www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

problem z ventilatorjem na hladlniku pri Fiat Ducato

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
tompod
Član
Član



Pridružen-a: Sre 22 Jun 2011 12:58
Prispevkov: 12
Aktiv.: 0.07
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 05, 2014 4:35 pm    Naslov sporočila:  problem z ventilatorjem na hladlniku pri Fiat Ducato Odgovori s citatom

Imam avtodom Hymer, narejen na osnovi Fiat Ducato, letnik 1986. Na hladilniku ima dva ločena ventilatorja. Drugi ventilator se vklopi pri nekoliko višji temperaturi motorja, kot prvi. Problem je v tem, da se prvi ne vklopi. Ventilatorja imata tudi ročno stiklalo (mimo termostata), ki prvega ventilatorja prav tako ne vklopi.
Če prvi ventilator priklopim na konektor drugega, se vklopi, tako, da ni problem v elektro motorju.
Če prvi ventilator odklopim iz konektorja, na konektorju izmerim napetost 12V, če pa na konektor priklopim ventilator, se napetost sesede.
Prosim za nasvet, kje bi lahko bil problem?
LP,
Tomaž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.60
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 05, 2014 5:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko je kak rele, če je vezano preko njega. Drugače pa smo imeli pri enem Fiatu podoben problem. Odkrila se je bula na kablu pod katero je bil zaradi vdora vode močno zoksidiran kabel. Ta del sem "poštukal", ker nisem imel konektorjev in zadeva deluje.

Slišal sem, da je danes zelo popularno merjenje prisotnosti napetosti s špičastimi kontrolnimi tlivkami direktno skozi izolacijo. Kaj sledi pa...

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 10.79
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 06, 2014 11:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekje imaš slab spoj do konektorja če se ti napetost sesede-nima tokovne zmogljivosti. Rele, masa, podnožje varovalke, konektor...
_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 501 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group