:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za tovrstne namene sem se ze veckrat posluzil 4S (14,8 V) 5 Ah LiPo akumulatorja, ki ga imam za letalo. Na enem Focusu sta se mi med zagonom krokodilcka, ki sem ju uporabljal za zagon motociklov, dobesedno vnela. Laughing Uporabljaj malo bolj masivne kleme, pa bo ok. Wink

Hladilnik za diodo lahko galvansko locis (izoliras) od vsega ostalega, tako problem s sljudo odpade. Ventilator bo verjetno plasticen.

Kolikor pa vidim na sliki, je pa hladilnik obenem tudi prikljucna sponka diode, tako da ga sploh ne smes izolirat??

Lahko uporabis tudi malo vecji (beri: tezji) hladilnik brez ventilatorja, ob (kratkih) zagonih bo prav prisla vecja toplotna vztrajnost hladilnega telesa.

Tole toplotno vztrajnost namesto hlajenja sem recimo uporabil za "DC" ( Mr. Green ) varjenje: stirje vzporedno vezani 50 A graetz mostici, ki sem jih privijacil na masivno jedro induktorja. Jedro sem kar zavaril iz enega ali dveh kilogramov "flah-ajzna", izgleda tako da me ga je sram pokazat, vendar deluje - za varjenje majhnih zadev, kjer visoki tokovi ne tecejo predolgo. Podobna situacija pa je tudi pri zaganjanju avtomobila. Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group