 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
webmouse Član


Pridružen-a: Čet 27 Avg 2009 22:27 Prispevkov: 1059 Aktiv.: 5.49 Kraj: Bloška planota
|
Objavljeno: Pet Jan 03, 2014 10:19 pm Naslov sporočila: Traktor Kontkt signal in vžig |
|
|
Ko pri traktorju (ali pa avtu) daš kontakt nekaj lučk na armaturi zagori - ko pa žgeš motor te lučke ugasnejo, čeprav je še vedno kontakt.
Od kje ali kako to zaznavajo. Rad bi ta signa peljal na stikalo/rele kot varovalo za vžig. Saj je tako nerodno izvedeno da obstaja možnost ponovnega ''verglanja'' tudi če mottor že deluje.
Ali ga vzamem kar iz signalne lučke z armature? _________________ -
"Želja po znanju je v naravi vsakega dobrega človeka." Leonardo Da Vinci |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.55 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pet Jan 03, 2014 11:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ponavadi so to lučke raznih senzorjev, kot je npr. olje in podobno. Če pustiš dlje časa kontakt jih praktično gori zelo malo.
Mogoče bi lahko zaznaval napetost na akumulatorju, saj je le ta višja ko alternator deluje.
Kaj ni tako, da lahko tudi pri avtu vključiš zaganjač čeprav motor deluje? _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jakey Član


Pridružen-a: Sre 11 Jul 2012 0:38 Prispevkov: 651 Aktiv.: 4.12 Kraj: Ravne/LJ/Kobarid
|
Objavljeno: Sob Jan 04, 2014 12:30 am Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Ponavadi so to lučke raznih senzorjev, kot je npr. olje in podobno. Če pustiš dlje časa kontakt jih praktično gori zelo malo.
Mogoče bi lahko zaznaval napetost na akumulatorju, saj je le ta višja ko alternator deluje.
Kaj ni tako, da lahko tudi pri avtu vključiš zaganjač čeprav motor deluje? |
Običajno spušča grozen zvok. _________________ Predlagam, da kar napišem, si čimprej skopirat, saj bodo šerifi tega foruma verjetno pobrisali s predpostavko, da ne prispeva (dosti) k vrednosti foruma. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stromarpepi Član


Pridružen-a: Čet 23 Jun 2011 0:30 Prispevkov: 100 Aktiv.: 0.59 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: Sob Jan 04, 2014 10:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
res je Sam trenutno delam na pošti in se mi vsak dan zgodi da pritisnem na gumb za vžig (moped je zabremzan s pomočjo "ročne" zavore)..S tem se zaganjač zažene in zobnik poleti čez delujoč zobnik katerega vrti že motor..zadeva malo poropoče in to je to Pri avtomobilu pa mislim da ključavnica zaskoči ..ni tako? no vsaj nikoli nisem poizkušal ponovno zagnat med tekom motorja.
Varovanje pred ponovnim zagonom..v kolikor bi to storil preko signalne lučke se ti lahko zgodi da recimo ob vklopu signalne lučke za napako ne boš mogel zagnati motorja. Mogoče bi lahko zadevo rešil preko luči. Saj jih ponavadi prižgeš po zagonu... Ali pa na altenatorju kot je nekdo pred mano že omenil.
L.P.Samo _________________ L.P.Samo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
webmouse Član


Pridružen-a: Čet 27 Avg 2009 22:27 Prispevkov: 1059 Aktiv.: 5.49 Kraj: Bloška planota
|
Objavljeno: Sob Jan 04, 2014 10:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim če bi vezal NO kontakt releja bi lahko vžigal samo ko bi signalna lučka gorela poskerbeti bi moral samo še zakasnitev izklopa --- se pravi rele s zakasnitvijo izklopa.
A obstajajo za 12V? _________________ -
"Želja po znanju je v naravi vsakega dobrega človeka." Leonardo Da Vinci |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.94 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Jan 04, 2014 11:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če imaš kontrolno stikalo in lučko za tlak olja na tisto veži rele. Preko NO kontakta releja pa start tipko. Tako boš lahko verglal samo, ko bo motor stal, ko se bo zagnal pa bo zaradi naraslega tlaka sam nehal vrtet zaganjač. Tako imaš vse brez kakšnih zakasnitev. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
webmouse Član


Pridružen-a: Čet 27 Avg 2009 22:27 Prispevkov: 1059 Aktiv.: 5.49 Kraj: Bloška planota
|
Objavljeno: Pon Jan 13, 2014 11:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Dan ne bom nove teme dpiral ali druge smetil.
Na traktorju imam vezje katero ne nuca 1A in priklopljeno na usmernik je vse OK. Ko pa je priklopljeno na traktor mi ob vklopu včasih pregori varovalka (cevna).
KO mi je to zopet naredilo sem menjaval varovalke od 1A 2,2A 4A 5A 6A in na koncu dal še cečlo 16A vendar so vse pregorele - dioda za prisotnost napajanja samo pomežikne - pri 16 pa je celo 0,5 -1s gorela.
Preko varovalke gre napetost na stikalo ON-OFF iz njega preko upora na LED in na števec delovnih ur - ter na izbirno stikalo ON-OFF-ON. Se pravi da ob vklopu deluje samo števec delovnih ur - do vezja sploh ne pride napetost. Ohišje je na MASO in ob meritvi med ohišjem in maso ni stika.
Kakšna ideja? kaj bi bilo krivo? naj poudarim ad je to občasno in stalno.
Za začetek nameravam vmes vtakniti Močnostno diodo 3A in 80A v zaporni smeri in 2200uF med + in maso. še je mogoče kak udar na začetku... _________________ -
"Želja po znanju je v naravi vsakega dobrega človeka." Leonardo Da Vinci |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3411 Aktiv.: 14.91 Kraj: slo
|
Objavljeno: Pon Jan 13, 2014 2:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
zakaj namesto varovalke ne uporabiš nekaj vzporedno vezanih 12V-žarnic ? _________________ ___ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 8 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|