 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
KMX Član

Pridružen-a: Sre 28 Jan 2009 16:49 Prispevkov: 308 Aktiv.: 1.54 Kraj: NOVA CERKEV
|
Objavljeno: Tor Feb 04, 2014 7:56 pm Naslov sporočila: AGM akumulator |
|
|
Pozdravljeni!
Potreboval bi AGM akumulator, ki bi zmogel tok okoli 60A (za kratek čas... 20s). Kakšnega naj izberem? Namreč pri manjših akumulatorjih ni tega podatka...
Primer: 5Ah 12V
Ali bi tak akumulator zmogel tak tok?
Lp, Denis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Tor Feb 04, 2014 8:03 pm Naslov sporočila: Re: AGM akumulator |
|
|
KMX je napisal/a: |
Pozdravljeni!
Potreboval bi AGM akumulator, ki bi zmogel tok okoli 60A (za kratek čas... 20s). Kakšnega naj izberem? Namreč pri manjših akumulatorjih ni tega podatka...
Primer: 5Ah 12V
Ali bi tak akumulator zmogel tak tok?
Lp, Denis |
60A in 20 sekund ni tako malo. To je celo več, kot je cela kapaciteta "tvojega" akumulatorja. Poleg tega ti 5Ah aku ne zmore velikega max. toka niti za 1 sekundo. Tam, 5 , morda 10 A , več pa težko.
Poglej za lipo akumulatorji ali pa si omisli dosti večji agm. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.06 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Tor Feb 04, 2014 8:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
60 A iz 5 Ah AGM akuja ... Težka bo ... Da ne rečem nemogoča ...
Pri AGM lahko računaš nekje na razmerje kapaciteta:tok nekje 1:3 do 1-5 (zelo zelo optimistično), kaj več pa v bistvu ne. Če rabiš visoke tokove in kratek čas, glej za štartnimi akumulatorji. Malo poglej po http://www.leoch.com/en/product_view.aspx?tid=5
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KMX Član

Pridružen-a: Sre 28 Jan 2009 16:49 Prispevkov: 308 Aktiv.: 1.54 Kraj: NOVA CERKEV
|
Objavljeno: Tor Feb 04, 2014 8:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo... Tale ima pa napisan tok za 5s 128A... Sicer bo pa akumulator polnjen z alternatorjem, tako bo večino časa popolnoma poln. Omejitev je pa tudi masa, ki mora biti manj kot 4 kg.
Torej, štartni akumulatorji so pa verjetno tisti iz avtomobilov in motorjev. Kakšna kapaciteta pa mora biti pri štartnem akumulatorju za tak tok?
Hvala in lep pozdrav, Denis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.59 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Feb 04, 2014 9:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je res, da občasno potrebuješ 60 A v trajanju 20 sekund bi to znal vzdržat kakšen akumulator za skuterje ali motocikle. Bo pa to prej ko ne hitra smrt za akumulator.
Pravkar so mi prišli na misel še akumulatorji za UPS. Tudi tej imajo opraviti z ogromnimi tokovi v primerjavi z njihovo kapaciteto.
Dobro bi bilo vedeti za kaj sploh potrebuješ to. Glede zanesljivosti, števila vklopov pa konec koncev kup(č)ka €, ki je na voljo.
Za začetek in občutek si oglej tegale: http://www.akumulator.si/izdelek/A3%2021%2038/moto-akumulator-yuasa-usa-12v-20ah . _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Tor Feb 04, 2014 10:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
60A in 20 sekund pomeni, da je to kompletna zaloga 20Ah akumulatorja.
Pri takih tokovih pa iz svinčevega akumulatorja dobiš morda 40% nazivne kapacitete.
Raje glej tam okrog 60Ah akumulatorje za take obremenitve.
Ali pa si omisli lopo, kot sem že omenil. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.06 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Tor Feb 04, 2014 10:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne, tole pa ne bo držalo ...
Teoretično: Če s 60 A prazniš 60 Ah akumulator, bo prazen po eni uri. Praksa je seveda drugačna (notranja upornost ...), ampak za praznjenje 20 sekund pri 60 A potrebuješ 0,33 Ah (60 Ah -> 1h, 1 Ah -> 1', 0,33 Ah -> 1/3')
Za štart se dobro obnese 4S LiFePO4 paket s HobbyKinga ...
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Tor Feb 04, 2014 10:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Se opravičujem, sem nekaj zamlel.... _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.59 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Feb 04, 2014 11:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da se ne bomo prepirali.
Varta pravi: Cold Cranking Rating Number of amperes a lead acid battery at 0oF (-17.8oC) can deliver for 30 seconds and maintain at least 1.2 volts per cell.
Zgoraj tako na slepo predlagani akumulator naj bi po tej definiciji bil sposoben 30 sekund oddajati 260 A.
Zahteva pa je 60 A 20 sekund. Torej se zadeva tehnično izide. Kako pa bo vplivalo na trajnost?
Nekako čez prst ocenjujem, da bi pri zglednem vzdrževanju akumulatorja lahko računal na ~ 1000 ciklov ali ~ 4 leta delovanja. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
int47 Član


Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 8.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Feb 05, 2014 12:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Sam imam precej slabe izkušnje z Leoch AGM.
Pri AGM polnilna napetost ne sme biti daljši čas nad napetostjo plinjenja. Pri priklopu na laternator je to lahko težava.
107€ za 12V/20Ah akumulator je precej zasoljena cena. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 495 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|