 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
potepenc Član

Pridružen-a: Ned 29 Sep 2013 19:20 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.50 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Jul 02, 2014 10:07 pm Naslov sporočila: odpoved rezervacije apartmaja s strani ponudnika |
|
|
V mesecu februarju letos smo rezervirali in vplačali 30% akontacijo za apartma na otoku Lošinj v naselju Nerezine ponudniku Kompas MTS d.d. za nastop letovanja 30.7.2014 s ceno 60eur na dan za 10 dni.
V ceniku so napisani tudi pogoji. Pod 3. točko je napisano: "Ponudnik si pridružuje pravico preklicati rezervacijo najkasneje do 30 dni pred nastopom rezerviranega termina ob vračilu plačane akontacije."
Danes dobi žena klic na telefon, da odpovedujejo rezervacijo, ker naj bi apartma prodali in da želi nov lastnik uporabljati apartma, oziroma da želi apartma zase z našim datumom. Novi lastnik je za nas neznan, sicer pa nas tudi ne zanima, saj ni naša stvar. Ponudili so vračilo denarja, kar je v skladu z njihovimi pogoji.
Ker je v tem času za visoko sezono zelo težko dobiti še kaj prostega za ugodno ceno, si te odpovedi ne želimo in bi se radi sklicevali na njihovo zamujeno odpoved, saj je sedaj 28 dni in ne po njihovo najkasneje 30 dni pred nastopom letovanja. Če oni ne bi zamudili z odpovedjo, ne bi mogli storiti ničesar, saj so pogoji popolnoma jasni in preprosti. Temu apartmaju se ne želimo kar tako odpovedati, saj je blizu morja, plaža v redu, senca in nismo še bili na Lošinju in si tja zelo želimo.
Jutri nameravam poklicat na urad za varstvo potrošnikov, če mi lahko iz rokava stresejo kakšen uporaben nasvet, pravilnik, zakone, da se ponudniku usrezno pritožimo. Njihovo obvestilo po telefonu je verjetno precej nično, saj niso nič poslali po e-mailu ali kako drugače v pisni obliki z datumom. Po njihovem telefonskem klicu smo jih poklicali tudi nazaj in jim dali vedeti, da se ne nameravamo kar tako odpovedati in da se sklicujemo na prepozno obvestilo o odpovedi, odgovor je bil butast: "smo pač malo zamudili". Jaz pa njim mirno povem, da je zame to v redu, ker so zamudili, saj se v tem primeru lahko sklicujem na to, v nasprotnem primeru ne bi imel ničesar in da se jutri ali naslednji dan slišimo, ker se moram natančno pozanimat o teh pravnih zadevah. Po pogovoru jim je bil poslan še mail, da smo dne tega in tega ob tej in tej uri dobili telefonsko obvestilo in da smo seznanjeni s pogoji in da so oni po njihovih pogojih za odpoved žal prepozni. Datumske in urne navedbe o telefonskem klicu so bile napisane za kasnejše sklicevanje o zamujenem obvestilu. Predlagali smo tudi, da naj za nas najdejo primerno nadomestno letovanje, ki ne sme biti dražje in slabše kvalitete in bolj oddaljeno od morja in da bi bilo najbolje, da ostane tako kot je, pa naj se oni zmenijo z novim lastnikom in po potrebi doplačajo karkoli bi bilo potrebno in da kar se nas tiče pogodba ostaja veljavna.
Pogodbe nimamo podpisane, imamo pisno dopisovanje po e-mailu in seveda dokaz, da je bila akontacija 200eur vplačana 12.2.2014, tako da bo to dopisovanje in vplačilo najbrž veljalo kot pogodba. Preostanek plačila 400eur bi moral biti vplačan do 10 dni pred nastopom letovanja, ko bi potem oni poslali papirje. Ta denar smo nameravali vplačati že te dni da bi bilo ja dovolj zgodaj, ampak so nas prehiteli z odpovedjo.
Če ima kdo od vas kakšno idejo, podobne izkušnje, pozna kakšna pravila, zvijačo in podobno, bib il zelo vesel, upam tudi, da bom na uradu za zaščito potrošnikom kaj pametnega izvedel in da bodo ponudniki letovanja hitro popustili, ko bom oborožen s pravnimi zadevami zahteval izvedbo letovanja. Meni je vseeno če nam dajo boljši in dražji apartma ali primerno odškodnino, da si lahko za isti denar privoščimo drug apartma. Zaradi tuje napake ne mislim sedaj kar tako iskati nadomestek, ko bi stal pričakovanih vsaj 80eur na dan, ne, hvala, to se mi trenutno zdi preveč  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
webmouse Član


Pridružen-a: Čet 27 Avg 2009 22:27 Prispevkov: 1059 Aktiv.: 5.50 Kraj: Bloška planota
|
Objavljeno: Sre Jul 02, 2014 10:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno bo največjo vlogo igral človeški faktor - na katero osebo boš naletel (sam se vedno obračam na eno in isto osebo na njihovi strani - če je ni v službi pa povedo kdaj je - na mejlu pa so mi vedno napisali kadaj delajo za morebitne nadaljne usklajevanje) in kakšen dan ima šef osebe s katero se boš menil, k ibo moral to potrditi.
Sam sem imel nekaj podobnega pred par leti. S sklicevanjem na ''apartma mora biti vsaj enakega ranga'' (cenovno, točkovno,....) so mi AP za 4 osebe brez ugovarjanja zamenjali za samostojen bungalov za 6 oseb, ki je bil vsaj še enkrat dražji.
Zato se vedno obračam na eno in isto osebo - tista ki spreme moje povpraševanje in mi pošlje ponudbo. Se mi je to že večkrat obrestovalo - tudi ko sem sam potreboval delno odpoved ali spremembe.
Upam, da boš ugodno rešil situacijo - saj v polni sezoni ni lahko najti ustrezn nadomestni AP. Se ti pa vsekakor splača priti na Lošinj - sam sem namreč sedaj tu in ta klima z veliko iglavci odgovarja mojim bronhijem. _________________ -
"Želja po znanju je v naravi vsakega dobrega človeka." Leonardo Da Vinci |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BluPhenix Član

Pridružen-a: Pet 05 Mar 2004 12:54 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.30 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: Sre Jul 02, 2014 11:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je manj dni od tistih napisanih v pogojih je zadeva jasna, za enako ceno vam morajo zagotoviti enak ali boljši apartma. Samo boš verjetno moral biti malo "vztrajen".
Glede pogodbe. Imaš ponudbo, na kateri piše, da je potrebna ara. Aro si vplačal (upam da preko bančnega nakazila, oz. če ne, da imaš vsaj potrdilo, da so aro prejeli). Drugače pa glede na to, da so vas obvestili pomeni da neko razmerje je bilo. V takih primerih je najbolje po telefonu reči, da ti odpoved podajo pisno na mail, da imaš vsaj nekaj z datumom pri sebi (ali pa izpisek tel. pogovorov).
Skratka ne se dat.
Če bi bilo obratno bi znali težiti, da bi moral odpovedati 30 delovnih dni ... vedno ista zgodba ko si ti časovno zavezan gre za delovne dni, ko so oni gre za normalne. No pri servisnih rokih je obratno ... _________________
Pravilo št. 1: Pišite slovensko, velja za vse.
TA SUHI ŠKAFEC PUŠČA. Saj ni tako težko, no! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55o Član

Pridružen-a: Tor 17 Okt 2006 0:29 Prispevkov: 240 Aktiv.: 1.06 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Jul 03, 2014 9:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Prvo kot prvo zahtevaj odpoved pisno in da ti jo pošljejo vsaj na email. Nujno rabiš in nič se ustno ne meni (vsaj preko emaila, da boš mel za kasnejše dokazovanje).
Potem kot je napisal pisec pred mano, zahtevaj, da ti uredijo dopust drugje za isto ceno v istem terminu.
Ker fizično ne moreš zahtevati naj izpolnejo nekaj, kar ni več možno (apartma pač ni več od tistega, ki je sklenil pogodbo), torej mora priti do drugačne kompenzacije (€ ali drug aranžma).
Vsekakor zahtevaj direktorja podjetja, da on odloči kako to gre oziroma vodjo poslovalnice (tukaj referenti ne morejo brez "žegna").
lp
Boštjan _________________ All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Branez Moderator


Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7831 Aktiv.: 33.05 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Čet Jul 03, 2014 9:14 am Naslov sporočila: |
|
|
In še nekaj: lepa beseda lepo mesto najde. Nič vroče krvi! _________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
potepenc Član

Pridružen-a: Ned 29 Sep 2013 19:20 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.50 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Jul 03, 2014 10:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Brane, strinjam se s tabo, tako sem tudi nastopil, mirno sem povedal in v mailu napisal, da od njih pričakujemo (ne da zahtevamo) razumno rešitev, ker smo se znašli v neljubi situaciji, ko imava z ženo v službi rezerviran dopust, ki ga ne moreva prestaviti. Letovanje je vezano na dopust v službi, ki je bil rezerviran za to letovanje, zato datuma ni možno prestaviti in je sedaj v visoki sezoni težko dobiti ugodno ponudbo. Verjetno bi lahko našel še kakšen apartma, žal pa bi bila cena občutno višja in ne pričakujem, da bi našel pod 80eur na dan na tisti ali bližnji lokaciji na Lošinju.
Predlagal sem, da se rezervacija ohrani ali pa da naj najdejo nadomestno nastanitev.
Zjutraj sem poklical urad za varstvo potrošnikov, sveovalno službo, kjer so mi povedali, da naj samo vztrajam in vztrajam, lahko pa se vseeno zgodi, da nič ne dosežem, da jim tudi tržni inšpektorat nič kaj dosti ne more, lahko jih le oglobi.
Očitno mi ostane da vztrajno jokam in stokam in ne odstopam, po potrebi počasi zaostrujem, če bodo zaostrovali tudi oni.
Poklical sem tudi ponudnika letovanja, kjer mi je gospa povedala, da se bom dogovoril z njihovo pravnico, ki je bila trenutno odsotna in da me pokliče v toku dopoldneva. Verjetno bo najbolje, da določene stvari zahtevam pismeno na mail. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70810.75
|
Objavljeno: Čet Jul 03, 2014 12:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
potepenc Član

Pridružen-a: Ned 29 Sep 2013 19:20 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.50 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Jul 03, 2014 1:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pravkar sem govoril s pravnico tega ponudnika (Kompas MTS), ki me je poklicala in pojasnila, da so se v upravi pač tako odločili in prodali apartma, ki zato sedaj ni na voljo in da nimajo nobene opcije, da bi nam ponudili nekaj od napisanega od mojih predlogov in želela vedeti, če imam še kakšen predlog. Obžaluje, da so rok za obvestilo zamudili, seveda, ker se prav na to zamudo sedaj sklicujemo. Povedal sem, da nisem še prav veliko iskal, ampak tako na hitro, sem ugotovil, da za termin od 30.7. do 9.8. bomo težko dobili karkoli primerljivega pod 85eur na dan, zato sem za teh 10 dni predlagal, da poleg vrnjene akontacije 200eur povrnejo odškodnino v višini 250eur. Pravnica je povedala, da upa, da mi bo jutri že vedela povedati, kako se bo odločila uprava, naj nam plačajo to odškodnino ali ne. No, povedal sem, da v primeru, da plačajo odškodnino, da nimam nobenega namena dajat prijav in pritožb in da bi bila s tem zadeva pošteno rešena in povrnjena. V primeru, da mi plačilo odškodnine zavrnejo, pravi pravnica, se lahko potem po sodni poti ukvarjam z njimi in da vsi vemo kako delujejo sodišča, počasi in ne vem kako še. Res je, počasi, pa plačilo stroškov in tako dalje, povedal sem ji, da seveda lahko tudi po sodni poti in tudi lažji način obstaja, to je tržna inšpekcija, ki hitro preprosto in zanesljivo napiše globo, ki bo najbrž višja od odškodnine, seveda jaz od tega ne bom imel nič, oni pa bodo morali plačati, tako ali drugače, v proračun za globo ali meni za odškodnino, potem naj se pa sami odločijo komu bodo namenili denar. Upam, da bo pri njih zavladal razum in se bodo odločili za primerno in pošteno rešitev, potem pa za ta denar verjetno lahko iščem nadomestno letovanje, ki bi ga za toliko višjo ceno verjetno še vedno našel brez večjih težav. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70810.75
|
Objavljeno: Čet Jul 03, 2014 1:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BluPhenix Član

Pridružen-a: Pet 05 Mar 2004 12:54 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.30 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: Čet Jul 03, 2014 5:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako, v primeru vlečenja tožbe je samo tebi voda na mlin in škoda za njih, lahko jih ob naslednjem klicu tudi na to spomneš.
Zanimovo pa, da so se sedaj lotili kar pravniki klicati in sugerirati, da na sodišče nima smisla, ker se vleče ... lepo je povedala, da se bi sami najraje izognili sodišču, obenem pa priznala, da so rok zamudili tako da se nimaš kaj bati, samo naprej. Če so oni tebi uničili poletni oddih jim kar lepo vrneš. Če bi sam odpovedal in zamudil rok bi te recimo po nekaterih pogodbah lahko terjali tudi za celoten znesek, popustili sigurno nebi...
Lepa beseda lepo mesto najde je sicer lep pregovor, ki med ljudmi včasih še drži (npr. pri pogovoru z uslužbenko), ampak v takih primerih kjer so podjetja zadaj pa zadnje čase ne pomaga prav veliko. Uslužbenki je lahko še vedno žal, da se je to zgodilo, narediti bo pa vseeno morala kot narekuje politika podjetja. In danes, ko je bojazen ob izgubi službe vseprisotna se malokdo angažira, da reši v korist stranke ... žal. _________________
Pravilo št. 1: Pišite slovensko, velja za vse.
TA SUHI ŠKAFEC PUŠČA. Saj ni tako težko, no! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igor_k Član

Pridružen-a: Pon 19 Jul 2004 11:44 Prispevkov: 1011 Aktiv.: 4.27 Kraj: Rače
|
Objavljeno: Čet Jul 03, 2014 5:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Že mogoče, da po večletnem sojenju tožbo dobiš, ampak, če gre med tem časom firma v stečaj, tega denarja nikoli ne boš videl, ostali pa ti bodo stroški za tvojega odvetnika in stroški tožbe.
Teorija je sicer v redu, samo v praksi pa mimogrede ostaneš brez denarja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
potepenc Član

Pridružen-a: Ned 29 Sep 2013 19:20 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.50 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Jul 04, 2014 1:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Zadeva je rešena, že popoldne okrog 15 ure ali malo čez, so me poklicali na telefon in me obvestili, da odstopajo od odpovedi rezervacije in da letos letujemo v izbranem apartmaju, seveda, če želimo. Potrdil sem, da seveda še vedno želimo apartma in da bomo prišli in da bom kar takoj vplačal še preostali znesek letovanja na njihov račun, ker sem to že tako nameraval storiti v teh dneh. Gospa me je še vprašala, če želim kakšno potrditev v pisni obliki na email in sem pritrdil in prosil, naj kar pošljejo in da bom po prejeti potrditvi takoj ali naslednji dan vplačal letovanje. Potrditev po emailu je prišla, vplačilo bo realizirano še danes. Napotnico pošljejo kakšnih 10 dni pred nastopom letovanja.
Na kakšen način so sedaj našli prost apartma nisem vprašal, ker ni moja stvar, niti me to ne zanima. Očitno res pomaga, če je človek vztrajen in se ne pusti odgnati kar tako, sigurno pa pri tem zelo pomaga, če poznamo vsaj nekaj pravil in zakonov, oziroma, da se zavedamo svojih pravic, na katere ponudnike nedvoumno opomnimo. Kar se mene tiče so kljub zapletu zadevo za nas rešili korektno, tako da ni nobene zamere in hude krvi in sem zelo vesel, da mi ni treba iskati nove nastanitve. Tudi, če bi nam plačali recimo 250eur odškodnine, bi moral iskati novo nastanitev, lahko bi nekaj denarja celo ostalo, lahko tudi zmanjkalo, ali pa bi ga bilo ravno prav. Z rešitvijo sem zadovoljen, najmanj dela in skrbi, načrti ostanejo nespremenjeni, tako da lahko mirno počakamo na dopust
Hvala za informacije, predloge in ideje, mogoče bo ta tema prišla prav še komu, če bo v dvomih, kakšne so njegove pravice.
Glede sodišč in tožb je točno tako, kot je napisal igor_k, v današnjih časih je toliko stečajev, da je dobro za premislit, če se splača tvegat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Pet Jul 04, 2014 1:12 am Naslov sporočila: |
|
|
borisz je napisal/a: |
Sodišča res počasi meljejo. Čez 5 ali 7 let pa dobiš odškodnino in vse stroške z zamudnimi obrestmi vred. Z nobeno naložbo ne dobiš toliko kot z zamudnimi obrestmi.  |
pa se res je  _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.05 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Pet Jul 04, 2014 11:18 am Naslov sporočila: |
|
|
potepenc je napisal/a: |
..., pravi pravnica, se lahko potem po sodni poti ukvarjam z njimi in da vsi vemo kako delujejo sodišča, počasi in ne vem kako še.. |
Jaz delujem precej hitreje,..... point je, da najdeš nekoga, ki ima možnost odločanja in se vsedeš na njegov osebni mir. To pa pomeni za začetek klicanje te osebe na telefon. Po možnosti z večih številk. To običajno ne zaleže, vsaj prve tri do štiri dni ne. Je le uvod. Pod ta uvod seveda spada tudi tale objava zgodbe na forumu. No naslednji štirje dnevi so bolj krute narave. Obiščeš jih osebno. In ker z dogovarjanji nisi zadovoljen se hočeš dogovarjat z "nadrekenim". Pri tem vztrajaš s svojo fizično prisotnostjo tudi po delovnem času. Po dveh takih dneh začneš na svoje "pogovore" vabiti tudi novinarje. Kopje mailov, posneti telefonski pogovori in podobne stvari so za novinarje dobra vaba.
Nato lahko javnosti svojo zgodbo sporočaš z plakatom ali celo videom na prenosniku in to tik pred njihovimi vrati poslovalnice kjer tržijo svoje storitve.
No do te zadnje faze sem prišel le enkrat, pa še to zato, ker je lastnik imel druge probleme. Čez 3 tedne je namreč zaprl trgovino in razglasil stečaj - tudi osebni.
Običajno se stvari končajo bistveno prej. Največkat z dogovorom, ki zadovolji obe strani.
Najbolj trdovratni so: Telekom Slovenije, Merkator tehnika, Zdravstveni dom Sežana, Zavarovalnica Triglav ( zadnje leto so v redu).
Ob spoznanju, da je šel osebni mir v franže pa reagirajo praktično vsi. Je pa res, da to početje vzame čas in živce. No kakor komu. Jaz imam s tem večinoma precej zadovoljstva.
In še nekaj: okrog snemanja pogovorov. Pogovor smeš snemati le če ti to dovolijo. Če ti ne dovolijo snemanja, potem ne smeš. Velja pa enako z njihove strani. Tista fraza okrog zagotavljanja višje kvalitete ,... to je povsem brez veze. Dovolj je le da rečeš da ti tega ne dovoliš, pa je celoten posnetek ničen.
Še enkrat: Tole se lahko greš, ko meniš, da si ostale možnosti izčrpal.
Lahko pa njihovo pravnico obvestiš tudi o tem, da se je spotaknila na to, da "nedelovanje sodišč" izkorišča za ustvarjanje prednosti do klienta. Novinarji bodo tega hudo veseli, sodni sistem malo manj. _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko Član



Pridružen-a: Sre 07 Jan 2004 15:14 Prispevkov: 755 Aktiv.: 3.19
|
Objavljeno: Sob Jul 05, 2014 12:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Groza, kam smo prišli..  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|