Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70790.12
|
Objavljeno: Pon Mar 20, 2006 8:25 am Naslov sporočila: Pa sem mislil, da modelarji pretirava(m)o |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Mar 20, 2006 8:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa vem - nisem bral za kako moč sicer gre. Največji problem pri malih napetostih je pravzaprav padec napetosti - sploh če gre za malo daljše kable. Padec za volt ali dva pomeni v tem primeru veliko.
Primer - tisti "low cost" kabli za vžig avtomobila sploh niso uporabni. (Že izvedba nikakeršna - žice zapognjene nazaj na izloacijo ter vse skupaj stisnjeno na krokodilih) Imel sem primer, ko smo vžigali enega diszlača. Ni variante. Potem sem šel v delavnico po naše kable - narejene v delavinci. 35 kvadrat kabel stisnnjen na krokodilih seveda brez izolacije s kleščami za kabel čevlje. Brez problema. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70790.12
|
Objavljeno: Pon Mar 20, 2006 10:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70790.13
|
Objavljeno: Pon Mar 20, 2006 10:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Proteus Član



Pridružen-a: Sre 15 Jun 2005 10:03 Prispevkov: 1943 Aktiv.: 8.20
|
Objavljeno: Pon Mar 20, 2006 12:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
MarE69: "Žice 35mm^2 za napajanje avtoakustike" |
Takšno povezavo (no mogoče malo tanjšo) do prtljažnega prostora ima vsak elektro modelar, ki da kaj nase. Solidna vtičnica je tam nuja za polnjenje akumulatorjev in za hlajenje piva.
Citiram: |
borisz: "Imel sem demo avto, tako nabildan" |
Domnevam, da je bila tukaj osnovna funkcija avtomobila popolnoma nepomembna oz. je bil le nujno zlo za transport ostale opreme.
Citiram: |
borisz: "35mm2 kablov so tu že kondenzatorji >=1F blizu" |
Zakaj komplicirat, na odpadu kupiš star vojaški diesel agregat na prikolici pa je. Prikolico priključiš na avto, povežeš kable, startaš dizel in  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Domenius Član



Pridružen-a: Sre 30 Nov 2005 14:15 Prispevkov: 1188 Aktiv.: 5.01 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Pon Mar 20, 2006 12:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz imam nekaj muzike v avtu in imam 35mm^2 kabel. Sicer nisem kupil "original" kabla za napajanje ojačevalnika, ampak sem kupil kar kabel za strelovod oz. ozemljitev (je štirikrat cenejši). Mislim da ni pametno "šparati" pri preseku kabla, sploh če gre za večje moči, saj se je znancu mojega očeta zaradi pregorelih kablov tako vžgal avto. _________________ It's electric! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70790.12
|
Objavljeno: Pon Mar 20, 2006 1:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Mar 20, 2006 1:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Proteus je napisal/a: |
Takšno povezavo (no mogoče malo tanjšo) do prtljažnega prostora ima vsak elektro modelar, ki da kaj nase. Solidna vtičnica je tam nuja za polnjenje akumulatorjev in za hlajenje piva. |
Jaz imam v prtljažniku zadaj akumulator že original ... pa nisem nikjer govoril o modelarstvu s katerim sem se včasih ukvarjal.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vajdo Član


Pridružen-a: Čet 23 Sep 2004 23:06 Prispevkov: 1088 Aktiv.: 4.59 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pon Mar 20, 2006 6:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
35mm2 pa res ni veliko. Poznam človeka, ki je šel na tekmovanje v Grčijo, in ima položene kable 90mm2. So šli pa podvozju avta. Drugače se pa sedaj v povprečju8 daje kable po avtih okoli 50mm2. Tudi sam sem bil nekaj časa zagrizen za takšne stvari, v soboto sem pa še zadnjo stvar iz avta prodal. Sedaj samo še radijo in prvi sistem. Če se kdo spomni, je bila v kopru mislim da 3 leta nazaj tekma, kjer smo s klubom imeli državni rekord slovenije(165,2dB) Če koga zanima lahko kakšno sliko obesim. _________________ Lep pozdrav, Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vajdo Član


Pridružen-a: Čet 23 Sep 2004 23:06 Prispevkov: 1088 Aktiv.: 4.59 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pon Mar 20, 2006 6:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prej nisem pogledal linka, sedaj pa vidim da je to ista oseba kot sem govoril, pa še zlagal sem se. Prvo je bil 90mm2, potem za v grčijo je dal pa 240mm2. Je pa on eden redkih takih "ubrisancev" pri nas. 35mm2 Je samo za polnjenje zadnjega aku. _________________ Lep pozdrav, Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.12 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Tor Mar 21, 2006 12:05 am Naslov sporočila: |
|
|
Oni kopercan, a je to avto AX? Se spomnim eno leto na sejmu v pordenonu, ko so mirili glasnost je zmagal en AX s kopersko tablico. Vem, da so morali drzati stisnjeno haubo, ko je nasopal radijo  _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vajdo Član


Pridružen-a: Čet 23 Sep 2004 23:06 Prispevkov: 1088 Aktiv.: 4.59 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Tor Mar 21, 2006 6:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne. Mislim da je bilo to leto prej. Je bil fiat 126. Pri nas vrat sploh nismo držali skupaj, ampak smo jih kar s šponarjem stisnili. Pri nas rečemo temu "gurtna". _________________ Lep pozdrav, Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70790.12
|
Objavljeno: Tor Mar 21, 2006 8:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
iggy Član


Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38 Prispevkov: 247 Aktiv.: 1.04 Kraj: LJ/ng
|
Objavljeno: Tor Mar 28, 2006 1:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem imel 24 mm2 pa sem imel maksimalno 1kW, povprečno pa okoli pol manj moči. Brez kondenzatorja, sem pa prekuril diode alternatorja. Vse to v enem najmanjših avtomobilov na slo trgu (3 cilindri, 800 cm3). Zakaj pa se ne uporablja cela karoserija kot membrana? Lahko se ,ampak le za zelo nizke frekvence. Sicer pa: 1. stvar kar moraš naredit pri avtu je uničit razne čričke po avtu. Jaz sem uporabljal neko hudo drago samolepljivo folijo iz 3mm katrana in vlaken, na to pa še 1,5cm spužve. Avto je bil kašnih 50kg težji zaradi vse akustike, pa rit je manj uhajala iz ovinka ker je pač 80% prtljažnika bil sub, pospeškov pa tako ali tako ni nikoli bilo Nekaj malega akustike pa mi je še ostalo, nekaj pa je celo nisem utegnil vgraditi  _________________ LP
Iggy |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Mar 28, 2006 2:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Tudi karoserija bi bila lahko membrana za več različnih frekvenc ... prednja havba za base (pločevina), zadnja havba za srednjetonca (če je plastična) in streha za visokotonca (če bi imel kabrio s platneno in polakirano streho).  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|