Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Ned Nov 17, 2013 12:08 pm Naslov sporočila: Sprememba na 12V vtičnici oziroma vžigalniku za cigarete |
|
|
Pozdravljeni !
Mogoče veste, kako bi spremenil omenjeno nastavitev, saj ima večina novejših vozil delovanje vezano le na kontakt ; pri izklopljenjemu avtu tako nemoreš recimo napolniti mobitela ipd... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.06 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Ned Nov 17, 2013 12:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Večina avtov ima vtičnico zadaj v prtljažniku vezano na stalnih 12 V, tiste spredaj pa res na vklop. Najlažje je verjetno potegniti dodatni kabel - pa ne pozabiti na ustrezno varovalko ...
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Ned Nov 17, 2013 12:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moj avto nima omenjene vtičnice v prtljažniku.
Misliš, da bi bilo najbolje, da bi potegnil kable od prednje vtičnice in jasno dodal varovalko ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.06 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Ned Nov 17, 2013 3:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno res - to bo povedal kdo, ki je bolj v avtoelektro vodah kot jaz ...
Imaš pa stalnih 12 V sigurno tudi na plošči z varovalkami.
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Waldo Član

Pridružen-a: Pet 02 Nov 2007 10:50 Prispevkov: 316 Aktiv.: 1.47 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Nov 17, 2013 7:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko sem potreboval hitro rešitev za vtičnico s stalno napetostjo, sem jo priklopil kar na stalni kontakt na avtoradiju. Ne morem je močno obremeniti, za telefonske polnilce in gps pa je čisto ok. Za inverter za omrežno napetost pa bi seveda potreboval debele kable direktno iz akumulatorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pon Nov 18, 2013 12:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Waldo je napisal/a: |
Ko sem potreboval hitro rešitev za vtičnico s stalno napetostjo, sem jo priklopil kar na stalni kontakt na avtoradiju. Ne morem je močno obremeniti, za telefonske polnilce in gps pa je čisto ok. Za inverter za omrežno napetost pa bi seveda potreboval debele kable direktno iz akumulatorja. |
Si potegnil dve žički in ju z čeveljki priklopil na hrbtno stran radia ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Waldo Član

Pridružen-a: Pet 02 Nov 2007 10:50 Prispevkov: 316 Aktiv.: 1.47 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pon Nov 18, 2013 4:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Buick je napisal/a: |
Waldo je napisal/a: |
Ko sem potreboval hitro rešitev za vtičnico s stalno napetostjo, sem jo priklopil kar na stalni kontakt na avtoradiju. Ne morem je močno obremeniti, za telefonske polnilce in gps pa je čisto ok. Za inverter za omrežno napetost pa bi seveda potreboval debele kable direktno iz akumulatorja. |
Si potegnil dve žički in ju z čeveljki priklopil na hrbtno stran radia ? |
Minus sem potegnil od originalne vtičnice za vžigalnik, ker je debel kabel, plus pa sem vzel kar z "raubarjem" na stalnem 12V, ki je na priključku avtoradia.
Polnilec za mobi, GPS navigacija in podobno dela brez problema, za inverter pa je premalo. Sploh se noče zagnati in samo piska. Na original vtičnici dela brez težav (tanki kabli press). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Čet Nov 21, 2013 12:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za info
Drugače pa je to pri današnjih vozilih smotano narejeno, da je možno uporabiti omenjeno vtičnico samo ob kontaktu in ko je vozilo v pogonu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bozo Član


Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21 Prispevkov: 660 Aktiv.: 2.79 Kraj: Lendava, Trimlini
|
Objavljeno: Čet Nov 21, 2013 1:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hm, bi rekel glih nasprotno. V zadnjih petnajstih letih pri meni vsi delujejo brez kontakta. _________________ LP
Božo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pet Nov 22, 2013 10:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bozo je napisal/a: |
Hm, bi rekel glih nasprotno. V zadnjih petnajstih letih pri meni vsi delujejo brez kontakta. |
Aja?
kako si to zvezal in kateri avto imaš? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Nov 22, 2013 11:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Buick je napisal/a: |
kako si to zvezal in kateri avto imaš? |
Različne znamke - različna vezava. Hyundai ima vtičnico vezano na kontakt, BMW ima stalno ...
Jaz rabim oba načina. Zato sem si poleg stalno napajanega originala dodal še eno vtičnico vezano na kontakt (priklopil sem kar na žico pri ključavnici), da se mi navigacija in on-board kamera ugasneta skupaj z motorjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bozo Član


Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21 Prispevkov: 660 Aktiv.: 2.79 Kraj: Lendava, Trimlini
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2013 9:21 am Naslov sporočila: |
|
|
Astra (glej sliko v avatarju), nič nisem predelal je original tako. Je pa od znamke do znamke različno, kot je že Iztok omenil. _________________ LP
Božo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
danilo Član

Pridružen-a: Sre 20 Avg 2003 14:57 Prispevkov: 147 Aktiv.: 0.62 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2013 10:11 am Naslov sporočila: |
|
|
Ni odvisno samo od znamke, temveč tudi od modela in mogoče tudi od letnika.
WW Golf IV, letnik 2000 ima direktni priklop (preko varovalke seveda), Golf V, letnik 2007 pa preko kontakta in to v kabini in v prtlažniku.
lp Danilo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Waldo Član

Pridružen-a: Pet 02 Nov 2007 10:50 Prispevkov: 316 Aktiv.: 1.47 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Nov 24, 2013 11:14 am Naslov sporočila: |
|
|
Bozo je napisal/a: |
Astra (glej sliko v avatarju), nič nisem predelal je original tako. |
Zanimivo. V moji Astri (model G, l. 2003) je original vtičnica na kontakt. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SamoR Član

Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58 Prispevkov: 393 Aktiv.: 2.10 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Ned Nov 24, 2013 12:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Fantje, a še niste pogruntali, da je vse odvisno za katero tržišče je avto delan?
Isti model ima za različna tržišča, pri enaki ceni, različno opremo. Naše tržišče je tako majhno, da je stvar uvoznika ali zastopnika kaj in od kje bo uvažal. Pa tudi ali bo pobral ostanke za različna tržišča. Od tod razlike pri tako banalni stvari kot je vtičnica za cigaretni vžigalnik. _________________ ISF
Boljše je sovražnik dobrega! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|